Je menstruatie is nog niet doorgebroken, dus lastig om te zeggen of het echt te kort is...ik denk dat je ovulatie op 5 of 6 januari is geweest (24 tot 36 uur na lh piek), dus dan zit je nu op 8 of 9 dpo.
Het schijnt dat die pijn of steken die je voelt de laatste groeispurt van je ei is voordat deze springt, dus de daadwerkelijke eisprong volgt een aantal uur later (volgens de verpleegkundige van mijn ziekenhuis). Ik heb het gevraagd omdat ik steeds heel onzeker ben over de timing (2x te laat geweest met iui). Zolang het niet doorzet bij je is er nog niets aan de hand! We gaan gewoon uit van een innesteling, dat zou namelijk ook rond de 9 dpo zijn Ik duim voor je!
Je bent een schatje en zit nu met tranen in m’n ogen.. maar ik geef het al een beetje op.. Hoelang hebben jullie geprobeerd voor IUI?
Zeg, onnodig emotioneel is ook een typisch zwangerschapskwaaltje hè... Het komt echt wel goed. En als het deze ronde niet is, dan vast heel snel! Mijn partner is een vrouw, dus IUI is onze enige optie. Maar we hebben 2 jaar op de wachtlijst gestaan voordat we mochten beginnen.
Hi dames, Lees alweer een tijdje mee. En gefeliciteerd aan al roze dames Ik heb een "prefecte" cyclus 28 dagen. 22 december menstruatie en 5 jan me ei ( ik doe niet aan testen) en 14 dagen later me menstruatie. Zoals iedereen wil je er niet al te veel mee bezig zijn maar toch kunnen we het niet loslaten. In 2017 echt me innesteling gevoelt wat eindige in een miskraam met 9 weken. Zo nu en dan wat oefenen, maar komt niet altijd uit (Ga niet me verhaal doen verder) Maar dan deze week pff, moet tot zaterdag. Gisteren 2x bloedneus vanochtend 1x. Nu last van me ogen lijkt wel dat ze ontstoken gaan worden 1 ook is al goed ontstoken inmiddels. En ik zat vanmiddag op werk toen kreeg ik een soort van warm gevoel links met een soort golf 2x. Ellende allemaal laat maar snel weekend zijn.
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (4) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal Sumer93, ronde 10 (3e ronde mmm) 18 januari (3) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 19 januari (4) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Cheyenne, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Kvinne, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Samm30!, 31 jaar, 1e kindje ronde ? 20 januari (3) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 13 (pcos) Suuster, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 21 januari (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 IUI (3e na bbz) JONI, 30jr, 2e kindje, ronde 1 22 januari (0) Mamvan4 ,36 jr , 6e kindje, ronde 1 23 januari (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Langmuts, ?? jaar, 3e kindje, ronde 4 Sjaantje91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 29 januari (1) Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 (nod verschoven naar +/- 29 jan.) Totaal: 24 Wachtbankje (22) Ongesteld (0) Zwanger (3) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (5) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal Sumer93, ronde 10 (3e ronde mmm) Leen31, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 1 18 januari (3) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 19 januari (4) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Cheyenne, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Kvinne, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Samm30!, 31 jaar, 1e kindje ronde ? 20 januari (3) hallo123456789 - 1e kindje, ronde 7 Nora92 - 1e kindje ronde 13 (pcos) Suuster, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 21 januari (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 IUI (3e na bbz) JONI, 30jr, 2e kindje, ronde 1 22 januari (0) Mamvan4 ,36 jr , 6e kindje, ronde 1 23 januari (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Langmuts, ?? jaar, 3e kindje, ronde 4 Sjaantje91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 29 januari (1) Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 (nod verschoven naar +/- 29 jan.) Totaal: 24 Wachtbankje (23) Ongesteld (0) Zwanger (3) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.[/QUOTE]
Hallo dames! Ik voeg mij ook toe in deze groep. In december heb ik mijn spiraal laten verwijderen en 20 dec ongi. Nu dus echt met de eerste ronde begonnen! Ik had mijzelf zo goed voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn....Maar denk ik dagelijks aan wat als ?!! Helaas denk ik dat ik ongi moet worden, hele pijnlijke borsten en enorme vreetbuien. Dat ik ik eindelijk altijd voordat ik ongesteld moet worden. Dus dat wordt niet erg makkelijk als ik ooit de zwangerschapsverschijnselen moet opmerken? Maar verwacht dat het nog wel even gaat duren. Heb namelijk een gekantelde baarmoeder...Daar kwam de huisarts mee toen zij de koperspiraal ging verwijderen. De huisarts zij wist je dat je een gekantelde baarmoeder hebt? Nou neee???Ik dacht meteen die plopt wel weer terug op zijn plek ..Nou niet dus dit is aangeboren en niks aan te doen? Zou ik hierdoor minder snel zwanger kunnen worden? Heeft het consequenties voor het zwanger worden? Buik die meer naar binnen groeit. Ik heb het niet aan de huisarts gevraagd omdat het mij nogal overdonderde. Nou misschien kan mij iemand gerust stellen Verder wens ik iedereen voor 2019 veel succes om zwanger te worden!!
Hoi Leen, welkom! Volgens mij maakt het niets uit voor je kansen op zwangerschap, die zaadjes vinden hun weg wel, ook als je baarmoeder gekanteld is. Het gaat er volgens mij om dat het soms met de bevalling wat lastiger is. Succes deze ronde!
Wauw meiden wat een berichten! Ik zat even de hele dag lekker in de sauna. Heerlijke afleiding en rust. Dat is altijd goed. Er waren nog 6 doosjes bij de op=op. Heb er drie meegenomen. Ik dacht ik gun de andere wachtbankje vrouwen ook wat. Sinds vrijdag(6 dpo) dus last van jeukende tepels en sinds gisteren doet het echt zeer. Zucht. Zal mijzelf wel weer van alles wijs maken. Toch is de drang om die predictor early morgen te gebruiken wel erg groot hihi. Maar nog steeds geen druppeltje slijm te vinden gek genoeg. Moet tussen vrijdag(12 DPO) of zondag (14 dpo) ongesteld worden... Dus geen idee. Het is ergens ook nog wel leuk om hoop te hebben of zo haha! @prulletje2 hè verdorie. Waar is dat ei toch? @Suuster Ik had ergens gelezen dat tarwekiemolie ook je LF kan verlengen. Maar dan zou ik zelf nog wat vaker mijn LF meten om te kijken of dat echt nodig is. hoop houden! OH ja mag ik nog even zeggen dat als er nog één persoon zegt dat ik het "los moet laten" ik een moord bega?
Hahaha wachten is gewoon héél frustrerend! @Nora92 als je 3 doosjes hebt kun je morgen best even testen . Moet je slijm krijgen rond je nod dan? Ben even een nitwit hierin.
Ja of de "maar dat kan niet als je kinderen hebt" als je reis plannen maakt... Ja mensen wat willen jullie nou? Dat ik het los laat of niet? De "je moet het wat meer los laten" doet mij denken alsof ik één of andere ziekelijke obsessie heb met kattentruien verzamelen of zo. Hahaha! Ik doe echt nog wel meer dan zwanger worden hoor, maak je niet druk. En ja ik weet dat je leven daarna veranderd, en ja ik weet dat het wel komt en ja ik weet dat er heel veel mensen "zomaar zwanger raken"