NOD-lijst 17 t/m 23 januari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 21 dec 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Als ze dat echt zegt, vind ik het niet echt vriendin-waardig..
    ik heb het er ook moeilijk mee als mensen rond me zwanger worden, vooral de mensen die dichtbij staan, zoals m’n zusje en vriendin.
    Maar zus deed altijd haar best om me er in te betrekken, vragen hoe het met me gaat enz.

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jeej!! Feli!

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hij is donkerder hè, wat goed!
    Zwanger hoor, gefeliciteerd!!

4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja ik vind het ook moeilijk om er positief mee om te gaan. Schuif het maar op hormonen.. Ja mijn beste vriendin heeft februari een zoontje gekregen. Die is gelukkig heel positief en betrokken. Die gaan in mei voor een tweede. Ze waren bij de eerste in één keer zwanger. Was heel blij voor ze want het is een lesbisch stel dus je wilt ook geen liters sperma aanschaffen haha!

5. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Wat rot dat je vriendin zich niet wat meer kan inleven. Juist omdat ze zelf weet hoe het is als je al langer bezig bent. Ik hoop zo erg dat het voor jou binnekort ook raak is.

6. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Ik denk dat ik een deze dagen op rood ga. Sinds gister last van krampen. Aghja..

7. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, wat leuk! Hier ook weer wat te vertellen.
    Heb sinds vanochtend donkerbruine afscheiding, menstruatiekramp en ben misselijk. Ik zou pas vrijdag ongesteld moeten worden.. Testen heeft nu sowieso geen zin want als ik wel ongesteld ben is het zonde van mn geld. Maar wat een onzekerheid!
    Hebben jullie dames iets gemerkt van innestelingsbloed/kramp oid en zo ja welke dag in je cyclus?

8. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    @sumer93 gefeliciteerd! Mooie test hoor.

@Nora92 wat een vervelende opmerking van je vriendin. Ze zou toch moeten weten hoe het is als het langer duurt. Dat gun je een vriendin toch niet.. misschien zijn het bij haar ook wel de hormonen ;)

@Vlindertje95 geen bloed geeft moed he! Er is nog hoop :)

9. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    :( niet leuk, maar bekend gezegde hier is geen bloed, is nog steeds goed. Wie weet is het je baarmoeder die hard aan het werk is?

10. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Goedemorgen dames ,

Ik ben nieuw hier en zou me graag nog aan willen melden in dit leuke groepje!

Allereerst gefeliciteerd voor de dames die al op roze staan!

Ik ben 30 jaar en moeder van een dochter van bijna 3. Zit nu officieel in ronde 1 en nod is 21 Jan. Ben nu 7dpo.

Bij onze dochter hebben we er 2 jaar over gedaan. Omdat wij altijd nog 2 de gewild hebben nooit meer aan de pil geweest. Al bijna 3 jaar opgepast in vruchtbare periode maar had soms wisselende cyclussen dus toch soms even heel spannend.

Nu gaan zitten we in ronde 1 en meen nu al van alles te voelen. Enorme testdrang om niet goed van te worden. Ik hoop dan ook door hier mee te schrijven mezelf nog even wat in te kunnen houden.

Mijn symptomen:
    - zere boobs al vanaf 4 dpo
    - 6dpo felle steken rechts onderin
    -6 en 7 dpo ongi krampen
    -veel last van bekken en liezen ( heb helaas bij de eerste veel last gehad)

Maarr, PippiMoustache, Pyaar en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Ik hoop het zo. Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik op rood ga, dan is de teleurstelling wat minder.

12. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Snap je heel goed. Wat is het wachten soms toch een ellende!

13. JONI

JONI Actief lid

24 apr 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Nog een aanvulling aan mijn symptomen:
    - 6dpo veel witte plakkerige afscheiding en nu niks meer sorry voor de details

14. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Welkom Joni!

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan.

Mijn NOD is ook 21 januari en dus ook 7 DPO.

De symptomen die jij hebt zijn precies hetzelfde bij mij! :D Helaas zegt dit (voor mij) nog niet veel. Dit heb ik eigenlijk elke cyclus wel voor een naderende menstruatie. Maar, ik heb begrepen dat progesteron en HCG dezelfde symptomen kunnen hebben...

@overige dames Of heb ik het mis?

JONI vindt dit leuk.
  15. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het zo dat als je ongesteld word er ook progesteron wordt aangemaakt van tevoren, om de baarmoederwand te `voeden` en progesteron kan zorgen voor pijnlijke borsten en veel van die klachten etc, en als je dan toch ongesteld wordt omdat er geen innesteling heeft plaats gevonden wordt het afgebroken.

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Klopt inderdaad.

17. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor alle dames die een positieve test hebben! Superleuk!

Ik ben ook nieuw hier.. Net als JONI las ik! Hoi Allemaal! :) Ik heb een tijdje meegelezen en wilde ook wel een account aanmaken.

Over mij: Ik ben bijna 26 jaar, getrouwd met de liefste natuurlijk, en al moeder van twee prachtige dochters. Wij gaan nu voor een derde kindje! Ik ben druk aan het temperaturen om iets van duidelijkheid te krijgen over mijn cyclus. Mijn NOD zal 18 januari zijn. Ik voel natuurlijk van alles, en beeld me van alles in, maar ik ben er ook vrij nuchter onder. Ieder symptoom kan net zo goed 'ontpillen' zijn.. Symptomen voor nu: lage rugpijn, krampen, humeurig, vaak plassen.

suethatsme, Maarr, JONI en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Hoi nieuwe dames, welkom! Hoop dat jullie dit al mooie roze NOD-lijstje nog verder roze gaan kleuren! :)

Ik zit pas op 5 dpo, maar heb ook allerlei vage klachtjes. Ik weet overigens heel goed dat je pas wat kunt merken na de innesteling, maar ik ben me super bewust van alles wat ik voel in mijn lichaam.
    Ik heb sinds mijn eisprong door de aanmaak van progesteron hele gevoelige (en grote) borsten. Sinds 2 dagen heel vaak plassen, maar dat komt misschien omdat ik heel veel thee drink ipv koffie, omdat cafeïne mogelijk nadelig is voor de innesteling :o:. En gisteren inneens steken ter hoogte van mijn linker eierstok, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn geweest... haha:p
    Nog minimaal 3 dagen wachten totdat ik ga testen!

JONI en Sjaantje91 vinden dit leuk.
  19. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh meiden wat spannend, ik zei gister dat ik helemaal geen symptomen had voor de test gister maar heb van de week wel een keer wat toegevoegd op de app. Was ik even vergeten in de adrenaline rush...

Ik heb vorige week maandag en dinsdag een heel opgeblazen gevoel gehad en slijmerige afscheiding, dat was dan dus op 4 en 5 dpo. Verder werd de afscheiding steeds droger. Vrijdagavond had ik een zomaar een gelukzalig gevoel in mijn onderbuik, kan je natuurlijk verder niks mee. Vanmorgen had ik een iniminie beetje roze afscheiding... ben nu ook 11/12 dpo. Hoop dat jullie er iets aan hebben

Suuster, Langmuts en PippiMoustache vinden dit leuk.
  20. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik ook! Blijf voor je duimen ❤️

Deel Deze Pagina