Had topics gelezen bij de ene was het wel postief bij de ander weer niet. Sommige beweren dat het wel kan. K zit nu op 9 dpo. Volgende ronde ga k absolut wachten tot op nod.
Ik wil zo graag testen om gewoon een keer dat 2e streepje te zien. Maar dan zo'n negatieve test is echt een klap in mn gezicht dus ik moet het van me af zetten.. echt balen dat ie bij jou ook negatief was al ben je natuurlijk nog heel vroeg
Ik las je bericht.. en ik denk: ik kan ook niet meer wachten. Ik zie een beginnende streep op de ovu test. Hoop dat je het op de foto ook kan zien. Kan dit een zwnagerschap betekenen?? Ik tril er helemaal van en het zweet breekt me uit.
Ik hoop dat het positief is! Kan het niet dat er altijd een klein beetje LH in je lichaam aanwezig is? Ik zou snel gaan testen met een vroege zwangerschapstest!
Onduidelijk of niet...ik lijk iets te zien Maar of dat het ook een zwangerschap zou kunnen zijn....I don’t know Misschien morgen een gewone test doen! Wanneer is je NOD?
Ik zou idd ook een zwangerschapstest doen! Heb je er een thuis?. Waarschijnlijk ga ik echt spijt krijgen maar ik ga morgen een test doen. Een week na de seks, ben gewoon te nieuwsgierig. Geen geduld hier!
Ik moet de 20ste ongesteld worden. Ben nu 8dpo. Hoop niet dat het lh is @Lalalola Idd snel een test doen, maar als ik dat morgenochtend doe, weten jullie dat eerder dan mijn vriend ik wil hem niet per telefoon informeren, en hij is morgen al vroeg weg in de ochtend. Nou zal zien of ik me nog ff kan ik houden.. en ga me nu de suf Googlen Aaaahw de spanning stijgt me nu de oren uit
Ik dacht laat ik dan maar heel gek gewoon meedoen op 6 dpo weet niet of die ovutesten nou iets betekenen hoor! Bekijk bijlage 567209
Ik heb ze wel. Maar is dat niet beter met ochtend urine?? Moeilijk he.. dat stomme wachtbankje. Ik kon ook NIET meer wachten haha..
Ik heb er meteen een zw test achteraan gegooid en die is wel spierwit.. ben ook maar 6 dpo maar ik ben bang dat die ovutesten niks betekenen helaas
@Lalalola het kan nog!! Niet opgeven Misschien ovu gevoeliger?? Dit las ik op zwangerschapspagina: Het moment van de waarheid: de uitkomst van de test! Als jouw ovulatietest positief is, bevindt het hormoon LH of hCG zich nu in je lichaam. De valkuil: je denkt nu misschien dat je zwanger bent, terwijl er ook alleen sprake kan zijn van een late ovulatie. Met een zwangerschapstest kun je trouwens niet checken wanneer de ovulatie is. Als je eerder al hebt vastgesteld dat de ovulatie heeft plaatsgevonden en de test toch positief is, ben je waarschijnlijk wel zwanger. Geeft mij wel Hoop, want mn ei had ik duidelijk gehad.
@2013mama hahaha ik heb ook gegoogeld en kwam dit tegen: Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt altijd een licht streepje op je ovulatietest hebben. Dit zegt helemaal niks over een eisprong en ook niet over een zwangerschap. Testen dus laten liggen en pas op je NOD een zwangerschapstest doen. De ovutest knalde niet dus ik ga ervan uit dat het niks is.. Maar was wel weer even spannend haha