NOD-lijst 17-23 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door xxmoixx, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113
    Volgens mij bedoelt @Roetje08 dat ze vroeger dacht je gegarandeerd zwanger zou worden, als je het op het goede moment doet!

2. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik bedoel het anders. Je kan niet de dag na je eisprong zeggen: ik ben zwanger want ik heb seks gehad. Vroeger dacht ik toen vrouwen zeiden: "wij hebben er zoveel maanden over gedaan", dat ze de andere maanden op het verkeerde moment seks hadden. Het kan zo zijn, maar hoeft niet perse. Je zou iedere maand slechts 16% kans hebben op een gezonde embryo (als je het internet mag geloven).

3. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik weet ook dat het geen knaller is hoor en dat hij meer kan knallen, zit nu op cd 15 en heb altijd al rond deze tijd me ei maar wou deze maand een x ovu testjes gebruiken om me ei te peilen, ben afgelopen maart geopereerd aan een bbz waarbij mijn linker eileider verwijderd is dus dat is altijd spannend! Maar ga er wel vanuit dat me ei er elk moment aan komt

madeliefje26 vindt dit leuk.
  4. Roetje08

Nog even over je 'hot-week'. Vorige maand hebben wij seks gehad om de 2/3 dagen van CD 4 t/m CD 22 daarmee in de veronderstelling dat we genoeg moeite hadden gedaan. Achteraf gezien schat ik mijn eisprong op CD 25. Deze maand op goeie manier ovulatietesten gebruikt en eisprong op CD 17. Dus moest ik de 'hot-week' baseren op de vorige maand, dan was ik pas begonnen na mijn eisprong :). Ik vind seks wanneer we zin hebben + extra rond positieve ovulatietest veel fijner dan ruim 2 weken "geforceerd" om de 2 dagen seks :rolleyes:. Zeker niet aanvallend bedoeld hé, enkel mijn verhaal :D

5. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Aaah zo :) dan snap ik hem!

6. Nicole4Sure

Zeker niet zo opgevat ook, zo gaan wij er ook mee om hoor, seks wanneer je zin hebt is sowieso altijd leuk omdat het dan spontaan gaat en dat doen we dan ook gewoon. Maar als de wens voor een kindje er is dan voelt het wat ons betreft nooit écht geforceerd en is het altijd alsnog een feestje, ook al is het dan gepland. Mijn man begint er ook altijd zelf over en rekent zelfs mee haha.
    De hotweek was bij ons altijd hetzelfde maar kreeg nu dus onverwacht ook 4 dagen eerder een knaller op mn ovu test terwijl ik dan normaal gesproken pas ga testen. de dagen daarvoor was het ook met regelmaat gezellig thuis gelukkig ;) en ook nog spontaan :o:
    Het blijft wat he :p

7. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Zeker na een bbz of MA of miskraam is het een goed plan om op deze manier te kijken waar je ei zit, maar vooral omdat je cyclus nog rare dingen kan doen. Ik ben gecuretteerd in april en ik had afgelopen maand opeens een cyclus van 22 dagen, normaal 28/29. Dus cd 15 zegt helaas niet zoveel. Mijn ei kwam vorige maand op cd 12. piek op cd 11. Ik zit nu ook op cd11 en test was praktisch wit.
    Maar weet dat ze opeens kunnen gaan knallen, als je het niet verwacht.

8. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Eens!

En je ei kan ook "zomaar" een keer later zijn.
    Sterker nog dat is hier standaard: ik heb een vrij normale cyclus van 28-30 dagen maar mijn ei komt meestal pas ergens rond cd19 :)

9. knuffelfloor

knuffelfloor Actief lid

28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
  10. Roetje08

Bedoelde geforceerd enkel voor mezelf, hoor :p 1 à 2 x per week is voor mij zeker genoeg, dus 3x per week in deze hitte vond ik niet echt fijn, ook niet voor een baby te maken. Zelfs mijn vriend (die normaal zegt dat hij het elke dag zou willen doen) vond het welletjes op het einde :roflmao:.

11. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik ben begin maart geopereerd en heb gelukkig vanaf eind maart een regelmatige cyclus van ong 28 dagen, en elke maand wel gewoon veel ei pijn gevoeld op dag 15 of 16 ongeveer en die voel ik nu ook.. maar dacht dit keer gewoon een x voor het gevoel testen want het is altijd onzeker na zo een gebeuren. Maar goed zoals elke maand is het weer spannend al is dit nu nog maar de 2e ronde na de bbz dus ben nog kort aan het proberen

12. Nicole4Sure

Hahaha ja ik heb juist met die warmte erg veel zin... geen idee waarom :roflmao:

13. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Haha ik ook! Mn vriend heeft er ook geen last van die wil elke dag wel haha.

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik had ook gelijk weer een regelmatige cyclus en opeens een maand niet. Ik dacht eerst ook, nou dat is mooi, kan weer op mijn lijf vertrouwen, tot vorige maand opeens alles anders liep. Dus sorry, maar het zegt echt helemaal niks. Die hormonsters maken er echt een potje van af en toe.
    Niet om je te ontmoedigen, zeker niet. Maar alles kan, zeker in combinatie met deze temperaturen. Had liever gezegd dat het allemaal weer goed was als je gelijk een regelmatige cyclus hebt.

15. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hoi! Na een tijdje er 'niet mee bezig zijn' (bewust dan, geen ovutesten, wel temperaturen, maar ook maar zo-zo) heb ik mn ei gevonden! Vandaag :)
    Op mn verjaardag nog wel :)
    Ik ga proberen terug te lezen vanavond...
    Met een LF van gemiddeld 13, gok ik mijn NOD op 21 augustus :)
    Wil iemand me op de lijst zetten?
    3e ronde, 4e kindje

16. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Welkom! Leuk zeg 4e kindje al!

17. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hoi! :) Ja, ik heb drie kids met mn ex en nu al 5 1/2 jaar gelukkig met een andere man, die mijn kinderen ook papa noemen :)
    We willen graag een kindje van ons samen (na overleg met mn kinderen natuurlijk)

18. Roetje08

19. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ja heb ze vandaag binnen gehad. Gewoon 1 early en 1 express per doosje.

20. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Leuk hoor! Zie trouwens in je onderschrift dat je lange cyclussen hebt. Wat vervelend, heb je dat altijd al gehad?

Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina