NOD-lijst 17 t/m 23 januari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 21 dec 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nee hoor, niks onderzocht. Heb altijd de pil geslikt, misschien komt het wel omdat ik wat aan de zware kant ben, wil er wel 10 kilo van af.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Succes!

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Toen ie donkerder werd heb ik twee keer per dag getest, maar de streepjes blijven wat dun. Als ie positief is dan verschijnt ie ook meteen in beeld. En ook nog geen eipijn gevoeld...

4. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  5. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ja ik vond het ook raar zo lang wachten maar er staat echt op het blaadje wat ik gekregen heb 15 dagen na de tp testen.

6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bedankt iedereen voor het succes wensen!
    Pfoe... Heb een doorverwijzing voor de fertiliteits poli. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Partner moet mee, die ziet dat vast niet zitten. Zijn kinderwens is niet zo groot als de mijne. Hij is al wat ouder en heeft al kinderen. Hij zou het super vinden als het wel lukt maar vindt het ook prima als het niet lukt. Ik sta daar wat anders in.
    Alleen die vragenlijsten al.. daar krijg ik al kriebels van haha! Heftig hoor... Ga er nog even rustig over na denken voordat ik een afspraak ga maken en natuurlijk met mijn vriend over hebben.. Hoop gewoon zo dat het gewoon natuurlijk lukt. Wil eigenlijk niet die MMM in... Maar ben zo bang dat er iets 'simpels' aan de hand is wat met één kuurtje op te lossen is, snap je? En dat ik ons onnodig zo lang op ons kindje laat wachten... keuzes keuzes...
    Hoe waren jullie partners met de MMM? Denk dat die van mij niet eens ja zegt tegen zo'n intake.. oh nee...

Maarr en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat kan nooit kwaad inderdaad! Ik ben zelf vandaag begonnen met afvallen. ga voor 15 kilo. Komt daarna altijd weer wat kilo aan. heb ik wat beweeg ruimte...

8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @Lalaatje90 wat frustrerend dat het zo lang duurt! Hopelijk komt je ei snel. Ik heb soms ineens van de een op de andere dag een positieve test.

@Nora92 ja er komt dan gelijk veel op je af he. Ik vond t toen ook overweldigend. Mijn man stond er wel 100% achter. Maar was misschien ook anders als hij al kinderen had gehad. Bij ons kwam er destijds niks uit en we moesten het nog een jaar zelf proberen. Maar ik vond t wel fijn om het te weten als er wat afwijkende was geweest. Dan konden we daarnaar handelen.

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Nora92 , niet meteen zo bang zijn dat je vriend nee zegt hoor. Hij zal er misschien niet om staan te springen, maar als je hem kunt uitleggen dat het voor jou heel belangrijk is en dat je het heel fijn zou vinden als hij mee gaat, dan gaat hij misschien best akkoord. Je hoeft natuurlijk niet meteen allerlei behandelingen te doen. Eerst maar eens kijken of ze kunnen zien waar het aan ligt. Misschien is er bij hem niks aan de hand. Dan is hij ook zo weer klaar toch? Of misschien heb je inderdaad 1 clomid kuurtje nodig en ben je zwanger. Dat was bij een vriendin van mij zo. Ze wilde zo graag een tweede en het lukte maar niet en ze durfde maar niet naar de huisarts. Uiteindelijk toch de stap gezet, clomid gehad en hup zwanger.
    Maar ook als er juist wel meer aan de hand is zou mij dat fijn lijken om te weten. Dat je niet nog een jaar bezig bent en er dan achter komt dat dat nergens goed voor was omdat je niet vruchtbaar bent ofzo (daar ga ik niet vanuit natuurlijk!). Maar dat is toch wel fijn om te weten lijkt me.

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik ben vandaag ook weer begonnen Haha.
    En m’n ovutest was net weer donkerder dan vanochtend... wie weet komt ie toch heel snel!!

Maarr en Nora92 vinden dit leuk.
  11. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh mooie ontwikkelingen allemaal!

