Ik denk ook wel iets te zien hoor, je kunt je denk ik geen lijntje inbeelden hoor. Ik zie hem een beetje uit het midden staan, richting het smalle gedeelte... Morgen weer testen!
Ik bedoel je kunt het je wel inbeelden maar een negatieve test blijft echt over het algemeen strak wit
Ik weet het niet, ik wil niet te hard hopen. Vandaag trouwens beginnen huilen gewoon omdat ik geen zin had om te poetsen... hormonen? Ik heb nog maar 1 test liggen... De rest is onderweg Ik vertrek morgen op weekend naar de zee, misschien nog 1 testje morgen en dan zal het wachten zijn tot maandag of dinsdag (en hopen dat ik tegen dan niet ongesteld ben ...)
Ik ben mijn testdrang aan het onderdrukken met shoptherapie De kleine meid heeft nog maar weinig in de kast liggen voor herfst/winter en begint langzaamaan uit maat 68 te groeien. Dus het “moest” View attachment 585195
Haha Super! Met dit warme weer 2 maanden geen normale kleertjes aan gehad en ik had niets in grotere maten, moest ik zondag naar een verjaardag en alle leuke kleertjes waren te klein haha, dus heb ik maandag ook de halve Hema leeggekocht
Streep is streep hoor! Ik zie m! Voorzichtig gefeliciteerd!!! Wij zijn vanmiddag bij een vriend geweest, die heeft een gigakas waar je heerlijk kunt plukken, proeven en rustig even kunt zitten met een bakkie (verse!) kruiden thee. Eenmaal weer thuis pijn aan mn banden, wat ik herken van mijn vorige cyclus. Laten we hopen dat het groeien van mn baarmoeder dit keer een goede reden heeft en niet alleen om straks bloed af te voeren! Ondanks de tempdaling geef ik de moed nog niet op!