@Lalaatje90: waar ben je?! Al een knaller te pakken of wordt je geduld nóg verder op de proef gesteld. Ik leef echt met je mee mocht het zo zijn, zo frustrerend.
Niet echt eigenlijk. Al moet ik zeggen dat ik sinds gisteren wat weeig op de maag ben en mijn tepels staan in brand... Gisteren bij de yoga ging ik bijna over mijn nek. Dus misschien heb ik wel één van de honderd griepjes te pakken of zo.
Haha ik denk dat het opgeblazen gevoel bij mij ook niet van de eisprong komt of iets gerelateerds, ook gewoon griepje in aantocht ofZo. Tepels in de fik staan was bij mij trouwens wel een goed teken, dus dat geeft hoop!
Opgeblazen gevoel kan natuurlijk ook een verlaat cadeautje zijn van de feestdagen Ik heb het steeds enorm warm in bed, terwijl ik echt een koukleum ben.. maar zal wel niks zijn. Tot nu toe telkens gedacht zwanger te zijn en dus ook die klachten denken te voelen voor nod..
Ik heb vaak last van misselijkheid en gevoelige borsten, tijdens en 1 a 2 dgn na mijn eisprong @Lalaatje90 aah nee wat frustrerend voor je
Nee niks, vanochtend zo licht als wat, vanavond weer ietsje donkerder. Heb wel lichtjes wat eipijn denk ik... wat gevoelig met plassen en zitten. Ik hoop echt snel een positieve test te hebben
Hier ook geen klachten. Vandaag 2dpo en heb sinds de iui zondag wel af en toe wat lichte krampjes. Denk gewoon van de irritatie
Niet gelijk na de eisprong. Meestal na een paar dagen speelt progesteron de baas bij mij. Dan word ik af en aan wat misselijk.
Twee links zijn van gister en de twee rechts zijn van vandaag. Maar ik ga over op die van zwanger&kids als deze op zijn, want deze geven alleen maar pennenstrepen als ze helemaal opgedroogd zijn.
Ja dit kijkt lastig zeg! Die van sensitest of test-it zijn ook goed. Zie de streepjes nog keurig staan van vorige week. Succes meid!
Wat vreemd ja! Zo kan je niet echt goed vergelijken. Ik had vorige cyclus wel gewoon een duidelijke positieve van de action. Die bleef ook gewoon twee weken daarna nog goed zichtbaar...misschien ben ik wat scheutig met het dippen whaha