NOD-lijst 17-23 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by xxmoixx, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Ik ken deze testen niet maar ik denk dat je morgen een knaller hebt, mijn ervaring is dat de piek minstens even donker moet zijn als de controlestreep maar nogmaals, ik gebruik deze testen niet :D

2. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Sommigen krijgen van dit merk geen echte knaller, ik zou gewoon doortesten en als ze weer afnemen de donkerste nemen als piek. Maar volgens mij zit je al in de buurt :)

3. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,486
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    Ik denk dat de piek de laatste van vanmiddag rond half 2 was. Nu net weer eentje geplast en daar is het streepje weer licht.

4. Mamavanvier95

Oct 12, 2014
    3,486
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    nu die van vanmiddag droog is zie ik het ook duidelijker.

RachelleNM likes this.
  5. Roetje08

Voor de zekerheid morgenvoormiddag ook nog eens testen, maar dit kan idd jouw piek dan zijn.

6. Mamavanvier95

Oct 12, 2014
    3,486
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    Dankjewel ga ik doen, ik heb er nog 2 liggen. Ik had net wel een ontzettende pijnvlaag onderbuik/onderrug, zo'n beginnend menstruatiepijn.

Beau28 likes this.
  7. Beau28

Beau28 Bekend lid

Jul 11, 2018
    532
    345
    63
    Female
    Nou dan weet je wat je te doen staat vanavond:roflmao: succes!:thumup:

8. Mamavanvier95

Oct 12, 2014
    3,486
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    Ja haha gaan we maar weer aan t werk :p

Beau28 likes this.
  9. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

Apr 18, 2016
    1,725
    1,471
    113
    Hihi drukke avond vanavond! :roflmao::D

Hier begint het te kriebelen dat de NOD in zicht is. Ik voel ook vanalles maar blijf maar zeggen dat mijn lichaam me voor de gek houdt omdat het nog niet kan. Allemaal dingen zoals steekjes onder in de buik en in de zij, moe en een gespannen gevoel in mijn buik. Enige kenmerkende is wel vandaag bruine afscheiding (sorry), soort van oud bloed. Dat heb ik echt nooit gehad dus geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben

Dicky34 likes this.
  10. Mamavanvier95

Oct 12, 2014
    3,486
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    Het is ook spannend altijd hoor! Voor ons is dit nu de eerste ronde en ben echt blij dat ik nu op dag 15 waarschijnlijk al mn ei gevonden en gevoeld heb, juist omdat ik voor de zwangerschap van de eerste bekend was met pcos. Ik heb weleens gelezen dat dat kan verdwijnen na een zwangerschap, dus hoop dat dat nu ook t geval is. Het kriebelt wel enorm allemaal en vindt t ook wel best eng weer allemaal om af te wachten hoe het gaat lopen de weg naar een derde kindje.

11. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Hihi hier voor t eerst nog helemaal geen symptomen. Afgelopen paar keer van alles ingebeeld, ook al veel te vroeg wat niet eens kon. Wie weet is dat nu dan eens een goed teken :roflmao: Heb ook nog geen zin om al een week van te voren te testen.

Sunna likes this.
  12. Sunna

Sunna Fanatiek lid

Oct 10, 2017
    1,103
    600
    113
    Ik duim voor je! Hier nog 10 dagen te gaan en tis ook rustig in mn lijf.

xxmoixx likes this.
  13. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

Mar 14, 2017
    3,251
    2,452
    113
    Female
    Kok
    Hoeveel dpo ben je? Kan het geen innesteling zijn?

Hier heel vreemd... Gisteren was ik 'droog', vanmorgen creme-achtige afscheiding en vanmiddag laat weer wit/doorzichtige slierten... Mn baarmoedermond daarentegen was nu wel dicht. Iemand eerder meegemaakt? Mn temp is nu wel gemiddeld voor na-ei.

14. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

Apr 18, 2016
    1,725
    1,471
    113
    @Dicky34 Vandaag cd23 en 7dpo. Geen idee of dat innesteling kan zijn? Dat zou heeeeel mooi zijn

Dicky34 likes this.
  15. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Bij mij is het niet rustig in mn lijf, ecact dezelfde symptomen als bij elke andere naderende menstruatie... bij mn dochter en alle eerdere zwangerschappen had ik rond deze cyclusdag echt al sterke vermoedens, maar goed wie weet worden we verrast! Ik ga toch uit van ongesteld worden...

16. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

Mar 14, 2017
    3,251
    2,452
    113
    Female
    Kok
    7dpo is goed mogelijk hoor! Ik duim voor je!
    @Nicole4Sure ook voor jou!

17. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Hallo,
    Ik heb hier nog niet veel gezegd. Ik heb een beetje een vreemd verhaal.
    Ik zit nu eind 3e week van mijn cyclus en heb sinds een paar dagen een heel vreemd gevoel in mijn rechter zij. Het is net alsof mijn huid zich enorm straktrekt waardoor het een enorm strak scheurend gevoel geeft.. Iemand dit ook gehad? Ik heb gegoogeld en mocht het iets met zwangerschap te maken kunnen hebben zou het bandenpijn kunnen zijn, Maar ik weet niet hoe dat voelt,iemand ervaring met bandenpijn? En vanaf wanneer is dat te voelen?

18. Roetje08

Zou het sperma kunnen zijn? ;)

19. Sunna

Sunna Fanatiek lid

Oct 10, 2017
    1,103
    600
    113
    Ik duim nog voor je!

20. Roetje08

7dpo is het gemiddelde van innesteling, dus als je een vroege innesteling hebt gehad, kan de bloeding zeker daarvan komen. :) (en zou je overmorgen al positief kunnen testen :D)

Brenda028 likes this.

Share This Page