@Lalaatje90... ik houd je in de gaten ;). Hopelijk maakt ie een groeispurtje... duim duim...

@Nora92 heel dapper van je hoor. Het is ook veel. Ik weet nog dat ik niet ongesteld werd voor de eerste en naar de huisarts ging (was in Amerika), die begon gelijk over IVF. Waarschijnlijk super goed bedoeld om mij gerust te stellen dat er nog legio mogelijkheden waren maar ik was aardig vd kaart... ik zou het idd rustig bespreken en ook vanuit jouw perspectief. Jij heb nog geen eigen kinderen maar wil dat ook graag ervaren. Hij wist denk ik ook waar ie aan begon of niet ;). Mijn man wil voor een derde de MMM niet in maar verwacht ook niet dat dat nodig is, voor een eerste hadden we dat zeker gedaan. Ondanks alles wat erbij komt kijken (beste vriendin is net bevallen van haar eerste via IVF dus weet hoe ingrijpend het is maar het resultaat is zo mooi)

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  12. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Is bij jou je eisprong altijd ná je ovulatiepijn?
    Ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt. Vrijdag, zaterdag en voornamelijk zondag had ik echt last van steken en krampen. Vandaag geen pijn meer, maar temperatuur was 36.4 graden.
    Kan de eisprong dan vandaag zijn geweest? Of toch gisteren...
    Ps. We hebben zaterdagavond voor het laatst geklust en manlief is woensdag pas weer terug van zakenreis :$

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja, zodra de laatste groeipijn voorbij is dan is m’n ei gesprongen.

14. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Oké hopelijk is dat bij mij ook zo! Dan hebben we op tijd geklust..:)

Hebben meer dames dit?

Ik vind het alleen een beetje vreemd dat die temperatuur zo laag was vanmorgen...

15. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Was wel gestegen, maar nog niet hoog genoeg. Ik heb om 19.00 nog getest. CB geeft een rondje aan, sensitest is wel donker. Ik denk dus vannacht of morgenochtend de piek en dan woensdag IUI. Maar dan ben ik natuurlijk weer bang dat ik te laat ben :( Ik maak me er veel te druk om, I know.

Hoe gaat het met jou? Hoeveel dpo zit je nu?

Maarr en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Laatste groeipijn is een aantal uren voor de eisprong en temperatuur stijgt pas enkele uren na de eisprong. Misschien heb je gewoon net te vroeg getemperatuurd? Vast morgen omhoog :)

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik lees wel mee hoor maar ben te druk om uitgebreid te reageren. Krampen zijn vandaag weg en ik voel mij meer dan prima!
    Vanochtend weer met de utro begonnen

Maarr, Arendje, Rosa5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Fijn zo! en nu weer duimen dan! ;)

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pffffff. Voelde al wel een paar heksmomentjes aan komen maar heb wel een laid back houding verder. Nu nog althans.

PippiMoustache en prulletje2 vinden dit leuk.
  20. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik wil me graag bij jullie aansluiten.
    In juni 18 ben ik met de pil gestopt, maar door wat gebeurtenissen waren we niet erg gericht aan het klussen..
    Deze ronde is de 2e met ovulatietesten, laten we zo maar tellen (in m’n hoofd ben ik al een paar rondes verder ).

Of het allemaal gaat lukken is, zoals bij jullie allemaal natuurlijk, de vraag.
    Ik heb een auto immuunziekte, waardoor de artsen het zwanger worden eigenlijk geen goed idee vonden.

Maar omdat onze wens toch enorm groot is, willen we het toch zelf proberen.

Afgelopen vrijdag en zaterdag een positieve ovutest gehad en dus samen flink aan de bak! Naast dat wij het enorm gezellig hebben doen we het via zelf inseminatie..

Over 13 dagen m’n NOD, dus ik gok op 20/01

Kan iemand me op de lijst zetten? Dankje!!

Deel Deze Pagina