Knuffel! Ik duim voor je dat het niet zo is.. tot het moment daar is blijven hopen hoor!! Woeee gefeliciteerd! Echt heel duidelijk hoor bij beide! Ik had vanmorgen bijjjjna getest. Maar heb een hele gekke dag vandaag op mijn werk (heb ontslag genomen en een andere baan aangenomen, heb vandaag mn laatste werkdag hier). Heel emotioneel. Had een negatieve test even niet bijgekunt.. Misschien morgen.. Misschien maandag pas.. mocht het dan nog nodig zijn.. #teamgeenklachtjes
Wouw roetje super gefeliciteerd!!! Ik kan ook niet wachten tot ik mag testen... snap helemaal niks meer van mijn cyclus, en heb ook geen idee vanaf wanneer ik zou kunnen testen. ik was 21juli voor wel 2 dagen ongesteld.. Maar wel echt 10x zo heftig als normaal. En nu zit ik dus op dag 27 van mijn nieuwe cyclus en heb sinds maandag echt last van mijn buik, hele vreemde steekjes in mijn zij,heel erg moe, veel dromen en vannacht werd ik wakker in het zweet. Terwijl de temperatuur nu juist gedaald is. Ook had ik net met tanden poetsen ineens een braakneiging. Verder voel ik niks aan mijn borsten, en aangezien dit voor zover ik lees bij iedereen het eerste symptoom zou zijn zou ik denken dat ik gewoon ziek aan het worden ben... mijn menstruatie is sinds ik met de pil gestopt ben in januari nog niet regelmatig geweest. Ik herinner mij ook nog van voor ik met de pil begon dat ik toen al niet regelmatig was. Dus ik heb werkelijke geen idee. Toch hoop ik stiekem dat het symptomen kunnen zijn. Sorry ik moest even mn verhaaltje kwijt, voel me zo beroerd en onzeker
[QUOTE="Elinetjeee, post: 21723670, member: 111910" Verder voel ik niks aan mijn borsten, en aangezien dit voor zover ik lees bij iedereen het eerste symptoom zou zijn zou ik denken dat ik gewoon ziek aan het worden ben... Ik hoor juist ook vaak dat de keer dat je geen gevoelige borsten hebt, het juist raak was! Dit was ook bij mij zo bij mijn bbz. Dus houd moed!
Haha ik heb deze ronde voor t eerst bijna geen last van mijn borsten. Dus wie weet! Had overigens bij mijn vorige zwangerschap wel veel last
Dankje En ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap geen enkele keer pijn aan mijn borsten gehad, en die zijn nochtans 2 maten gegroeid en nu ook geen last van m'n borsten
Ik lees hier allemaal over gevoelige borsten en ik heb dat echt noooooit gehad. Tijdens mijn menstruatie niet, tijdens mijn zwangerschappen niet, na de bevalling niet (ja oke, stuwing van de bv dan, maar das anders) nu ook niet. Kan me ook niet voorstellen hoe het voelt..
@JSLN bij mij zijn het vooral mn tepels. Het laken erlangs of een straaltje water erlangs doen al pijn. Mama's met al 2 kids: sliep jullie oudste eigenlijk makkelijk door het gehuil vd baby heen?
Ik heb trouwens (weer) zulke flinke steken! Voelt anders dan eisprong en menstruatiekrampen. Ik denk dat het weleens raak kan zijn, maar ja, dat dacht vorige maand ook haha.
Ja, het was eigenlijk normaal voor ze. Mn dochters waren 3 en 4 toen mijn zoon geboren werd. En daarbij sliep de baby bij mij in zijn wieg, op dezelfde verdieping, dus ze moesten wel, maar daarentegen was ik ook snel bij hem. Ze wennen er vrij snel aan!
Dit heb ik ook al 2 dagen, het is zo onrustig in mijn buik en heb steeds steekjes. Heb er vanacht gewoon niet goed door kunnen slapen. Ik hoop zo dat het iets betekend.
Had ik nou ook iets gelezen over levendige dromen? Nu 6DPO en net uit m'n middagslaap ( ) wakker geworden van een nare, levendige droom.. en sinds vanmorgen wat krampjes. De NOD's komen steeds dichterbij girls .