Morgen zou de kramp echt wel weg moeten zijn hoor! Ik heb IUI in de natuurlijke cyclus, dus geen medicatie en ook geen echo's. Alleen deze ronde monitoring op cyclus dmv bloedprikken, omdat de timing laatste paar keer net niet goed leek.
Viel erg mee maar logistiek is het nogal een gedoe. Eerst monster inleveren, uur tijd overbruggen, inseminatie etc. Maargoed, alles v een goed doel. Wel de hele dag krampen gehad vandaag. Verder gaat het prima alleen moet ik weer ruim 2 wk wachten. Nooooooo
Hoe vaak maakt iedereen het gezellig met elkaar hier? Als ik dat mag vragen. Ik wilde eigenlijk om de dag, om zeker te zijn. Maar mijn man geeft nu aan dat hij dat niet gaat volhouden als het nog lang duurt voordat mijn ei komt. Zijn jullie mannen ook zo?
Hier wanneer we zin hebben. Maar vanaf vruchtbare periode elke dag. Vaak 4 dagen achter elkaar (op advies want mijn man zn zaad is prima). Vorige zw was dat goed genoeg. Nu niet en vandaag eerste iui gehad en ons seks ritme is anders. Minder druk (4 dagen verplicht is echt niet leuk hoor). Afgelopen vrijdag hadden wij beiden zin (ook goed qua moment) en vandaag natuurlijk geen seks gehad omdat man zaad moest inleveren). Maar stel dat wij beiden in de komende dagen weer zin hebben dan doen we het gewoon. Zo niet, ook goed. Wat dat betreft is de verplichting er nu af en dat voelt ook fijn
Help. Hoe ga ik de komende weken doorkomen. Ohhhh ik heb echt het idee dat iui voor ons dé oplossing is. Niet dat het per se deze ronde raak is, maar dat het gewoon gaat werken in het komende half jaar. Oehhhh ik ben er ergens heeeeel zeker van geen idee waar het vandaan komt. Ik heb het vertrouwen weer terug (afgelopen half jaar met OI niet gehad). Dat is wel fijn
Mijn man is precies hetzelfde :’) maar ik probeer wel rond eisprong om de dag iig.. verder max 2/3 keer per week in een goeie week
Wij doen het normaal gesproken elke dag. Tenzij één van ons zich niet lekker voelt of zo. Nu dus ook geen druk maar merk wel dat als ik nu soms niet lekker ben, ik wel even de schouders er onder zet als het rond ovulatie is haha. Waar ik normaal dan even een dagje had overgeslagen. We zijn al 8 jaar bij elkaar dus het neemt wat af. Voorheen deden we soms wel vaker dan één keer per dag. Maar ja, drukte, werk etc. Werkt niet mee haha! En nu lees ik ook overal dat dat niet perse goed is. Dat het zaad zich niet zo snel kan herladen.
Na al die tijd het verplicht gezellig maken is de lol er bij ons soms ook wel een beetje af. Dat vond ik toen ook zo fijn in de mmm dat die verplichting eraf was inderdaad. Gewoon alleen als je beiden zin hebt. Nu is dat gemiddeld zo’n 2x per week en rond m’n eisprong proberen we iedere dag. Meestal 4 dagen dan achter elkaar. M’n man z’n zaad is ook goed dus dan kan dat geen kwaad.
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (3) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal 18 januari (2) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 (3e na bbz) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 19 januari (2) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 20 januari (2) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 10 (pcos) 21 januari (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 22 januari (0) 23 januari (3) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (7) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik hoop echt voor jullie dat het werkt! Pff, nou ik zit nog steeds op mijn ovulatie te wachten en ben nu al zó ongeduldig! Ik snap je helemaal. Die wachtweken zijn nog erger!
Wauw dat sommige dat kunnen zo vaak haha. Zo hoog is mijn libido nog nooit geweest hoor. Ik vind 2/3x per week soms ook nog wel veel (als we niet aan het proberen zijn). Maar ik heb ook wel 2 doodvermoeiende kinderen, waardoor ik al bijna 4 jaar veel slaap mis, dus ik kies toch ook wel vaak liever om gewoon te slapen wanneer dat een keer kan haha.
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (3) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal 18 januari (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 (3e na bbz) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 19 januari (1) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 20 januari (2) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 10 (pcos) 21 januari (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 22 januari (0) 23 januari (3) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (9) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Gezien de ovutesten heb ik waarschijnlijk gister m’n eisprong gehad dus schuif ook aan op het wachtbankje. Omdat hij wat vroeger is deze ronde verwacht ik ook weer een kortere cyclus dus ik gok rond de 18e m’n nod, anders zou ik voor mijn doen een lange lf hebben. We wachten het maar weer af.
Ik moet vooral niet zeggen dat we ‘moeten’ want dan voelt ie gelijk weer zo’n druk, en soms lukt het dan ook gewoon niet. Hij wil eigenlijk ook niks weten over testjes enzo. En een of twee weken lang om de dag houden wij ook niet vol hoor. Deze maand komt ie er vrij gemakkelijk vanaf ik was iets later begonnen met ovutesten en gelijk een donkere streep... dus ja ik zei maar dat ik de druk niet wil opvoeren maar dat het nu toch echt wel moest gebeuren, en de rest van de maand wanneer jij zin hebt Gelukkig hadden we het twee dagen daarvoor ook nog gezellig gemaakt maar dachten dat die ‘voor de fun’ was.
Hoi hoi. Mag ik meeschrijven. NOD 17 januari. Ronde 10, maar ronde 3 MM Na veel gedoe vanaf september eindelijk een normale ronde. Woensdag ochtend 2 januari de Pregnyl gezet en donderdag avond duidelijk mijn eisprong gevoeld. Auw! Ei was 19mm dus netjes. Wel vroeg, cyclus dag 10... maar dat kan ook komen door al het gedoe maand daarvoor. Heb eerst maand clomid geslikt, leek eerst niks te doen, na kuur proevers bleek ik ineens een cyste te hebben van 4 bij 4, 2 weken later zelfs op spoed beland omdat ik niet meer kon lopen van de pijn, was dat ding zich aant draaien. Moest op controle blijven vanwege operatie en 2 weken later ineens weer pijn en bleek die kapot te zijn gesprongen... Toen besloten dat clomid niet voor mij geschikt was en begonnen met utrogestan om menstruatie op te wekken, zou 10 dagen moeten slikken en dan menstruatie afwachten, werd ik na 6 dagen slikken al ineens ongesteld? Ja nou prima. Toen begonnen met puregon spuiten, en damn wat een opluchting. Geen rare bijwerkingen. Maar nu die wachtdagen , pff ze kruipen voorbij. A.s. Donderdag progesteron laten prikken.. Ben zo bang voor teleurstellingen hè.
Ja dat snap ik helemaal! Ik heb van mijzelf altijd wel een hoog libido gehad. Maar als iemand mij mijn slaap ontneemt dan is het mis whaha! Dus als het kleintje wel komt dan zal het ook wel wat minder worden. @sumer93 OH nee dat klinkt vreselijk! Wat een rot periode zeg. Hoop dat dit voor je werkt.. Sterkte op het wachtbankje. Nog nooit hebben weken zo voorbij gekropen... @ iedereen Denk dat ik gisteren eisprong heb gehad. Hebben het zaterdag en zondag gezellig gemaakt. Hoop dat dat voldoende is. Vanaf vandaag laat ik de koolhydraten en zuivel zoveel mogelijk staan. Vanavond gesprek met huisarts over opties... Super spannend...