NOD-lijst 16t/m 31 januari 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door S2909, 27 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan2013

    Logan2013 Fanatiek lid

    3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Het kan best nog een dag of 2 duren voor hij echt knalt. Temp je ook?
     
  2. SteffieD

    SteffieD Fanatiek lid

    17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Nee dat niet
     
  3. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ik kan hier echt geen wijs meer uit. Ik begin nu een beetje te twijfelen of mijn ovulatie test op 1 januari misschien later op de dag positief geweest zou zijn geweest. Wat denken jullie?
    De losse foto is vandaag.
    Ik drink dus wel echt heel veel vanwege een blaasontsteking en plas heel veel. Misschien dat dat de testen beïnvloed ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Ik zou doortesten. Ze zijn helaas allemaal nog niet positief, en ondanks dat die van 01-01 er wel goed uitziet, moet hij volgens mij nog veel meer knallen. Veel drinken en passen kan het resultaat zeker beeinvloeden, maar van LH testen is wel bekend dat ze soms uit het niets opeens knallen...dus ik zou nog even 2x per dag blijven testen.. je knaller komt nog heb ik zo het gevoel. Temp je ook? Daaraan kan je vaak zien of het eitje echt gesprongen is... Want LH piek geeft aan dat het eitje er klaar voor is...maar soms springt het dan niet :confused:
     
  5. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Denk dat hij met 1 a 2 dagen wel knalt. :) Wel heel snel (CD 7 nu) maar als het over 1 a 2 dagen is, dan is je eitje wel genoeg gerijpt voor een goede cyclus dus ik zou het lekker gezellig maken en dan gaan we hopen!! :D
     
    SteffieD vindt dit leuk.
  6. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Nee ik temp niet .. Ik kan dus helaas geen foto meer vinden van m’n ovulatietesten de vorige keer dat ik zwanger probeerde te worden. Maar volgens mij heb ik de vorige keer ook nooit zo’n donkere streep gehad als de teststreep. Ik test nog wel een paar dagen door voor de zekerheid maar ik heb ook alrijd een hele regelmatige cyclus van precies 28 dagen dus wat dat betreft zou mijn ovulatie toch ook niet veeel later kunnen zijn?
    Ik snap er iig niks meer van. En door mijn blaasontsteking weet ik ook niet of m’n krampjes van de eisprong is of blaasontsteking :roflmao:

    oja mijn urine is echt bijna doorzichtig.. echt absoluut niet geconcentreerd.. Ik denk dat het testen deze ronde een beetje nutteloos gaat zijn...
     
    MB91 vindt dit leuk.
  7. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Aah zo, ik snap hem. Ja, dan wordt het lastig om je eisprong echt 100% vast te pinnen, maar zou ik wel deze dagen nog gezellig maken en blijven doortesten. Ikzelf heb helaas ook bijna nooit zulke donkere testen, en ook elke keer vertelt mijn lichaam mij wanneer de dagen voor de sprong is. Soms moeten we maar gewoon op ons lichaam vertrouwen, als de testen niet helemaal zeker af te lezen zijn.
    Tip vanuit mij: ik test altijd met van die goedkopere dipsticks (sensitest) en dan als ik twijfel, dan doe ik een CB ovutest (Rose dop!) Als die smiley geeft, dan ben ik good to go :D
    Die smiley geeft mij minder twijfel, maar is te duur om elke dag te doen voor 20 dagen op een rij :roflmao:

    Fingers crossed voor een positieve test!! Ik hoop het zo voor je
     
    Sienna96 vindt dit leuk.
  8. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ja dat vertrouwen op m’n lijf loopt nu dus ook een beetje in de soep hahaha
    O dat is een goede tip!! Ga ik volgende ronde proberen inderdaad ! Dat geeft je wat meer duidelijkheid. Thanks!

    Hoop het ook maar ga er niet vanuit eerste ronde! Zou wel wel fijn zijn natuurlijk :)
     
    MB91 vindt dit leuk.
  9. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Spannend de eerste ronde! :)
     
    Sienna96 vindt dit leuk.
  10. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ja hihi ben benieuwd! Waar zit jij nu je cyclus
     
  11. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Ik zit nu op CD 8 en hoop heel erg m'n eitje weer te vinden rond CD 14-17. Altijd hele onrustige cyclussen gehad, maar sinds vorige maand komt er wat meer structuur in en had ik mijn eitje op dag 17:) en dan maar weer hopen. Ronde 6, sinds juni 2020 bezig. :)
     
  12. SteffieD

    SteffieD Fanatiek lid

    17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Pfft ik hoop het. Heb er alweer een hard hoofd in omdat ik hem al zo vroeg heb Haha..
    vorige maand had ik trouwens ook met cd6 veel eipijn + veel vruchtbaar slijm ed. Duurde toen 2 dagen maar geen ovu test gedaan omdat ik het zo vroeg vond en een week later wel een positieve ovulatietest cd12 incl de eipijn.
     
    MB91 vindt dit leuk.
  13. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ahh hoop het ook voor je! Elke maand duurt echt een eeuw he.. lijkt me echt lastig een onregelmatige cyclus dat je echt maar moet afwachten dag bij dag
    Ik hoop echt voor je dat je deze maand een positieve test hebt!
     
    MB91 vindt dit leuk.
  14. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Ik lees alles sowieso mee maar zal niet altijd reageren haha:p

    Ik heb denk ik m'n eisprong gehad of hij is heeel snel! Gisteren flink wat vruchtbaar slijm en wat buik/liespijn. Ik doe geen testjes/tempen dus het is een gokje. Ik hou wel een app bij en die geeft aan dat ik gisteren m'n eisprong gehad zou moeten hebben.

    Kan dus denkkkkkk ik op het wachtbankje :thumup:.
     
    MB91, SteffieD, xTamx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Charly05

    Charly05 Actief lid

    6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Ik lees ook vooral mee, lukt niet altijd om veel te reageren.
    Ik had altijd ovulatietesten van de action. Heb er nog 5 van. Welke raden jullie aan om bij te bestellen zwanger en kids of 2besure?
     
  16. Logan2013

    Logan2013 Fanatiek lid

    3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier duurt het nog wel even sta achteraan op de lijst:roflmao:

    Morgen het ziekenhuis bellen om de afspraak voor extra onderzoek in te plannen. Zo irritant dat ze ons 7 jaar geleden geholpen hebben met onze dochter en nu alle onderzoekje weer opnieuw willen doen. Maar ja heb het er voor over al had ik het dit keer liever zonder mmm gezien.
     
  17. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Lief van je :) het duurt idd een eeuwigheid. Waar ik eerst helemaal blij was als mijn menstruatie 50 dagen op zich liet wachten wil ik nu het liefst elke verloren ronde gelijk door :roflmao:
     
    Sienna96 vindt dit leuk.
  18. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Ik hoor veel goede verhalen over die van z&k, maar zelf nog niet gebruikt :)
     
  19. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Wat vervelend zeg dat je heel die molen weer door moet :( maar, wellicht zijn er nu meer opties (want de ontwikkelingen staan nooit stil) dan bij je dochter en werkt dit snel mee aan een positieve zwangerschapstest :o:
     
  20. Logan2013

    Logan2013 Fanatiek lid

    3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Bij dochter iui gehad maar gezien hoelang we van de ac af zijn schat de arts de kans te klein dat iui voldoende gaat zijn en grote kans dus dat het ivf gaat worden. Maar het blijft afwachten in de zorg weet je het maar nooit
     
    MB91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina