Hoe bedoel je voor die tijd? Starten als je ongesteldheid voorbij is, tot je volgende ongesteldheid (of zwangerschap). Ergens in die periode moet je positieve testen hebben. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ovulatietesten gebruikt, een pakket gekocht bij zwangerenkids. Tevreden over
Precies hetzelfde.. maar ik heb soms het idee dat dat meer tussen mijn oren zit haha! Verder echt geen kwaaltjes..
Haha we zijn nog zo pril zwanger, soms denk ik echt heh ben ik wel echt zwanger? De kwaaltjes komen denk ik vanaf 5 á 5,5 week.. hopelijk voelen we ons dan meer zwanger haha. ♥️
Mijn cyclus is ook 25 dagen en mijn ei is op dag 15. Ik zou na een dag og 7 beginnen met ovu testen denk ik. Als je lf 14 dagen is, komt je ei al op dag 11. Heel veel succes komende ronde!
Als je m openmaakt kun je heel duidelijk zien waar t streepje hoort te kleuren, dan hoef je niet te twijfelen over of ie echt niet negatief is.
Pff, mijn testjes lopen nog niet hard op.... De onderste is van vanochtend dus die is nog niet droog. De controlestreep van de bovenste is wel veel donkerder dan de andere twee. Wil zo graag een duidelijkere streep om aan mijn vent te laten zien. Hij is een soort kleurenblind dus dit is wit voor hem en wil hem niet onnodig blij of ongerust maken. De streepjes zijn wel echt roze en staan er ook ruim binnen 5 min. Vandaag 12 dpo dus nog erg vroeg. Mijn lf is 10 dagen en heb wel het gevoel dat er iig wat aan het gebeuren is.
Ah @Dicky34 wat enorm balen zeg! Idd even de dokter bellen dan maar. Ik heb vandaag een duidelijkere test dan gisteren (nu 12dpo, lf van 10). Nog geen kwalen behalve wat zere tepelsaar die heb ik standaard de halve maand wel. Vorige zwangershap ook zero klachten gehad.
Kijk.... Ik ga ervan uit dat is nog steeds nega is. Zowiezo ruim na afleestijd en ik heb m uit elkaar gehaald.
Ik daarop een streep, maar denk dat het gewoon de voorgedrukte streep is helaas. Zowiezo niet geldig omdat je hem open gemaakt hebt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Hay dames Zoals jullie weten had ik maandag negatieve test, maar ben nu 2 dagen overtijd...snap er niks meer van. Gelukkig is mijn buikgriep bijna over dat dan weer wel
Bij mij bleef dat echt spierwit hoor, hier lijk ik wel een heel licht streepje te zien. De "voorgedrukte streep" is bij min gewoon wit en niet roze