NOD-lijst 17-23 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door xxmoixx, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujolie

Beaujolie Lid

18 aug 2018
    74
    101
    33
    Vrouw
    Dank je! Nee een schuilnaam hahaha ;)

Beau28 vindt dit leuk.
  2. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Het hcg schommelt in het begin meis. Als je zekerheid wilt hebben, zou ik even bloed laten prikken bij de dokter. Je bent zwanger. Punt. Stop met testen en ga even langs de h.a.

3. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Hmja misschien heb je gelijk. Kun je als je met de huisarts belt daar gewoon om vragen om het te laten prikken?

4. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Wauw een heel mooie oploop zelfs! ❤️

Mellshariff vindt dit leuk.
  5. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Jazeker. Zeker als je een goede test in handen hebt. Ik zou gewoon stoppen met testen. Je bent ècht zwanger meis.

Brenda028 vindt dit leuk.
  6. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd! ❤️

@Brenda028 lieverd ik zou geen zorgen maken, zoiezo als er iets niet mis is, kan je het niet na 1 dag al merken aan de testjes. Ik denk dat je hcg gewoon schommelt momenteel. Niet stressen dat is al helemaal niet goed voor je kleine. Hoop op een mooie oploop straks. Dikke knuffel

Dicky34, Brenda028 en Beau28 vinden dit leuk.
  7. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

@Brenda028 ik denk dat het nu nog te vroeg is om je testen te vergelijken. Je kan pas echt vergelijken als er 2 a 3 dagen tussen zit, je hcg verdubbelt elke 48-72 uur ongeveer bij een goede start van zwangerschap. Als je test van 6 dagen later lichter is dan die van 3 dagen later zou ik me zelf wel zorgen maken. Testen op dezelfde dag is alleen maar stressvol... Door alles wat je eet, drinkt en zelfs je speeksel verwatert je urine. Gewoon om de dag een testje en dan naast elkaar leggen. Een bloedtest zegt helaas ook niet of je een goede zwangerschap hebt. Dat kan alleen de tijd leren. De waarden lopen per persoon zo uiteen.

JSLN, Dicky34 en Brenda028 vinden dit leuk.
  8. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Het gaat er niet om hoe lang je je plas ophoudt om geconcentreerde urine te krijgen. Je stopt met drinken, 1 uur later ga je naar toilet (en spoel je door) en met dat volgende plasje (15minuten later, of 3u later, maakt niet uit) testen, dan heb je goeie geconcentreerde urine. Maar als je dit voor oploop doet, dan moet je wel elke keer op dezelfde manier op hetzelfde moment van de dag je testje doen :) Als je geruster wordt door te blijven doortesten, vooral doen. Merk je dat je telkens weer in paniek raakt bij/na het testen, berg ze dan op of steek ze in de fik en stop met testen. Als je pas rust vindt in bloed laten nemen, ga dan gerust naar je huisarts (weet niet precies hoe dat in NL werkt, maar in BE is dat zelfs standaard). ;) Je bent zwanger hoor, probeer vertrouwen te krijgen dat dat kleine bolletje in je buik druk bezig is met groeien ♡.

9. Beaujolie

Beaujolie Lid

18 aug 2018
    74
    101
    33
    Vrouw
    Dit was mijn test trouwens vanmorgen.

Bijgevoegde bestanden:

bonita09, Beau28, Dicky34 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Nicole4Sure

Mooi! Vergelijkbaar met die van mij van vandaag :) zelfde NOD datum!

Beaujolie vindt dit leuk.
  11. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Meiden ik ben echt blij dat ik jullie heb om me gerust te stellen. Lief! ❤️

Ik probeer me gewoon geen zorgen te maken vanaf nu, zet het zorgen knopje gewoon uit en het vertrouwen knopje aan!

Dankjulliewel ❤️

Beau28, Dicky34, madeliefje26 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Beaujolie

Beaujolie Lid

18 aug 2018
    74
    101
    33
    Vrouw
    J
    Ja, ik zie het, heel vergelijkbaar! Ook gefeliciteerd!

Nicole4Sure vindt dit leuk.
  13. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Ik voel ineens helemaal niets meer.
    Morgen zou mijn NOD zijn....
    durf niet te testen :oops:

14. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    :thumup::thumup: Komt vast helemaal goed! Zoals hier boven iedereen zei: vertrouwen op je lichaam en dan komt het vast goed. Ik snap je gevoel!

Vlinder2016 vindt dit leuk.
  15. Nicole4Sure

Graag gedaan hoor! Denk dat de meeste meiden hier ook wel weten hoe het is ;) ik in elk geval wel. Ben ook een eindeloze tester wat dat betreft. Ik ga door tot ik een knaller heb, en dan waarschijnlijk nog de ochtend van de eerste echo 3 september... daarna verwacht ik dat de symptomen gaan komen en dan geloof ik het wel. Door onze geschiedenis kregen we vorige keer elke 2 weken een echo tot 12 weken. Misschien nu ook weer...

16. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Jeetje gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren!

Hier sinds 5dpo nog steeds steken in mn baarmoeder en gevoelige tepels. Nu 8dpo, op 7dpo een negatieve test (kon het ook niet laten). Mijn afsheiding is trouwens creamy en gisteren tijdens seks was ik heel nat! Mijn temp stijgt ook nog steeds. Ik ben heel benieuwd!

madeliefje26 en Dicky34 vinden dit leuk.
  17. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik duim voor je!!!
    Pffffff ik weet niet wat te doen.... Nog niet eerder na het stoppen met de pil heb ik me zo gevoeld.....
    FF zegt dat ik morgen 14 dpo ben maar geloof het eigenlijk niet zo... Vooral omdat ik wat gedronken had die dagen... Manmanmanman... Zou het dan ècht zo mogen zijn?!

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  18. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik wilde toch de mijne van vanmorgen nog laten zien, ik hoop dat jullie zien wat ik bedoel. Het is trouwens een action test, maar ik sloop ze altijd helemaal uit elkaar haha in de hoop meer te zien. Wat denkem jullie? Ik heb nu niks meer in huis en kan op zijn vroegst maandag pas weer halen. Dan ben ik 10 dpo.

Vlinder2016 vindt dit leuk.
  19. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik zie wel wat!!

20. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

8dpo is echt héél erg vroeg voor een actiontest. Ik zie er helaas niets op. Ik had altijd indroger bij Action als ik ze uit elkaar haalde. Veel succes maandag, mijn duimen draaien :thumup:

Deel Deze Pagina