Ik heb 30 minuutjes eerder getest dan gisteren. Omdat ik moest werken. Vandaar dat pijltje omlaag. Ik zit nu net iets over de 48 uur na mijn LH piek. Is het dan niet wat laat om vandaag te gaan springen?
Het kan wel hoor. Je geeft aan in de middag positief, savonds knaller op de 13e. Om het zeker te weten vrees ik dat het echt pas over 2 a 3 dagen uit te sluiten is welke dag het precies was. Je temp moet 3 dagen stabiel hoog blijven en dan plaatst ff de juiste lijn.
Ik kan er ook nog niet echt iets uit opmaken maar vind m ook nog erg nat eruit zien! Hoe lang na het testen was de foto?
Als ik morgen weer 36.7 en overmorgen 36.8 plaats. Dan zegt die wel dat mijn ei gisteren geweest is Dus stel mijn temp stijgt vanaf morgen dan kan het dus wel een fallbackrise zijn?
ik heb precies dezelfde klachten op ook 6dpo... voel me gewoon niet helemaal fit. Maar geen idee of dat iets betekent! Corona heb ik al gehad dus dat kan niet haha
Daarom haat ik ovulatietesten zoveel onzekerheid. Die CB geeft niet eens een knipperende smiley en die van 2besure knalt echt.
Hahahaah oke, dan is dat duidelijk. wellicht komt het nog! Voel je je zwanger dat je besloot te testen?
Super fijn voor je antwoorden. Ik zie dat ik 2 maand geleden ook savonds een LH piek had en toen volgende ochtend met echo was die al gesprongen. Dus...dan kan het alsnog wel zo zijn dat ik vandaag 2dpo ben
Ik heb een vraagje zit in ronde 13 en ben vandaag 1dpo en had net wat roze verlies met afvegen heb dit nog nooit eerder gehad weet iemand wat dat kan zijn gebruik ovulatie testen daarom weet ik dat
Oh wat spannend. Ik ga morgenvroeg testen met een vroege test. Dat is dan 11 of 12 dpo. Zo spannend nu. Wil samen met manlief testen. Ik ging net naar de wc en had witte afscheiding en al de hele week zere borsten. Ik heb echt wel hoop. Bij de 2e was ik ook in ronde 1 zwanger. Dus wat een cadeautje zou dat dan weer zijn.
Nee totaal niet. Maar ik wil hierna een pauze inlassen omdat ik er behoorlijk klaar mee ben en ik dacht; dan is die test maar gebruikt haha