Het hormoon die je na je eisprong aanmaakt om je baarmoederslijmvlies dikker te maken zodat de bevruchte eicel zich kan gaan innestelen, als er niets ingenesteld is op je nod, stopt de progesteron en krijg je je menstruatie
Dames met vage lijntjes! Voorzichtig gefeliciteerd! En een witte test een paar dagen voor NOD zegt helaas nog niet veel dus ik houd hoop voor jullie!
Ik had bij mijn bbz ook las 3 dagen na nod een heeeel licht tuurstreepje! Dus alles kan. Durf zelf ook nog niet te testen daarom en moet het volhouden tot na nod. Wilde deze ronde echt minder voelen, maar heb me nu toch weer wijs gemaakt dat ik van alles voel hahahaha. @Nimonia zwanger worden is ook minder leuk dan ik dacht
Gefeliciteerd! Fijn nu al een paar goede testen! Hier een witte test (extra gevoelige waren op). Maar kan nog alle kanten op. Gok zondag/maandag NOD. Heb niet t idee dat het raak is. Maar normaal begint mijn slijm nu dikker te worden en komen er wat puisten op, die heb ik nog beide niet.
Vraag ; Stel als ik gisteren daadwerkelijk de innesteling heb gevoeld hè. Dan zou het natuurlijk überhaupt nog niet kunnen om vandaag positief te testen lijkt mij toch? Vanaf wanneer bestaat dan wel de kans?
Mijn duimen blijven draaien voor jou, ik gun je nog een positieve test deze of volgende ronde zo hard!
Dat is te zien hoe hoog je HCG waarde voordien al was en hoe snel je bijmaakt, maar je zou de volgende dag al tuur der tuurstreep kunnen hebben, maar beter nog een dag wachten. Je maakt jezelf alleen maar gek met zo'n streepje zoals ik had gisteren
wat hebben er al veel getest zeg, de gene met positieve testen gefeliciteerd . Ik zit nu op dpo 6 of 7.. me darmen rommelen ontzettend en heb een erg opgeblazen gevoel, ook voel ik steken in me eierstokken en spierpijn in mijn buik. Heb ook continu honger, gister avond bord bami en 2 uur later een pizza en in bed had ik weer honger Hhaha heb mezelf tegen gehouden en heb vanochtend weer snel brood naar binnen gewerkt. En me tepels die branden erg. Ik ga niet testen voor nod vindt die teleurstelling zo vervelend wordt dan gewoon liever ongesteld.