Was gisteren wat misselijk en forse steken onderin. FF houd mn eisprong nog steeds op waar hij stond gelukkig. Volgende week dinsdag wil ik testen (de 21e)
NOD lijst 17 t/m 23 augustus 17-08 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, 10e ronde Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde Nicole4Sure, 33 jaar, 2de kindje, ronde 2 18-08 xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, 6e ronde (3e ronde na ma) Bloem1991, 27 jaar, 1e kindje, 42e ronde MMM Maria02, 31 jaar, 1e kindje, 4e ronde 19-08 20-08 Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Madeliefje26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk) Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 3 21-08 Ydnam, 28 jaar, 1e kindje, 24e ronde (2e na 2e MK) Sunna, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 RachelleNM, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dujo, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Anoniempie1, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 22-08 SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 12e ronde Mom2be21, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 23-08 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde Beau28, 26 jaar, 1e kindje, 5e ronde Mellshariff, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Johanna01, 23 jaar, 3e kindje, 1e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde (5e na MA) Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 2e ronde Dag onbekend Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje in de MMM Elinetjeee, 23 jaar, 2e ronde 1e kindje Totaal: 26 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier nog niets. Gister wat rare krampen/zeurderig gevoel in mijn buik en rugpijn. Maar afgelopen maand al vaker gehad dus staat los van eventuele zwangerschap denk ik. Ook nog geen testdrang gelukkig. Geen zin om weer een week lang teleurgesteld te worden voordat mijn menstruatie begint.
Mijn nod is ook de 21e! Ben nu 6 dpo en heb de hele tijd last van steekjes/trekkerig/zeurderig gevoel. En (sorry!) veel waterige afscheiding. Voor nu hou ik het erop dat het komt doordat m'n spiraal eruit is. Toen ik zwanger was van m'n dochter heb ik nergens last van gehad... Edit: overigens droom ik heel erg veel. Normaal droom ik nooit. Zijn ook echt geen leuke dromen zeg maar
Bij mn dochter was ik paar dagen voor nod heel emotioneel, rare huilbuien uit het niets haha. Dus kan wel hormonaal zijn toch? Spannend!
Maar ik heb t al 2-3 weken. En dan ook echt elke dag wel huilen om niets. Had voor de zekerheid vorige week een test gedaan maar die was natuurlijk negatief. Hopelijk is t een goed teken maar denk toeval
Wat een mindfck kan het zijn he?! Hier 2dpo en dus logischerwijs nergens last van behalve normale kwalen na mn ovu (pijnlijke tepels).
Ik ool 2DPO en gevoelige tepels. Hier nu een schimmelinfecti en heb net een canesten tablet ingebracht en hoop niet dat dat nadelig is voor een eventuele innesteling..
Oh gelukkig! Ben ik tóch niet de enigste. Vorige maand last van gehad en nu bijna weer, gelukkig heeft het niet doorgezet.
Sorry maar de klachten onder de 5 dpo kunnen echt nog geen zwangerschapsklachten zijn. Het lichaam gaat pas hcg aanmaken wanneer het vruchtje is ingenesteld. Onder de 5dpo lijkt mij dan wel echt super vroeg
Ik las de reactie van weereennieuwemama en dacht dat ze bedoelde 2dpo en zoals altijd bepaalde klachten na ovulatie, dus niet alsof ze dacht dat dat met zwangerschap te maken had.