Ik had gister echt veel last van mijn buik en darmen en lies en spierpijn in me buik en benen. Nu is het wat rustiger heb alleen wat gevoelige borsten maar meer aan de zijkant alleen, en wat lichte steekjes richting mijn vagine en me eierstokken om en om. Verder gaat het ook goed zit op 7 of 8 dpo
Woooow meiden wat wordt hier veel gekletst hahaha. Ik heb net alles bijgelezen. Gefeliciteerd meiden met positieve testen! @Vlinder2016 probeer inderdaad eens in negatief te zetten. Zie je het zelf nog wel op de uit elkaar gehaalde test? Soms maakt de foto het ook minder zichtbaar Gaan er morgenochtend nog dames testen? Ik heb net nog weer een avond test gedaan. Morgen is mijn NOD. Het streepje dat ik een paar dagen geleden 2 avonden achter elkaar had is er niet meer. Ik denk dat het iets was wat niet gelukt is. Heb sinds vanavond ook lage rugpijn dus denk morgen ongi. Ik baal zo enorm! Had zo’n goede hoop deze ronde. Waarom ik ook heel erg baal is omdat we voor volgende ronde niet zo goed weten wat we moeten. Als het volgende ronde raak zou zijn ben ik eind mei begin juni uitgerekend en 8 juni trouwen mn zwager en schoonzus waar wij ook getuige en ceremoniemeester zijn. En dat wil en mag ik natuurlijk niet missen maar een gemiste ronde zou ik ook zo zonde vinden... Dilemma. Shit. Bah. Niet raak deze ronde. Baal. Verdrietig
Ik had nooit mijn focus moeten leggen op die ‘stomme’ ovulatietesten. Had ‘gewoon’ mijn eerste menstruatie moeten afwachten en pas dan..... Nu is het 1 grote chaos in mijn hoofd. Eigenlijk wil ik gewoon vragen of jullie mee willen hopen dat ik volgende week gewoon ongesteld ben. Want ik verwacht echt niet zwanger te zijn. Dus dan maar ongesteld en dan heb ik een soort van strohalm voor de volgende keer. Ofzo.
Hay dames ik hen denk ik 1 keer mee geschreven, maar ben op vakantie vandaar deze ronde niet veel geschreven. Dit is geloof ik de 3e ronde na een miskraam en mijn nod is 20 augustus
Oh dat klinkt positief zeg! Wacht je tot je nod met testen? Ik wil zaterdag of zondag er een testje aan wagen..
Vervelend voor je zeg! Ik hoop het heel erg voor je dat je snel ongesteld word of zwanger bent natuurlijk! Ik heb wel gehoord dat het met de prikpil een hele tijd kan duren voordat je weer een cyclus hebt.. een vriendin van mij heeft toen ze stopte 2 maanden gebloed en weer een ander is nu na 8 maanden nog niet ongesteld.
Ahh @Brenda028 Wat jammer zeg!! Ik zou denk ik wel een maand overslaan als je zeker weet dat je die bruiloft niet wil missen...
Alhier vandaag 11 dpo nog geen bruinverlies. Het beurse gevoel van een aantal dagen is minder en maar Af en toe een steekje. En nog geen pijnlijke boobies. Wat meer crème gelige afscheiding (normaal groenig voor bruinverlies). En dat echte zeurende gevoel in onderbuik en onderrug is er nog niet zoals wanneer het bruinige begint. Oh ja en de bekende pukkels.. Het zal allemaal wel aanloop naar menstruatie zijn en gewoon weer iets anders verlopen