Baalde vanmorgen wel ff van m'n witte test maar merk nu dat het me ook rust geeft te weten waar ik aan toe ben en niet meer steeds die spanning van 'zou het', hebben jullie dat ook?
Nou spanning heb ik zeker....heb zoooo last van kwaaltjes. Maar ik heb al zoveel negatieve berichtjes gelezen dat ik bijna niet durf te testen....Wil echt nog een paar dagen wachten....moeilijkmoeilijkmoeilijk
Maar toch iemand moet de eerste zwangere zijn haha, laat je vooral niet tegenhouden door onze berichten
Ik ben met vlagen heel erg misselijk en heb een ontzettend droge mond, veel plassen en de bloeding die ik had is al een paar dagen gestopt dus was geen ongi gelukkig. Woensdag ga ik testen, ben benieuwd of mijn lichaam me voor de gek houdt of zou het dan toch...?
Hebben jullie wel eens van die steken bij de schaamstreek? Is deze cyclus voor mij een nieuw gevoel en behoorlijk irritant
Ik heb soms steken bij het opstaan of als ik verkeerd draai. Ik nieste een heel hard van de week. Toen kreeg ik me toch een steek. Aaahh Net of er iets knapte ofzo. Niet echt bij mijn schaamstreek. Daar heb ik een drukkend gevoel. Het hoeft niks te betekenen allemaal.
Hmmm dames.. nu 11 dpo.. en sinds vandaag heb ik weer wat slijm.. weet niet wat ik er van moet denken.. meestal niet zo goed teken volgens mij..
Wilde eigenlijk niet voor woensdag of donderdag testen.. maar als ik dan zo’n verandering merk word ik onzeker.. dus weet niet of ik me morgenochtend in kan houden...
Meiden, de predictor is in de aanbieding bij https://m.drogisterij.net/gezondheid/zelftesten/zwangerschapstest?merk=Predictor&reset=1 Ik heb er drie besteld.
Hey ladies! Hier de ‘stille meelezer die af en toe reageert’ Wat is het hier gezellig en wat leuk dat ik op dit punt in het forum zit. Al kan ik ook niet wachten tot ik onder het kopje ‘zwanger’ kan gaan posten Ik ben nu 7 dpo (ongeveer, denk ik...) en ondanks dat ik er zo’n beetje van overtuigd ben dat ik niet zwanger kan zijn, gelijk de eerste rond, heb ik al 2 dagen een raar gevoel in mijn onderbuik. Niet specifiek links of rechts, gewoon ‘overall’. Ik noem het een baksteen-gevoel... Herkenbaar? Kan zomaar ook spanning zijn De 23e is mijn NOD, maar ik wil pas vrijdag de 27e testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Maar ondertussen lees ik alleen maar van alles over vroege testers! Ben ik dan zo’n uitzondering? Ik test liever 1 keer en dan gelijk wit of 2 streepjes, dan een week van tevoren, wit, en dan hopen dat alsnog niet de menstruatie doorbreekt... Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik met mijn grote mond moet die 1,5 week ook nog maar zien te halen natuurlijk Haha, maar dit is hoe ik er nu in sta. Worden jullie niet juist onzeker van zo lang voor je NOD testen?
Ik wou dat ik het kon, testen na nod, maar ik ben er helaas veel te nieuwsgierig voor. Wel goed van je hoor!