NOD-lijst 17 t/m 23 April

Discussion in 'NOD forum' started by Miesje25, Mar 18, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

Nov 7, 2013
    3,312
    3,027
    113
    Ik zit pas op 4 dpo maar heb het gevoel dat het niet gelukt is. Normaal ben ik altijd hartstikke misselijk van de pregnyl maar nu helemaal niet. Vanmorgen getest en hij is nog wel positief dus zou ik eigenlijk gewoon misselijk moeten zijn.. hmm nog een week en dan weet ik het..

2. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht

Mijn borsten zijn ook licht gevoelig maaarr mn tepels pff al een week! Opgeblazen onderbuik en krampjes in mn onderbuik. geen slijm verlies dat schijnt ook een zw-verschijnsel te zijn, maar ben gewoon droog:roflmao::roflmao::roflmao:

3. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht
    Dat gevoel heb k ook. Zeg het ook tegen mn ieder x. Hij werd gisteren boos op mij:D hij zei wil nix meer horen tot de test.

Mijn symptomen zijn gewoon ongi symptomen, maar hij heeft de hele vrouwen anatomie gegoogled:roflmao::roflmao: volgens hem zijn het overeenkomende symptomen k moest niet negatief denken en mn mond houden

PBV likes this.
  4. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ja, ik heb precies dezelfde klachten!
    Zegt natuurlijk nog niks bij mij, maar het blijft wel lekker draaien in mijn hoofd. ;)
    Hier wel wat nattig, maar er komen witte klonten uit! Ach, wat smakelijk! :roflmao:

5. Fritsie7

Fritsie7 Fanatiek lid

Dec 31, 2017
    1,470
    931
    113
    Female
    Noord Brabant
    Bij mij nog steeds licht bloedverlies :( ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Hopelijk is t een innestelingsbloeding.

6. babywens93

Hoelang heb je dit al? Ik hoop voor je dat het een innesteling is! :)

7. Fritsie7

Fritsie7 Fanatiek lid

Dec 31, 2017
    1,470
    931
    113
    Female
    Noord Brabant
    Sinds maandag... maar kan t ook weer niet echt een bloeding noemen, het zijn meer van die kleine streepjes bloed in mn inlegkruisje... :eek:

8. babywens93

Hoop het zo voor je! Hoop het voor iedereen! Minimaal 10 op roze! :oops:
    Ik ben pas heel kort bezig maar wat een zenuwslopend iets :eek:

Pinar, Jess89, moonchild and 2 others like this.
  9. Suir

Suir Actief lid

Jan 15, 2018
    452
    339
    63
    Female
    Hoeveel dpo is het begonnen?

10. Tan89

Tan89 Bekend lid

Sep 12, 2014
    911
    962
    93
    Hallo dames!
    Ik weet niet of ik me nog kan melden om mee te kletsen..
    Tanja 28 jaar 2de wonder ronde 1
    Eerste kindje een jongen en in mei word hij 3.

Ben vorig jaar juli gestopt met de nuvaring en toen gingen we al voor ronde 1 alleen werd ik toen ongesteld en een dag later ten huwelijk gevraagd. Toen de kinderwens even in de koelkast gezet en nu zijn we 23 maart getrouwd en gaan we er echt helemaal voor!! Ben zo benieuwd naar ieders verhalen..

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is omdat mijn cyclus de ene keer 25 dagen is en de andere keer 28. Als ik uitga van 25 dagen heb ik mijn NOD op 23 april. Vandaag schijnbaar mijn vruchtbaarste dag gehad.

Heel veel succes iedereen!! Veel mooie streepjes deze maand!!

Maani, 2013mama, Katsje and 3 others like this.
  11. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd met je bruiloft. Hopelijk snel een mooi cadeautje :D

12. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    #692 PBV, Apr 11, 2018
    Last edited: Apr 11, 2018
    @Tan89 welkom en gefeliciteerd met je huwelijk. Je zit nog in de witte broodsweken haha! Hopelijk voor jou ook een extra streepje

@Fritsie7 toch wel spannend. Kan het van de innesteling zijn?

@MotherOfAnAngel spannend hoor van wanneer je eisprong hebt.

