NOD-lijst 17-23 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door xxmoixx, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Dankje! Ben bang dat t al te laat is. Pfff heb er echt wakker van gelegen. Gewoon die paniek dat t weer niets is.

2. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113
    Heel logisch..sterkte!

3. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw

Nee eigenlijk niet.. soms zou je wel eens binnen in willen kijken he puur om iets zekerder van de zaak te zijn of alles goed gaat daarbinnen:rolleyes:

Sunna vindt dit leuk.
  4. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ja @Bloem1991 inderdaad! Al ben ik al een keer op de natuurlijke manier zwanger geraakt van onze zoon (dat was toen in ronde 7) dus ergens zal er iets goed gaan alleen of het iedere maand goed gaat weet je dan niet

@xxmoixx snap je “laat maar” gevoel heel goed maar vandaag is nog niet te laat! Hup die man mee naar boven en zorgen dat het deze ronde nog raak kan zijn. Laat hem maar even zien wie de baas is :|
    :roflmao:
    Dan komt dat gesprek later wel. Zet m op!

Mamavanvier95, Bloem1991 en Sunna vinden dit leuk.
  5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Maar meid, waarom leg je er dan zo’n druk op? Mij lijkt het niet perse bevordelijk voor je seksleven om ruim op voorhand af te spreken dat je op vrijdag en zondag seks gaat hebben :| blijkbaar werkt dit voor je vriend averechts. Als jullie normaal gewoon regelmatig seks hebben zou ik daar lekker op vertrouwen en niet tegen je vriend zeggen als je in je vruchtbare periode zit of een positieve ovulatietest hebt. Als jullie beiden zin hebben zou ik er zeker vandaag nog voor gaan! Hopelijk is het raak.

6. Flamingooo

Iedere dag seks kan geen kwaad als de zaadkwalitiet gewoon goed is hoor!

Hier hebben we regelmatig seks. Geen ovulatietesten en we zien wel waar het schip strand deze maand. Ben sowieso benieuwd hoe mijn cyclus is na de biochemische zwangerschap van afgelopen maand.

7. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Nouja t was meer dat hij zei wanneer verwacht je en ik zei zaterdag. Dus hij: oh doen we vrijdag en zondag dan zitten we sowieso goed.

8. Flamingooo

Ah oké. Dat snap ik. Over de eerste hebben wij ruim 1,5 jaar gedaan en we hadden helaas ook wel eens een “verloren” maand omdat op het moment suprême een van ons echt geen zin/puf meer had. Dat is balen maar wel de realiteit en ik denk persoonlijk dat het beter is om dat te accepteren dan dat je echt tegen je zin seks gaat hebben. Je weet helaas niet hoelang het nog gaat duren. En écht verloren is het zeker nog niet!

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Daar heb je ook gelijk in hoor. Maar de frustraties lopen wel wat op omdat het snel raak was (toen zonder erop te letten). En dat ging met 3 maanden mis. Dus de drang is bij beide groot om weer zwanger te zijn. Vandaar dat we iets gerichter bezig zijn en ik ook ovu testen doe (ook ter controle of ik überhaupt weer een eisprong heb). Maar we hebben alles net een beetje uitgepraat :) en wie weet of er nog wat gebeurt vandaag.

Sunna vindt dit leuk.
  10. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113
    @xxmoixx fijn dat jullie gepraat hebben!

xxmoixx vindt dit leuk.
  11. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Fijn dat jullie het uitgepraat hebben! Gezellige avond gewenst :D

12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier is de ongesteldheid weer over. Ovulatietestjes beginnen licht te kleuren. Dus hopelijk deze week mijn ovulatie anders dan kan ik deze maand vergeten. Mijn man gaat voor een week naar het buitenland weer voor werk volgend weekend.

13. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113

Oh ik duim voor je!

14. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Is mijn ei gesprongen? Op de foto gisteren om 17.00 uur, vanmorgen om 11.00 uur en vanavond om 19.00 uur

En zo ja, gisteravond geklust. Vanavond nog een keer klussen of morgenochtend?

Bijgevoegde bestanden:

15. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Aan de testjes te zien had je vanmorgen je LH piek. Dus dan springt je ei binnen 48 uur. Dus hoogstwaarschijnlijk morgen. Dan is het nog ca. 12 uur vruchtbaar.
    Dus zowel vanavond als morgenochtend ben je waarschijnlijk op tijd.

16. Flamingooo

Is zou vanavond en maandagochtend doen. Je ei is nog niet geweest maar je piek wel. Je ei kan zelfs maandag nog komen.

17. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Mooie knallers! Ik zou het vanavond en maandag morgen doen denk..

18. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Maandagmorgen heb ik al om 7.00 een afspraak voor mijn werk dus dat wordt lastig. Ik ga voor morgenochtend vroeg en morgenavond laat dan maar denk ik

19. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Volgens mij heeft 2x op een dag niet heel veel zin hoor.

20. Flamingooo

Dan zou ik eerder voor vanavond en morgenavond gaan. Twee keer op een dag voegt denk ik niks toe.

Deel Deze Pagina