Ik dacht dat die gister wel moest zijn. Ik heb me ei altijd 2 dagen na de knaller/meest positieve test Dinsdag knaller dus donderdag verwachtte ik me ei dan echt Hoop op een doorsteiging.
Beetje zitten proberen wat fertility friend wanneer zou aangeven (doe ik altijd wel haha) Mag ik een beetje van jouw temperatuurkaartje en ovulatie testen kennis lenen, haha! Voel me soms echt zo stom. Temperatuur al zo lang /ovulatie testen nu paar maanden maar.blijf het niet 100% snappen hoe het nu zit
Haha, nou ja FF is maar een app en die interpreteert natuurlijk op de gegevens die jij invult en heeft het dan ook niet altijd bij het juiste eind. En gewoon niet meer de ovutestjes van de action gebruiken, die zijn gewoon ruk! Die van zwanger&kids of 2 be sure zijn 1000000 keer duidelijker.
@MotherOfAnAngel ik denk dat je je ei nog niet heb gehad aan je temp te zien. Weet je zeker dat je ovutest echt knalde? Ik zou idd die van de action niet meer gebruiken. Ik bestel bij 2besure die zijn betrouwbaar en veel goedkoper. Na je vmk kan het ook wat langer duren voordat je je ei krijgt hè. Ik zou gewoon blijven tempen. Kijken of je temp nu gaat stijgen
Ik heb denk ik voorjaarskriebels ofzo. Net bij de kapper geweest en iets van 20 cm van mijn haar af laten halen voelt zo gek nu
Zozo! Dat je dat durft! Dat denk ik ook elke keer als ik bij de kapper zit, maar elke keer “ doe maar de puntjes” Hier nu 4DPO, begin koppijn te krijgen en steken in mijn onderbuik. Zegt nog helemaal niks, maar de eerste kwaaltjes beginnen weer .
Dan hoop ik dat je temp snel duidelijkheid geeft. Echt vervelend als je niet weet waar je aan toe bent
@Lalalola soms is het zo heerlijk om een heel stuk van je haar te laten knippen! Ben je dan ook al aan de voorjaarsschoonmaak begonnen vanwege je lentekriebels?
Jeetje wat leuk om te lezen dat iedereen zo heerlijk actief is op dit forum. Ik heb vanochtend ook iets anders als normaal gedaan, namelijk permanente make up! Dus nu dikke en zere ogen ik zie er niet uit haha! Een hele persoonlijke vraag aan iedereen maar heeft iemand van jullie last gehad van een prenatale depressie? Ben benieuwd of er meer mensen zijn zoals ik.. Ik snap trouwens ook niks van temperaturen of ovu testen. Heb ik vorige keer niet gebruikt en wilde nu ook nog even wachten of ik het zonder kan. Ik kan helaas geen advies geven over dit soort dingen Zijn er al mensen die bijna of al helemaal op de NOD zitten? Ben zo benieuwd of we snel streepjes zullen gaan zien ❤️❤️
Het is een adaptogeen dat zorgt voor een betere hormoonbalans. Verhoogt libido, geeft meer energie, en nog wat meer. https://www.puurfiguur.nl/maca/
Ik heb last van een chronische depressie. Krijg hier ook medicijnen voor. Heb in mijn puberjaren ook een tijd in een kliniek gezeten om te leren hoe er beter mee om te gaan. Nu gaat het een stuk beter en hoop ik zeker niet bij/na een zwangerschap er weer (op een andere manier) meer last van de krijgen. Hoe zit dat met een prenatale depressie? Als je het niet wil vertellen snap ik dat wel hoor!
@Loesje1985 Ja ik denk het wel omdat de schildklier samen met de hypofyse een belangrijk onderdeel zijn van je hormoonstelsel. @MotherOfAnAngel ik kan je helaas ook niet helpen. Ik heb de tuin omgespit en drie planten verplaatst. Haha weet niet wat mij bezielde. Nou ja ook weer gedaan haha. Nog een dikke pier tegengekomen, niet normaal. Ik heb vorige maand een stuk van mijn haar laten afknippen. Tot iets over mijn schouders. Mijn haar was tot midden mijn rug. Ik voelde me helemaal happy. Misschien even iets anders, dan anders.
@Lalalola ik heb een eyeliner op mijn oog laten zetten.. Vriendin van me doet dit en zocht nog iemand om nog wat verder te oefenen. Dus ik dacht ach leuk, maar daar kom ik nu wel op terug! Haha Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet zonder zwelling.. @maureentje93 een prenatale depressie komt in alle vormen voor schijnt! Ik kreeg last van paniekaanvallen toen ik 18 weken zwanger was, maar werd helaas in de weken die volgde niet serieus genomen door huisarts of verloskundige. Ik heb dus ongeveer 10 weken met klachten rondgelopen en toen ik uiteindelijk na lang aandringen bij de pop poli in het ziekenhuis kwam konden ze niets anders doen dan anti depressiva geven. Dit hielp wel wat, maar helaas had mijn hoofd en lichaam alles aan paniekaanvallen en gewoontes al eigen gemaakt. Ik ben nu 3 jaar verder en ben sinds vorig jaar pas weer beetje mezelf, intensieve therapie en dergelijke. Als ik nu zwanger ben mag ik gelukkig meteen naar de pop poli en slik nu al anti depresiva en deze mag nog 8 keer ofzo opgehoogd. Hoop nu als ik zwanger mag worden dat ik het allemaal iets minder heftig ervaar en dus iets meer kan genieten.. Sorry voor het mssn niet leuke verhaal omtrent zwanger zijn. Gelukkig komt het niet heel vaak voor..
Wat een rot ervaring aan je vorige zwangerschap. Ik hoop dat je weer wat jezelf bent nu en wel serieus genomen wordt. Vooral als je weer zwanger wordt. Dat jij dat durft trouwens, zo'n naald dichtbij je oog blijft het dan je hele leven zitten?
Jemig, het klinkt wel heel “ bekend “. Naar hoor! Ik hoop idd voor je dat het de volgende minder heftig is en dat je meer kan genieten. Wel fijn voor jou om te weten dat je direct door naar het ziekenhuis kan, als het weer zo is.