Ik heb op het moment helemaal geen lichamelijke klachten. Krijgt je eigenlijk altijd klachten van progesteron? Helaas heb ik het niet opgeschreven van mijn andere zwangerschappen. Nog 10 dagen wachten! :)

13. Suir

Suir Actief lid

Jan 15, 2018
    452
    339
    63
    Female
    Ik had ook niets opgeschreven. Gek he dat je dat allemaal vergeet. Je denk dit vergeet ik nooit meer, maar dat is dus écht niet waar!

PBV likes this.
  14. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    Ja dat klopt idd. Wat ik niet meer vergeet was dat ik 7 weken zwanger was van mijn zoontje en ik was me aan het douchen. Ik had die avond lof gegeten. Ik werd me toch duizelig in de douche, dat ik gewoon moest gaan zitten, maar die lof bleef niet zitten.
    Ik vond kroketten erg lekker en in de tweede zwangerschap fishermans vriend. Apart maar mooi dat vrouwelijk lichaam haha.

Suir likes this.
  15. dreamer84

dreamer84 Actief lid

Apr 9, 2018
    214
    259
    63
    Female
    friesland
    loop vandaag ook al de hele dag te pieken hoe het bij de vorige zwangerschappen ging. stm hoe snel je dat vergeet.
    bij de eerste weet ik dat ik op dag van NOD boven de wc hing....die middag kwam mijn man thuis met een test....was gelijk een knaller. ik had niks in de gaten. was de eerste ronde...ik was er van overtuigd dat het niet ging lukken...2e heeft lang geduurd voor het lukte.ik had blindedarm operatie gehad...en daarna begon ik met een nieuwe baan. waren de eerste 3 mnd dat ik het volledig losgelaten had...het hele zwanger worden...en toen was het raak...kan me er niks meer van herinneren, van kwaaltjes ofzo. weet dat mijn laatste zwangerschap...die eindigde in een mk dat ik een week van te voren al last had van menstruatie krampen. meer niet. Enige wat wel steeds terugkomt is dat zodra ik zwanger ben ik opeens afval :roflmao:

16. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,888
    9,664
    113
    Female
    @Tan89 welkom en nog gefeliciteerd met je huwelijk! Dat deze maar snel bekroond mag worden met een baby!

17. Suir

Suir Actief lid

Jan 15, 2018
    452
    339
    63
    Female
    @dreamer84 @PBV ik weet nog wel dat ik twee dagen voor nod een haring at en die écht niet lekker vond. Ook ging ik eerste trimester over m'n nek van de vieze vaat (we hadden geen vaatwasser) en van de kooklucht van de buren. Verder was ik de hele zwangerschap gek op cake en was dus constant aan't bakken. Drinken deed ik't liefst door een rietje.

De gekke dingen onthoud ik wel. Maar de kleine dingen, die juist zo veelzeggend kunnen zijn, ben ik vergeten.

PBV likes this.
  18. Fritsie7

Fritsie7 Fanatiek lid

Dec 31, 2017
    1,470
    931
    113
    Female
    Noord Brabant
    Waarschijnlijk woensdag/donderdag ei gesproken, maandag begon t al. Heb gelezen cat innestelingsbloeding vanaf 4dpo al kan beginnen. T is echt veeeeel te weinig voor een menstruatie en sinds gistermiddag s t gestopt. Gelukkig! Dus ik DENK een innesteling, maar ik durf t eigenlijk niet te hopen haha. Ik ga vanmiddag op vakantie dus laat t even lekker los. Als ik thuis kom mag ik testen!

Welkom @Tan89 en gefeliciteerd met je huwelijk!

Ik wens jullie allemaal een fijne week, ik ben wat minder online denk ik. Volgende week hopelijk al een paar o0 roze! :p

2013mama likes this.
  19. Suir

Suir Actief lid

Jan 15, 2018
    452
    339
    63
    Female
    Ik had het vorige maand ook, vanaf 5/6 dpo ongeveer. Ik hoopte op een innesteling maar het heeft de rest van de maand aangehouden tot aan m'n menstruatie. Dat het bij jou nu gestopt is lijkt me een goed teken! Fijne vakantie!

20. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    @Fritsie7 een hele fijne vakantie! Ik ga voor je duimen.

@Tan89 welkom en gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heel veel succes.

9 dpo en ik heb geen pms klachten. Alleen wat krampjes soms... en weer volop gedroomd. Ik durf bijna niet te denken dat het een goed teken is:).

Tjar85 and Pinar like this.

Share This Page