Ik geef ook nog bv mijn cyclussen zijn langer door bv vroeger rond de tussen de 26-29 nu tussen de 32-36 lf vorige maand 16 dagen Dus kan alle kanten uit met bv
NOD-LIJST 16 T/M 31 JANUARI 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 januari (2) Luitje -35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Narcisje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 15 17 januari (2) Sienna96 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (0) 19 januari (1) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 20 januari (3) Sammy2021 -32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 21 januari (0) 22 januari (1) MLB - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 januari (1) s2909 - 32 jaar - 2 kindje - ronde 3 24 januari (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6(2 na mk) Vamosss86 - 34 jaar 2e kindje - ronde 1 25 januari (0) 26 januari (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 2 na mk Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 27 januari (3) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde 28 januari (1) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e met huidige partner)- ronde 4 29 januari (2) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 januari (1) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 12 31 januari (2) Angelmom1 - 36 jaar 3e(4e) kindje - ronde 5 essie28 -30jaar- 3de kindje- ronde 1 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9(ronde 6 na vmk) Onbekende datum (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (3 na vmk) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1 na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (25) Wachtend op de eisprong (23) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] aan begin en einde te verwijderen en je eigen wijziging doorvoeren ♡♡♡♡♡♡♡♡
Bijzonder he dat het zo verschilt, ik weet ook niet of het helemaal daaraan ligt hoor. Ik voed nog 1- max3x daags (vaker 1a2 keer). Dus de invloed zou niet groot meer moeten zijn. Ik zie dat je helaas al twee vmk nu weer hebt gehad en in verleden een kindje verloren bent na 25 weken. Heftig meid! Ik wens je veel geluk en zegen toe!
Hoi meiden, ik schrijf graag mee. Volg jullie al maanden, maar steeds als ik op het punt sta mee te schrijven besluit ik het niet te doen. Ik wil er namelijk niet teveel mee bezig zijn (who am I kidding terwijl ik hier bijna elke dag mee lees ). Ik ben 34 en we willen heel graag een tweede kindje. Bij nr 1 met 3 maanden zwanger, maar het wil nu niet lukken. Inmiddels alweer ronde 16 ofzo . Het eerste jaar hebben we zonder ovulatietesten oid gedaan, leek me zo ongezellig. Uiteindelijk toch maar mee begonnen en er achter gekomen dat ik een late eisprong heb, meestal rond cd 19/20. We waren dus steeds op het verkeerde moment aan het klussen. Helaas ook een korte lf, zo rond de 8/9 dagen. Ik kijk het nog even aan omdat we nu voor mn gevoel pas 3 maanden echt kans maken, maar begin toch wel te twijfelen of ik niet eens langs de huisarts moet gaan. Wel inmiddels ook begonnen met tarwekiemolie en teunisbloemolie. Inmiddels is onze dochter alweer 3, en het maakt me verdrietig dat het leeftijdsverschil nu zo groot gaat zijn. Had het zo graag dichter bij elkaar gehad . Heb op dit moment een hele rare lichte menstruatie, maar de testen blijven negatief. Bij mn dochter had ik zo’n heftige innestelbloeding dat ik echt dacht ongesteld te zijn. Dus elke maand als mn menstruatie start geeft dat voor mij nog steeds geen duidelijkheid, maak mezelf helemaal gek . Sorry voor dit lange verhaal . NOD verwacht ik rond 28 januari. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal
O wat shit zeg, ronde 16... Fijn dat je nu hopelijk wel de oorzaak hebt gevonden! Hopelijk is het deze ronde met een positief resultaat!! Ik kan je verdriet heel goed begrijpen, ik wil ook heel graag zo min mogelijk leeftijdsverschil. Maar zo blinkt maar weer dat je er eigenlijk niks over te zeggen hebt Ik denk dat je altijd even naar de huisarts kan gaan om te overleggen, het zal toch nog lang duren voor alles in gang gezet is etc. Zeker nu met Corona.
NOD-LIJST 16 T/M 31 JANUARI 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 januari (2) Luitje -35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Narcisje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 15 17 januari (2) Sienna96 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (0) 19 januari (1) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 20 januari (3) Sammy2021 -32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 21 januari (0) 22 januari (1) MLB - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 januari (1) s2909 - 32 jaar - 2 kindje - ronde 3 24 januari (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6(2 na mk) Vamosss86 - 34 jaar 2e kindje - ronde 1 25 januari (0) 26 januari (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 2 na mk Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 27 januari (3) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde 28 januari (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e met huidige partner)- ronde 4 MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje - 16e ronde 29 januari (2) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 januari (1) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 12 31 januari (2) Angelmom1 - 36 jaar 3e(4e) kindje - ronde 5 essie28 -30jaar- 3de kindje- ronde 1 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9(ronde 6 na vmk) Onbekende datum (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (3 na vmk) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1 na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (25) Wachtend op de eisprong (24) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] aan begin en einde te verwijderen en je eigen wijziging doorvoeren ♡♡♡♡♡♡♡♡
