Welkom! Spannende dagen voor jullie! Wat kunnen de gevolgen van je ziekte zijn als je zwanger wordt als ik vragen mag?
Dankje! Spannend is het zeker, maar durf niet teveel hoop te hebben. Door mijn ziekte heb ik een afweer op mijn eigen immuunsysteem. Beenmerg maakt alle bloedcellen kapot (of een deel tenminste) voor het in mijn lijf komt. Hierdoor dus te weinig van alles. Dit zou bij de zwangerschap kunnen leiden tot (nog grotere) bloedarmoede, vroeggeboorte, zwangerschapsvergiftiging enz.. hoogrisico zwangerschap zal het sowieso zijn..
Och dat is niet niks nee! Kun je er zo dagelijks wel goed mee leven of heb je er veel last van? Hopelijk gaat het met de zwangerschap allemaal reuze meevallen!
*ik leer steeds beter hoe het hier werkt Ik heb de ziekte nu zo’n 6 jaar en ik heb ermee leren leven. Hoofdpijn en vermoeidheid is dagelijkse kost, maar ik werk ‘gewoon’ 35 uur in de week. Het weekend heb ik dan wel nodig om op te laden Benieuwd hoe het met een eventuele zwangerschap zal uitpakken, maar dan komt ukkie voor werken uiteraard.. dus die mag m’n energie dan opslokken!
Aah fijn dat het oploopt! Ben niet zo thuis is IUI, maar hopelijk is deze mooi op tijd Hier alles rustig, vandaag 4 dpo! Wat kruipt de tijd.. Welkom & succes @Kimm17 & @Suuster @Kimm17 Helemaal over je berichtje heen gelezen, wat een positief berichtje!! Hoop voor je dat deze mooi op gaat lopen
Succes Suuster, ik hoop dat het meevalt voor je. Mag ik vragen waarom jullie voor zelfinseminatie kiezen? Is dit ook vanwege de auto immuunziekte?
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (4) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal Sumer93, ronde 10 (3e ronde mmm) 18 januari (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 (3e na bbz) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 19 januari (1) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Cheyenne, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 20 januari (2) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 13 (pcos) 21 januari (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 22 januari (0) 23 januari (3) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 17 Wachtbankje (12) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hoi dames, Op 3 januari een lh-piek gezien op mijn kruidvat ovulatietest. En dus 4 of 5 januari mijn eisprong gehad. Flink geklust de dagem ervoor 3 en op 5 januari vroeg in de ochtend. Vanacht wakker geworden door een pijnlijke steek in mijn lies. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Welkom @vlindertje85! Geen idee, maar kan de innesteling zijn... Hier begint het al een beetje te malen maar moet nog 10 dagen geduld hebben haha. Wel heel opgeblazen buik gister en vandaag, maarja dat kan ook door eten komen natuurlijk
Welkom @vlindertje85! Geen idee, maar kan de innesteling zijn... Hier begint het al een beetje te malen maar moet nog 10 dagen geduld hebben haha. Wel heel opgeblazen buik gister en vandaag, maarja dat kan ook door eten komen natuurlijk. Spannend! Hopen op het beste.
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (4) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal Sumer93, ronde 10 (3e ronde mmm) 18 januari (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 (3e na bbz) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 19 januari (1) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Cheyenne, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 20 januari (2) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 13 (pcos) 21 januari (3) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 22 januari (0) 23 januari (3) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal: 16 Wachtbankje (12) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Nee hoor, mijn vriend komt enorm moeilijk of niet klaar tijdens te daad.. wij hebben er daarom voor gekozen ommdeze manier te proberen
Het is rustig hier! Iedereen al op t wachtbankje? Lukt t om de dagen door te komen? Mijn ovulatietest is bijna positief dus verwacht morgen een knaller. Vanavond maar vast gezellig maken
@Suuster Jeetje heftig zeg! Hoop echt voor jullie dat je zwangerschap soepel zal verlopen. @Arendje Ja inderdaad rustig! Ik zit zelf inderdaad op het wachtbankje. Had zelf het gevoel dat mijn eisprong op dag 13 was. (6 januari) maar de app zegt 15(vandaag). Dus voor de zekerheid ovulatie test gedaan. Die was omo wit. Dus dan was mijn gevoel goed. Want meestal is na mijn LH piek de test nog wel twee dagen licht positief. @prulletje2 @Arendje Dankjewel voor jullie lieve woorden gisteren. Geeft mij echt moed. Ik heb het kort met mijn vriend besproken maar die ziet het echt niet zitten. Hij wil het er sowieso even wat minder over hebben. Voel daar zelf ook wel wat voor. Om het even een beetje los te laten de komende maanden en meer te richten op mijn gezondheid. Dieet gaat goed en ben ook meer aan het bewegen. Ga er over een paar cycli weer over beginnen. De verwijzing heb ik in ieder geval binnen.
Ik zit helaas nog niet op het wachtbankje en mijn ovu testen lijken ook echt niet op te lopen. Bijna niks te zien. Ik heb het gevoel dat dit nog héél lang gaat duren
Ja mijn cycli zijn normaal wel rond de 31 dagen en dan zou het ook pas over 4 dagen zo ongeveer moeten zijn. Maar ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten dipsticks en ik zie bij iedereen dat ze langzaam steeds donkerder worden, maar bij mij gewoon niks. Dus dat maakt me wel onzeker. Terwijl die digitale van cb al 4 dagen knippert. Slaat dus ook nergens op.
Zou nog eventjes geduld hebben.. bij mij duurde het ook langer dan verwacht. Maar wachten blijft vervelend natuurlijk