ik merk dat ik zo met iedereen meeleef, vind dit echt leuk zo, met elkaar de spanning delen voor de meiden met twee streepjes gefeliciteerd!
Ik twijfel om vanmiddag/vanavond te gaan testen. Ik heb pijnlijke borsten, steekjes/krampjes in mijn buik, hoofdpijn en veel afscheiding en plas me een ongeluk. Allemaal symptomen die ik met mijn zoontje ook had. Maar ik durffffff niet.... Kan toch nooit zo snel allemaal?
Haha over 3 uurtjes check ik of je een foto hebt geplaatst. Ik heb daar verder niet heel veel verstand van, maar ik heb wel gelezen dat je ongeveer 2 dagen na innesteling hcg begint aan te maken. En waar hcg is KUN je positief testen.
Als je symptomen van HCG komen hoef je geen drie uur te wachten hoor, gewoon niet meer drinken tot je volgende plas en testen!
Ik ben helemaal paranoia aan het worden, vooral door mijn vriend... Hij heeft de witte test ook bekeken en vond hem hetzelfde eruitzien als gisteren (dus met een vaag lijntje...) Wat denken jullie? Ik begin het streepje ook te zien, maar omdat ik het wil zien denk ik... Ik vind wel dat mijn tepels veel groter geworden zijn! Ik heb 2 littekens van een operatie op de rand van mijn tepelhof en die zijn echt uitgerokken nu... ook veel meer aders te zien ... ik zal maar niet te hard hopen zeker... Wat het slijmverlies betreft: ik heb normaal altijd veel afscheiding en de week voor mijn NOD wordt dat erger... nu ben ik al een hele week droog, tot vandaag... allemaal die dingen die veranderen elke cyclus weer! Ik word er echt gek van