Okee dames.. Ik heb net getest. Nadat ik afgelopen dagen overtuigd was dat ik niet zwanger was, voelde ik me vandaag ineens toch wat anders. Na de hele dag misselijk met vlagen dacht ik net, ik doe een test. Dan zie ik een witte test en kan ik stoppen met mezelf voor de gek houden. Heb ik echt de aaaaaaallerlichtste streepje ever. Krijg m ook echt niet op de foto.. (Wie test er dan ook op dit tijdstip en op ong 8/9 dpo.. Ik had op 4-1 een positieve ovu test) Ik ben benieuwd of het echt iets is, morgen ochtend weer testen
Ik twijfel ook zo hard om te testen morgen.. maar ik hoop dat ik het kan uitstellen tot zondag, of misschien zaterdag haha. Heb ook allemaal vage klachten maar weet ook dat het vrouwenlichaam heel verraderlijk kan zijn.. misschien morgen maar weer temperatuur opmeten.
Nee krijg hem niet op de foto.. Op een filmpje zie je m beter maar dat kan ik hier niet uploaden volgens mij. Ik denk dat dit de beste is .. Ik zal morgen ochtend een nieuwe sturen
Ik zie hem wel hoor! Nu nog geen positieve test maar bij mijn eerste zwangerschap had ik een soortgelijke test op 9dpo.
Ja met 8/9dpo kan je echt al een licht streepje zien. Ik had dat toen ook. Ben erg benieuwd naar je test morgen.
Oh ik zie nu je foto. Dit is echt wel een positieve test ik hoefde niet eens te turen. Ik wil je alvast voorzichtig feliciteren
O wat goed dat jullie m allemaal zien zeg! Ja dit was ook wel de beste foto. Op andere kon ik m zelf amper vinden.. Dankjewel allemaal! Ik ben helemaal trillerig en hyper ervan
Toen ik dit schreef was ik er zooo van overtuigd dat ik binnen een uur ongesteld zou worden! Alle pijn is weg!?!?
Hier geen gevoel aan de linkerkant van m'n keizersnede litteken. Geen idee eigenlijk of ik dit normaal ook heb...