NOD-lijst 17-23 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door xxmoixx, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik zou denken 'gewoon' je lutheale fase, het weer of iets onder de leden @Sunna

@Flamingooo dank je! Hoe doe ik dat? Heb de FF-app.

Sunna vindt dit leuk.
  2. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    NOD lijst 17 t/m 23 augustus

17-08

Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, 10e ronde
    Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde
    Nicole4Sure, 33 jaar, 2de kindje, ronde 2

18-08
    xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, 6e ronde (3e ronde na ma)
    Bloem1991, 27 jaar, 1e kindje, 42e ronde MMM
    Maria02, 31 jaar, 1e kindje, 4e ronde

19-08

20-08
    Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk)
    Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3

21-08
    Ydnam, 28 jaar, 1e kindje, 24e ronde (2e na 2e MK)
    Sunna, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    RachelleNM, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Dujo, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2

22-08
    SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde
    Mom2be21, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1

23-08
    Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde
    Beau28, 26 jaar, 1e kindje, 5e ronde
    Mellshariff, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Johanna01, 23 jaar, 3e kindje, 1e ronde
    Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde (5e na MA)
    Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 2e ronde

Dag onbekend
    Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje in de MMM
    Elinetjeee, 23 jaar, 2e ronde 1e kindje

Totaal: 20
    Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Screenshot maken en foto plaatsen? Of een linkje maar dan moet je hem wel gedeeld hebben. Dus wellicht is foto makkelijker

4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het is normaal dat je temperatuur zakt op dag van eisprong. Je hebt een temperatuurdaling bij eisprong en een temperatuurdaling bij innesteling als jet goed is.

Niks aan het handje dus.

5. Flamingooo

Kan, maar hoeft zeker niet. Ik had het in ieder geval allebei niet in de ronde dat ik zwanger werd ;).

6. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

7. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Als reactie op de vroege testers; ik heb geen testen in huis, heb wel gewone menstruatie klachten dus verwacht er niks van deze maand, NOD 17 aug denk ik, als ik dan nog geen bloed heb gezien ga ik zaterdag pas testen (zeg ik nu) :|

8. Flamingooo

Ik zie veel open bolletjes. Temperatuur je wel altijd op hetzelfde tijdstip? En vul je ook dat tijdstip in bij FF?

Je eisprong is in ieder geval nog niet geweest :). Je temperatuur is namelijk nog niet gestegen ten opzichte van je basale temperatuur. Ik denk dat hij vandaag of morgen zal zijn je eisprong en dan dus morgen of overmorgen een stijging.

Ik zou vanavond nog seks hebben als jullie zin hebben ;).

9. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Waarom zou je vroeg testen? Ik snap dat werkelijk niet. Er kan rond je NOD nog zoveel fout gaan. 50% kans dat het alsnog fout gaat.

Sunna vindt dit leuk.
  10. Nicole4Sure

Dat klopt en ik denk dat iedereen dat ook wel weet, toch wil je jezelf eerder hoop geven en niet van het slechtste uitgaan ;) het is onzekere hoop dat wel maar ja...

11. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Dank je @Flamingooo ! Ik temperatuur inderdaad niet altijd dezelfde tijd. Als onze peuter het snachts bont heeft gemaakt dan slaap ik liever even door dan dat ik de wekker zet (en niet meer inslaap). De ander mag er dan uit om met onze zoon naar beneden te gaan. Ik snap dat het kaartje daardoor niet heel exact is. Daarom gebruik ik hem icm testen.

Vandaag nog even doorgetest en vandaag geen smiley op mijn test, dus vandaag zal inderdaad de sprong wel zijn. Benieiwd of ik morgen/overmorgen de stijging zie!

Bedankt voor je uiteenzetting. Zeer verhelderend! :):thumup:

12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Begrijpelijk, maar je maakt jezelf wellicht blij met een dooie mus. Wil je echt door die teleurstelling. En dan het boos worden op je lijf? Ik heb zoveel meiden in mijn directe omgeving als hier op het forum en psychologisch spelletje met zichzelf zien spelen door vroeg te testen. En dat is zo zonde van je energie.

Simba1992 vindt dit leuk.
  13. Nicole4Sure

Jep I know, en doe er zelf ook vrolijk aan mee. Deze ronde ga ik écht proberen het niet te doen, daarom heb ik geen testen in huis en dit weekend een vrij vol programma dus ook geen tijd om naar Kruidvat te gaan haha. Dus op NOD (vrijdag) geen bloed en geen menstruatiegevoel, ga ik vrijdagavond testen halen om zaterdag ochtend te testen.

14. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Omdat sommigen (mezelf inclusief) gewoon zo ongeduldig zijn dat het sterker is dan onszelf :)

En ik schat mijn lf op 8 dagen, dus als ik na 10 dagen nog niet ongesteld bent, ga ik toch al vanalles inbeelden

15. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Dan nog vind ik dit anders. Met een lf van 8 dagen heb je een ander verhaal te pakken.

16. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hoi! Ik laat ook weer even wat van me horen... Mn temp is toch omhoog gegaan vanmorgen, dus nu is mn ei zeker!
    Heb ook wat zeurderig onderbuikpijn en mn borsten doen wat zeer...
    Spannend!

Bijgevoegde bestanden:

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik lees nog steeds mee hoor! Heb alleen zelf niet zoveel te melden en ik heb nooit getempt, dus daar kan ik niet over mee praten.

Dicky34 vindt dit leuk.
  18. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.486
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    gisteravond, vanmorgen en vanmiddag. hopelijk ben ik er bijna. vinden jullie de onderste donkerder dan die van vanmorgen? ik kan het niet goed zien!

19. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik voelde eergisteren duidelijk mijn ei aan de linker kant mijn “verkeerde” kant zonder eileider... maar voel nu sinds vanochtend de heletijd wat geprikkeld en gedruk aan me rechter kant en me onderrug rechts, kan dit wat met me gesprongen ei te maken en de goede eileider?? Heb daar allemaal nog niet zoveel verstand van ga nog maar 4 maandjes met 1 eileider door het leven

20. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Uhm ik zie ook niet veel verschil op de onderste 2. Met gisterenavond een heel verschil:thumup:

Deel Deze Pagina