Wat gaaf, 7 zwangeren al! Mijn temp wordt nog steeds hoger, maar geen triphasic patroon (al hoeft fiener natuurlijk niet per se te zijn).
Soms kun je er juist wel iets aan hebben, ook al heb je twijfels en onzekerheden. Zo ervaar ik het wel in elk geval
Gefeliciteerd zwangere dames! Mooie testen allemaal Ik heb dinsdag mijn nod, normaal merk ik al een week ervoor duidelijk dat ik ongesteld word. Pijnlijke borsten, harde borsten, buikpijn en rugpijn. Nu heb ik dit helemaal niet, goed teken! Vrijdag ochtend had ik wel getest maar helaas negatief
Ik heb vrijdag ook getest, ik dacht dat hij wit was. Had hem niet weggegooid en kwam hem smiddags tegen. Streepje, ingedroogd dan wel maar toch. Vanochtend getest en resultaat staat stukje terug.. dus het kan nog! Mijn NOD is morgen of dinsdag. Ik weet niet zo goed of je 14dpo ongesteld wordt of juist de dag erna.
Ik ben even terug gaan kijken naar je testjes. Ik denk dat ik morgen ga testen ik ben op vakantie en hier is niet heel makkelijk aan een test te komen dus ga ik t er morgen op wagen
Ik had dat bij alle 2 mijn kinderen rood bloed bij afvegen. Hoeft echt niks te zijn. ( waarschijnlijk innesteling of nog de bloeding daarvan)
Ik hoop het ook, maar ik durf er niet meer vanuit te gaan. Dacht na 20 maanden eindelijk geluk te hebben. Echt helemaal in de war nu.