NOD-LIJST 16 T/M 31 JANUARI 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 januari (2) Luitje -35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Narcisje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 15 17 januari (2) Sienna96 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (0) 19 januari (1) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 20 januari (3) Sammy2021 -32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 21 januari (0) 22 januari (1) MLB - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 januari (1) s2909 - 32 jaar - 2 kindje - ronde 3 24 januari (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6(2 na mk) Vamosss86 - 34 jaar 2e kindje - ronde 1 25 januari (0) 26 januari (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 2 na mk Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 27 januari (3) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde 28 januari (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e met huidige partner)- ronde 4 MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje - 16e ronde 29 januari (2) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 DollyLam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 januari (1) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 12 31 januari (3) Angelmom1 - 36 jaar 3e(4e) kindje - ronde 5 essie28 -30jaar- 3de kindje- ronde 1 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9(ronde 6 na vmk) Onbekende datum (3) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (3 na vmk) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1 na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachtend op de eisprong (24) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] aan begin en einde te verwijderen en je eigen wijziging doorvoeren ♡♡♡♡♡♡♡♡
Hi meid, allereerst welkom! ik begrijp je frustraties en goed dat je gekozen hebt om mee te schrijven. Sinds ik op dit forum zit heb ik juist meer rust gekregen, omdat we allemaal de zelfde wens hebben en dezelfde twijfels. Het lucht op deze van je af te schrijven, merk ik. Hopelijk ervaar jij dit ook zo Betreft je cyclus: balen zeg dat het eitje zo lang op zich laat wachten en dan met een korte lf het lastiger is om te nestelen. Ikzelf had een hele onregelmatige cyclus en zit inmiddels steeds meer rond de 30 dagen. Ik gebruik ook teunisbloemolie en bij mij lijkt het te werken. Tarwekiem ook geprobeerd, maar daar kreeg ik dagenlang buikpijn van...dat doe ik dus niet meer, maar hoor ook daar hele goede verhalen over voor verlengen van je lf. De dokter kan wellicht is kijken welke vitamines / stofjes / hormonen je mist voor een langere lf, dan kan je wat doelgerichter aan de slag? Buiten ovulatietesten, temperatuur je wellicht ook? Dit kan je twijfel misschien wat meer wegnemen ten tijden van je echte menstruatie, want dan zakt je temp over het algemeen die dag. Mocht die hoog blijven en de dag daarna ook, dan kan het meer innesteling zijn. Mocht het over een paar maanden nog niet gelukt zijn (wat we niet hopen!!!) Dan kan je dat overwegen Rooting for ya! Fingers crossed voor een vruchtbaar eitje deze maand!
@Sienna96 dat blijkt maar weer. Je hebt er niets over te zeggen. Duim voor jou dat een tweede kindje niet veel langer op zich laat wachten. @MB91 wat fijn dat de teunisbloemolie voor jou lijkt te werken! Nee ik temp niet, lijkt me zo lastig elke ochtend rond dezelfde tijd. Ook omdat ik er regelmatig nog uit moet om mijn peuter te vragen stil te zijn midden in de nacht . Misschien moet ik er toch maar mee starten, baad het niet dan schaadt het niet. Merk dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben om hiermee naar de huisarts te gaan, maar dat begint wel langzaam te komen.
Mmm dan wordt tempen wel een uitdaging, want ze raden sowieso 5uur ononderbroken slaap aan voordat je tempt. Maar wellicht als je zover bent, dat je in de temperatuur forum wat meer informatie kan vergaren. Daar zitten heel veel dames met heel veel kennis
Mijn kindjes schelen 3.5 jaar maar ook super leuk hoor krijgen alles bewust mee en kunnen je prima helpen met je nieuwe kleintje
@MB91 welkom! Kan me de frustratie heel goed voorstellen en dat van die innesteling is heel herkenbaar! Ik had ook bij mijn 1e dat ik dacht ongesteld te zijn geworden en toen was ik toch zwanger! En dat maakt dus ook dat als je inderdaad weer bloed verlies hebt je denkt o jeej.. zal het wel zal het niet? Kan nog alle kanten op! Ik had vorige maand dus geen bloed verlies gehad en bleek zwanger, helaas werd dit na een kleine week toch een miskraam, maar toen dacht ik wel oh.. het hoeft dus niet bij een tweede weer een innestelingsbloeding. Snap dat je naar de huisarts gaan een grote stap vindt, maar inderdaad, gezien de mogelijke wacht tijden en alles kan je misschien over een paar maandjes toch besluiten die kant op te gaan. Moeilijk hoor! Laten we hopen op een vruchtbare ronde voor ons allemaal !
Deed ik een jaar geleden ook zeker nog, vooral ook snachts, moest toen nog niet aan een nieuwe baby denken. In juli toen met de eerste twee of drie rondes dronk mn zoon ook nog 3a 4x waaronder vaak vroeg in de ochtend (half 5). Ik ben vanaf zijn tweede jaar vooral overdag gaan afbouwen naar alleen sochtends en savonds, maar zoals vandaag 3x gedronken door meneer. Ik smelt voor "mama drinken" Kolven doe ik sinds hij 1 is niet meer.
Pff door die korte lf hoop ik ook steeds dat ik geen ms heb maar innesteling. Pas na dag drie vaak overtuigd dat het echt ms is. Vorige ronde ook nog x getest na die week om zeker te zijn
Ohh wat verdrietig van je miskraam . Precies dat, dat het voor je gevoel nog steeds alle kanten op kan. Heel irritant die onzekerheid. Inderdaad, hopelijk veel positieve testjes deze ronde!
Ja ik weet dat ik vroeger al heel jong veel last had in ms, veel krampen, veel bloedverlies (7-9 dagen waarvan 3/4 heftig, dubbele bescherming nodig elke twee a drie verschonen. Jong aan de pil gegaan daarom, later overgestapt op spiraal omdat ik de hoeveelheid hormonen zat was, vlot na verwijdering 1e x zwanger. Bv gestopt toen met 9 maanden, cyclus twee x gehad in die 9 maanden, daarna gelijk terug. Twee maanden erna vmk, twee maanden daarna zwanger vd jongste. Heb dus al jaren geen compleet beeld vd cyclussen die ik had. Want of gebruikte anticonceptie of was zwanger of gaf bv waardoor de cyclus uitbleef. Nu half jaar steeds voor mijn idee maar korte en lichte ms 5/6 dagen normaal tot licht. Soms op dag 2 hevig. En dus al na 8/10 dagen na positieve lh test steeds