@Maarr Ja ze zijn al weken uitverkocht bij de op is op. :'( zit ook al telkens te kijken haha! @Vlindertje95 Hoeveel DPO zit je nu dan? @Lalaatje90 en @prulletje2 Hoopt dat dat ei snel komt zeg!!
@Maarr Laat het me weten als je wat vindt! @Vlindertje95 Zou al wel wat kunnen voelen toch? Op zijn vroegst nestelt het in op 5 dpo dacht ik. Ik had besloten het deze cyclus wat los te laten. Dus veel afleiding en inderdaad gewoon vanuit gaan dat het niet gelukt is. Ben druk plannen aan het maken voor het jaar en hou mijzelf de hele dag druk hihi. Dan gaat de tijd wat sneller. Had vorige cyclus vakantie. Pfff wat was dat vreselijk. Dan voel je echt honderd symptomen.
@Nora92 precies! Ik ga er ook gewoom vanuit van niet. En als het wel zo is een aamgename verrassing. Anders ga ik mezelf helemaal gek maken.
vandaag 8 dpo. vanmorgen progesteron laten prikken, en wauw een record, progesteron is 53 perfect dus en heeft zeker een goede eisprong plaats gevonden. Normaal voel ik vanalles in de wachtweken maar nu nada noppes niks, alleen wat krampjes vanmorgen.., heb ook voor eerst totaal geen testdrang.. heel apart.
Spannend! Voelde je bij je vorige zwangerschap al van te voren dat je zwanger was? Of voelde je niks?
nee, was toen ook heel onverwacht, we kwamen er namelijk achter toen ik op controle afspraak moest komen om te kijken of de miskraam goed was gegaan zegmaar, dus of de cytotec toen alles opgeruimd had.. was echt een wonder.. ookal zeggen ze dat je na miskraam meer kans hebt, had niemand van artsen het toen verwacht en ik ook niet
Vandaag 5/6 dpo en best veel pijn in onderbuik.. echt pijn niet .. meer een volle buik ofzo.. moeilijk uitleggen. Weet ook niet meer of ik dit ookal gehad heb tijdens Mn vorige cyclussen
Woooooww ik kreeg helemaal geen meldingen joh. Weird. Vandaag 4dpo. Geen enkele klacht of teken… afgelopen dagen krampjes gehad maar ik denk dat mijn baarmoeder wat gevoelig was door de iui. Wel drink ik braaf granaatappelsap (ook omdat ik dit oprecht lekker vind, mits een klein glaasje) en neem mijn vitaminen!
Ah ik zit ook op 4 dpo! Ook nog totaal geen klachten. Maar dat is ook nog wel erg vroeg. Granaatappelsap kan ik helaas niet nemen vanwege pcos dieet. maar ga eens even kijken hoe ik toch granaatappel kan verwerken.
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (4) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal Sumer93, ronde 10 (3e ronde mmm) 18 januari (3) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 19 januari (2) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Cheyenne, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 20 januari (3) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 13 (pcos) Suuster, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 21 januari (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 IUI (3e na bbz) 22 januari (0) 23 januari (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Langmuts, ?? jaar, 3e kindje, ronde 4 Totaal: 20 Wachtbankje (16) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Hihi, toch nog één eierstok die een beetje luistert... Ik let op snelle suikers. Door PCOS maak je teveel insuline aan. Door je bloedsuiker spiegel in balans te houden kan je al heel veel klachten wegnemen zoals constante honger, acne, haaruitva. Door een hoog insuline niveau in je bloed, maken je eierstokken te veel testosteron aan. Dit zorgt dus voor een groot disbalans. Je wilt natuurlijk dat na je eisprong progesteron hoog in je bloed aanwezig is zodat je lichaam het ingenestelde eitje niet afstoot. Veel groente, weinig koolhydraten, gezonde vetten, weinig fruit, genoeg eiwitten (hoeven niet perse dierlijke eiwitten te zijn) helpen hierbij. Ik ben nu dus weer begonnen en na een paar dagen denk ik al, waarom at ik niet meer zo? haha! Geen moeite met slapen meer, hele dag constante energie. Wat een opluchting. Ging vanochtend op de weegschaal staan en de eerste kilo's zijn er al af. Dat is ook altijd gunstig bij een kinderwens. Heb nog 10 kilo overgewicht. Dat wil ik graag kwijt. Ik combineer het trouwens met poweryoga en 'gewone' beweging zoals wandelen, traplopen, vaker de fiets pakken. Langdurige sporten zoals hardlopen zorgen er voor dat je cortisol aanmaakt. Dat is ook zeker niet een stofje die je teveel in je bloed wilt hebben.
Weinig fruit? Ik dacht dat dat ook juist heel gezond is naast heel veel groente hihi. Ik ben ook al een kilo kwijt