NOD-lijst 17 april t/m 23 april 17 april (8) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Maani, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 15 (1e kindje samen) Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Suir, 38 jaar, 2e kindje, ronde 4 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e ronde na mk) Tjar85, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 (3e na MK)(iui zonder hormonen ivm donorzaad) 18 april (1) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (2e in MMM) 19 april (4) Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fritsie7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 mbv Clomid50mg Pinar, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 PBV, 39 jaar, 2e kindje, ronde 4 20 april (2) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 38 LOONTJE81, 36 jaar, 4e kindje, ronde 1 21 april (4) Sproetje1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Modellicious, 31jaar, 2e kindje, ronde 8 Ritoy, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 (MMM) Veloretti, 36 jaar, 2e kindje, ronde 5 22 april (5) Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 10 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 10 Maureentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 23 april (9) Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mammielove, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 2 BBZ & ronde 7 MK) Mama Alex , 25 jaar, 3e kindje , ronde 2 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kinderwens87, 31 jaar, 3e kindje, ronde 6 (ronde 4 na MA) dreamer84, 34 jaar, 4e kindje, ronde 1 Rvk, 26 jaar, 2e kindje, ronde 11 (na 1 bbz en 1 mk) Tan89, 28 jaar 2de kindje, ronde 1 24 april (1) MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 (1e na vmk) Totaal: 34 Wachtbankje (23), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten je eigen wijziging door te voeren) Klopt de lijst zo nog? Ik heb tan89 even toegevoegd.
Bedankt meiden! Ik heb wel weer mijn oude cyclus van 25 dagen terug. Dat dan weer wel. De rest wel op roze hoor. Ik ga duimen!
Jammer zeg... maar inderdaad wel fijn te weten dat je lijf er weer helemaal klaar voor is. Volgende ronde een roze!
Ah balen zeg! @moonchild Idd mooi dat je weer in een normale cyclus zit. Maar volgende ronde wel op roze!!
Hier vanochtend getest. tijdens het plassen in de straal gehouden zeg maar. Met afvegen flink roze slijm.... dus dacht pot verdorie dat is wel heel snel (lf van 10 dagen). Maar met tampon inbrengen was de huls gelemaal schoon. menstruatie begint normaal met oud bloed en krampen. Maar die heb ik nu ook niet. En als het begint zet het goed door. Dus kijken wat de dag gaat brengen. Owja testje was negatief.
Geen idee. Is voorgevoel. Heel raar. Maar dat heb ik tegenwoordug steeds vaker. Denk of een stukje zelf bescherming na al die tijd of soort van de moed opgeven.
Heb ik geen ervaring mee. Bij de andere nooit gehad. Maar als dat zo zou zijn zou het met 2 dagen positief moeten zijn toch? Zo niet zou ik dit als mijn eerste menstruatiedag moeten beschouwen?
Ja dit heb ik dus ook. Daarom was ik nieuwsgierig. Ik heb geen eens zere borsten ofzo. Wel vreetbuien. Ach ja, we zullen het zien. Nog 6 dagen.
Hier alleen een beetje de standaard kwaaltjes al moet ik zeggen dat ze gister en vandaag niet zo aanwezig zijn. Dut keer een keer geen last van mijn tepels. Maar wel bloederig slijm vanochtend. Anders als anders voor het beginnen van mijn menstruatie. Maar toch zegt mijn gevoel.... nope het zet straks door. Al vind ik het wel ston dat dat zelfs anders is dan anders nu. Pffff Jij hebt het zelfde gevoel dus?
Ja ik heb hetzelfde. Ik heb het gevoel dat er niks is. Maar ik hoop het toch wel stiekem. Ik heb helemaal geen afscheiding. Het is ook anders dan anders. Ik ben wel voorzichtig met mijn uitspraken want straks is het wel raak.
@moonchild balen dat je menstruatie is doorgebroken! @Loesje1985 je bent nog vroeg met testen, het kan alle kanten nog op.
Ik ben er zo een die dan liever negatief denkt en stiekem toch hoop houd Ga er gewoon vanuit dat het over en uit is. Mocht het toch nu een innesteling zijn heb ik een keer veel geluk op vrijdag de 13e. Daarom wacht ik ook nog even met op rood zetten. Pas als ik weet hoe de rest van de dag verloopt en het doorzet dan zet ik mezelf op rood. Dat dan weer wel Ik hoop dat het uitblijven van alles nu voor jou een goed teken is. En dat je straks wel een mooie test hebt! Je bent volgens mij ook al even bezig of niet?