NOD-lijst 17 april t/m 23 april 17 april (8) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Maani, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 15 (1e kindje samen) Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Suir, 38 jaar, 2e kindje, ronde 4 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e ronde na mk) Tjar85, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 (3e na MK)(iui zonder hormonen ivm donorzaad) 18 april (1) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (2e in MMM) 19 april (4) Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fritsie7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 mbv Clomid50mg Pinar, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 PBV, 39 jaar, 2e kindje, ronde 4 20 april (2) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 38 LOONTJE81, 36 jaar, 4e kindje, ronde 1 21 april (5) Sproetje1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Modellicious, 31jaar, 2e kindje, ronde 8 Ritoy, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 (MMM) Veloretti, 36 jaar, 2e kindje, ronde 5 Belle07, 22 jaar, 1e kindje, ronde 14 22 april (6) Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 10 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 10 Maureentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Lentezon18, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 april (9) Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mammielove, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 2 BBZ & ronde 7 MK) Mama Alex , 25 jaar, 3e kindje , ronde 2 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kinderwens87, 31 jaar, 3e kindje, ronde 6 (ronde 4 na MA) dreamer84, 34 jaar, 4e kindje, ronde 1 Rvk, 26 jaar, 2e kindje, ronde 11 (na 1 bbz en 1 mk) Tan89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 april (1) MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 (1e na vmk) Totaal: 35 Wachtbankje (10), Zwanger (3), Ongesteld (11), MMM (2), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten je eigen wijziging door te voeren.
Haha, nee!! Ik heb niks meer in huis Zo de oudste nr school brengen, maar dan is de kruidvat nog niet open Dus misschien vanmiddag even nieuwe halen...
Gisteren dan ook echt ongesteld geworden. Voor de zwangere dames, gefeliciteerd! Voor de dames die nog mogen testen hoop ik op een positieve test! Ik ga door voor de volgende ronde
Ik zit vol spanning mee te lezen! Ben benieuwd wie er op roze gaat. Hier is Mn ei echt de weg kwijt. Dag 3 positieve ovu
JAa dat doe ik ook en die stijgt niet. Hier ook altijd max 2 dagen. Hij word alleen maar donkerder dan de controle streep ipv langzaam lichter. Maargoed ik vraag de gyn straks even of ze wil kijken wat die aan het doen is
Zo hier nog steeds op het wachtbankje. Heb nog steeds niet echt een goed gevoel. Geen slijmverlies op dit moment, wel vreselijke rugpijn onder in mijn rug.. Verder af en toen een rare tinteling in mijn tepels. Maar dit alles kan ook duiden op menstruatie. Ik heb uitgerekend hoe het volgende maand uitkomt. Als ik een cyclus van 25 dagen heb (wat ik normaal gesproken heb) dan komen we volgende maand goed uit. Heb ik een cyclus van 28 dagen dan moeten we een maand doorschuiven, precies op mijn vruchtbare dagen zit mijn man in Barcelona.. Dus stiekem hoop ik dat ik morgen positief test of ongesteld wordt woensdag... Anders weet ik nu al dat het volgende maand niks word.. Zit een beetje te zeuren, is nog maar onze ronde, dus moet gewoon geduld hebben...
hallo iedereen. Ik heb een tijdje niks meer van me laten horen. Ik vond het toch iets te moeilijk. Na dat ik 7 weken na mijn miskraam nog niet ongesteld was en steeds met een negatieve test in mn handen ben ik weer naar de dokter gegaan en die zei dat mijn lichaam "still" stond. Ik had waarschijnlijk over 6 maanden nog geen menstruatie gezien. Daarom heb ik nu primolut gekregen. Ik heb gehoord dat je na primolut lastiger zwanger word... Iemand ervaring?
Ik heb net online gelezen dat de CB digitaal niet zo gevoelig is.. Toevallig was ik me aan het verdiepen in de verschillende testen. Die van Predictor Early komt het beste uit de test schijnbaar qua HcG meting...
Jah nou Jah geef het vanmiddag wel even aan de gyn aan normaal maken ze echo en uitstrijkje iedere controles. als zwanger zou zijn zou ik nu 5,5 weken moeten zijn als ei op dag 10 was dus moet wel te zien zijn en anders zal er een ei te zien zijn die groot is. Later kan niet want toen was VL al weg hij is nu 2 weken en 6 dagen weg
Oh balen modellicious. Hopelijk snel op roze. Hier nog geen tekenen van ongesteldheid. Begin er in te geloven. Vanmiddag maar even naar de winkel om testen te halen. Mijn zoontje begon gisteren toevallig te vragen waarom hij geen broertje had. Hij wilde ook wel een broertje. Voorheen wilde hij hier niks van weten, dus dat is wel apart.