Wat gek dat je nog steeds negatieve testen hebt! Qua temp kaartje zou het ook niet gek zijn als je richting je ei gaat... duimen dat die testen gewoon fout zijn en je temp morgen of overmorgen de lucht in gaat
Ja inderdaad!! Ik maak het nu gewoon om de 2 dagen gezellig (de man moet aan de bak haha) maar dan heb ik er toch alles aan gedaan. Mocht ik dan toch geen ei hebben, dan was het lekker en leuk en heb ik daarbij pech en stap ik naar de dokter. Toch wel hoopvol nu ik meer eipijntjes lijk te krijgen vingers gekruist dames!!
Ik bloed nu....had eigenlijk pas de 27e gemoeten dus denk dat de eerste menstruatie miss een ontrekkingsbloeding is geweest na de prikpil. Want die starte 2 januari en duurde maar 4 dagen...en normaal gewoon 7 dagen ongesteld.
Eitje komt eraan, vroeger als normaal. Al kan hij bij mij nog echt knallen dus nog even doortesten en tussendoor gezellig maken
Wie zijn hier ook vroege testers? ja ik weet het verstandig is om zo lang mogelijk te wachten.. mijn hoofd wint het steeds van me.. en dat ook omdst ik sltijd snel positief test... * bij de 1e 8 dpo * Bij de 2e 6 dpo!!! En ik deed zo’n gratis gekregen ding omdst ik ze toch niet vertrouwende * bij de 3e 8 dpo (werd miskraam) * bij de 4e 8 dpo * bij de 5e 8 dpo * bij de 6e 7 dpo (was de laatste miskraam) Dus rond die tijd denk ik sltijd..... kan mij het schelen ik doe het... niet slim
Haha ik ben ook een vroege tester Ik denk oook ach kan mij het schelen, als het negatief is is het “logisch” en positief zou fantastische verrassing zijn. Pak wel indd goedkoop testje hahaha Wanneer ga jij testen? Ik denk ik overmorgen
Ik wil niet vroeg testen. Ik heb nu 3x een vroege miskraam gehad en alle drie getest voor mijn nod. Het een houdt niet verband met het ander, maar als ik later had getest, had ik het wellicht niet geweten en gedacht dat ik ongesteld was geworden. Ik wacht nu het liefst tot 14 dpo.
Ja heel erg balen, maar ja betekent voor mij dat mijn volgende nod op 5 februari zal zijn als alles goed is. Maar uiteindelijk dus nog steeds mijn 2e ronde. Maakt voor mij wel duidelijk ook dat ik geen positieve ovutest had zelfs geen klein streepje...
Werd je bij de vroege miskramen op de normale dag ongesteld? Ja ik snap wel dat je er zo naar kijkt. Het is steeds weer die teleurstelling
Oh maar dat is gek.... ben je toevallig ziek geweest? Het zou kunnen dat het met de prikpil te maken heeft idd.
Oe jij wel een vroege tester! Ik test niet meer vroeg. Ik heb teveel witte testen gezien. Doen toch pijn. Wachten nu gewoon rustig
Eerste keer echt dagelijks temp Maar tijd wisselt nog wel lukt niet consequent soms sochtends soms s avonds net ff app gedownload in ingevoerd