Aaaahw 2 dames op rood Dikke knuf voor jullie! Hier is mn temp weer iets omhoog gegaan, van 36,6 naar 36,8. Al had ik gehoopt op 37,1... Werd weer kotsmisselijk wakker met nog steeds die 'bandenpijn'. Straks testen halen... Ondanks dat mn temp er niet naar is. Duimen jullie voor me?
Ik ben nu 8 of 9 dpo, me verbouwende buik is nu wat rustiger, nog wel licht steekjes in me liesen en bij me vagina en me borsten zeer pijnlijk maar alleen aan de zijkant. Heb 1 dag veel spierpijn gehad in buik en benen maar dat is over. Kan nu alleen al 2 dagen niet naar het toilet voor de grote boodschap heel vervelend en heb vloeibare gele afscheiding wat er zo uitloopt. Niet smakelijk maar iemand die dit herkent? En Ohja ben heel onrustig en zenuwachtig
Ik heb afleiding nodig. Iemand Netflix must-sees? Docu’s of series niet de meest bekende, ga dr maar vanuit dat ik die al gezien heb
Ah balen zeg! Ik vermoed dat ik ook voor een volgende ronde zal moeten gaan. Mijn temp stijgt nog wel, maar zie geen temperatuurdip (innesteling). Het lichte lijntje is van mijn vorige zwangerschap.
Kunnen jullie mij helpen met mijzelf te bedwingen!!! Me handen jeuken zo erg om een test te kopen en te doen, vandaag 8 of 9 dpo. Ik wil het niet ik wil echt nog minimaal 2 a 3 dagen wachten dus help hahaha