NOD-lijst 17 t/m 23 April

Discussie in 'NOD forum' gestart door Miesje25, 18 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    @Mammielove en @Kinderwens87, welkom!

@Waterlelie81, leuk!! Ik woon zelf ook niet in het centrum hoor, mij te druk. Woon ook in een deel met vooral veel jonge gezinnen, speeltuintjes etc mensen die hier niet vandaan komen, verwachten niet dat dit Amsterdam is :eek:

@Miesje25, zou het niet zo kunnen zijn dat die laatste bloed of bruinverlies die je had (4-8 maart), dat dat toch een lichte menstruatie was? En je dus daarvoor een kort cyclus had en je nu gewoon dus in een nieuw cyclus zit...

Of je hebt nu inderdaad een lang cyclus. Dat is het nadeel inderdaad als je geen ovu testen gebruikt of tempt en daardoor niet weet wanneer je ei was. Dat wordt dan nog geduldig afwachten. Je houdt t wel spannend zo haha :p

Heb je je nog voorgenomen om weer te testen deze week als het nog steeds weg blijft?

Miesje25 en Mammielove vinden dit leuk.
  2. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ik zie trouwens net op de NOD lijst dat van de 13 dames er 7 stuks voor een derde kindje gaan, inclusief ik zelf.

Drie is de nieuwe twee geloof ik :p:D

Van mijn eigen leeftijd zag je vooral dat de meeste gezinnen twee kids hadden. En nu zie je steeds meer dat stellen toch voor een iets groter gezin gaan (ALS het lukt uiteraard).

Viel me even op.

Mammielove vindt dit leuk.
  3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Maani, herkenbaar! Kinderen kunnen hier op straat fietsen/spelen, erg fijn!! Wij wonen aan de rand vd polder..vlakbij de noord/zuidlijn ;) dan weet je wel waar ongeveer :D

Maani vindt dit leuk.
  4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Is mij ook opgevallen dat er best veel dames een 3e overwegen..:)

Maani vindt dit leuk.
  5. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @Maani
    Ik heb geen idee maar dat zou zomaar kunnen maar dat was 3 weken geleden, dan zou ik een cyclus van 20 dagen hebben gehad. Dan zou ik nu wel weer een langere cyclus hebben en nu pas me ei.
    Ik doe nu net namelijk een ovulatietest (had ik vast besteld) en raad eens....o_O

@Waterlelie81 ik werk als assistent kassa bij supermarkt. Maar wij hebben ook bloemen en planten dus altijd fijnals de vracht laat is:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Mila27 haha geeft niks! Nu nog IUI, maar we denken dat het ons geen zwangerschap gaat opleveren. Dus het zal uiteindelijk wel IVF dan wel ICSI worden!

7. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Miesje25 wat moeten we zien op je ovulatietest?:|

@JosjeM Hopelijk is het voor jullie snel raak en heb je niet teveel behandelingen nodig! Lijkt me zo heftig! :confused: Maja alles voor zo’n klein hummeltje :) Wij hebben zelf al een zoontje dus ik vind de stap naar de dokter maken wel een dingetje... ik zou namelijk wel graag willen weten of er een reden is waarom het nu niet lukt... maja, en dan? Mijn moeder heeft endo en dat kan erfelijk zijn.. lastig lastig.. als het mijn eerste was, zou ik niet zo twijfelen haha..

8. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Die foto was na 5 minuten toen die nog aan doorlopen was maar daar is het niet eens een tuurstreep.
    Maar deze is opgedroogd issie nog duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Mila27 we hebben nog wel wat geduld, er zit toch niets anders op dan wachten en de tijd 'uitzitten' :p Ik snap dat de stap groot is als je al een kindje hebt rondlopen, maar het zou ook duidelijkheid kunnen geven waarom het nog niet lukt. En daarmee ook wat rust, want dan heb je een reden.

@Miesje25 ik zie een negatieve ovulatietest. Ik zou wel even een testje vanavond nog doen, wie weet is je piek in aantocht. Dat hoeft natuurlijk niet, want LH fluctueert gedurende je hele cyclus in je lichaam.

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  10. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik weet dat hij negatief is. Maar wanneer geeft hij gemiddeld zo’n 2e streepje met deze kleur.
    Want ik weet dus helemaal niet waar ik in me cyclus zit aangezien ik op dag 41 zit

11. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Lieverd,
    In tegenstelling tot een zwangerschapstest die met een licht streepje al positief is, geeft een ovulatietest bijna altijd een tweede streepje (licht). Een ovulatietest is pas positief als beide strepen minimaal even donker zijn.
    En aan de hand van eentje kan je nog niet bepalen of je ei eraan zit te komen, dan zou je er een paar onder elkaar moeten leggen :)

Maar als dit je nieuwe cyclus is, dan zou het ook kunnen dat je afgelopen week je ei hebt gehad.

Miesje25 vindt dit leuk.
  12. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Heeft het zin om er straks nog 1 te doen??
    Deze had ik 14 gedaan.

13. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Het kan zijn dat je ei eraan zit te komen of dat je toch alsnog zwanger bent.. een ovu test kan ook reageren op hcg :D

Miesje25 vindt dit leuk.
  14. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik ga straks als die kleine op bed ligt nog een testje doen.
    En dan gaan we het sowieso maar even gezellig maken vanavond. Als me ei is geweest dan zijn we miss nog net op tijd.
    En zwanger daar geloof ik niet meer zo in :|

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat een gedoe miesje al die onzekerheid, knuff

Miesje25 vindt dit leuk.
  16. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen

Lief thnx:)
    Maar zeker die onzekerheid. Elke x als ik wat voel, o me ongesteldheid. En dan met een sprint naar de wc. Voor ik ga werken doe ik een tampon in want kan niet altijd gelijk naar de wc en helemaal niet 5x in een uur:|.

Ben benieuwd naar de ovutest zometeen:rolleyes:

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Maak het maar dan extra gezellig vanavond ;)

Hier voorlopig niks..:$ ik baal dat ik niet morgenochtend of dinsdag langs de ha kan voor ab kuurtje ivm werk :( zon last van mijn rug en blaas..

18. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Super vervelend. Kan je niet tussendoor bij werk even weg?? Of huisarts gewoon bellen??
    Sterkte iedergeval.
    Als ik morgen nog zo laat heb van me liezen en rug ga even langs met urine. Heb verder geen last met plassen ofzo maar je weer maar nooit.

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee, het is helaas niet mogelijk om tussendoor naar m’n eigen ha te gaan. Afstand is daarvoor te groot..en ik werk van 07:30 tot 17:15...maar had net bedacht, ik bel ze morgenochtend met de vraag of zij een recept naar mijn apotheek kunnen faxen..(zonder mn urine te checken) mijn vriend moet toch toevallig langs dus kan hij gelijk die van mij meenemen:thumup: is even afzien maar is 1000000000x beter dan wachten tot woensdagochtend :)

Miesje25 vindt dit leuk.
  20. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Als je ee bekend mee bent zullen ze dat vast wel doen.

Net weer getest volgens mij is hij gewoon precies hetzelfde.
    De bovenste van vanmiddag is al wel helemaal ingedroogd, 2e is nog nat

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina