Nou volgens mij maakt je lichaam na innesteling veel progesteron aan en dat zou onder andere moeten zorgen voor meer afscheiding.
Oh daar heb ik eigenlijk nog nooit op gelet haha. Terwijl ik echt op álles let rond dat zwanger worden. Weer een checkpoint erbij . Ah over dat loslaten niks van aantrekken hoor. Gewoon doen wat bij jou past. Ik kon het ook nooit loslaten!
Haha oeps sorry! Nog iets voor in het logboek. Dankjewel. Doe ik ook lekker. Ik lijd er niet onder op deze manier. Vind het juist leuk om er bewust mee bezig te zijn. Gaat waarschijnlijk mijn enige zwangerschap ooit worden. Toch heel speciaal zoiets. En misschien doe ik inderdaad wel een test morgen.. 9 dpo... Misschien wel te vroeg.
Hahah pas maar op. Straks zeggen mensen dat je het meer moet loslaten. Dat dan de katten truien gewoon vanzelf binnen komen wandelen.
Je weet het nooit. Ik ken best wat verhalen van mensen die voor de eerste erg veel moeite moesten doen, ook medisch, en de tweede kwam super snel vanzelf natuurlijk erachteraan. Je schijnt dan toch weer extra vruchtbaar te zijn ofzo. Als je dat ziet zitten natuurlijk.
Ja klopt! Net alsof je lichaam dan opeens de gebruiksaanwijzing van je baarmoeder gevonden heeft? Oooohh dus zo werkt dat ding. Ja ik gooi het boekje altijd weg. XD
Of de opmerking " waarom zou je nu al een kind willen? Je bent nog zo jong!?" Die opmerking kan ik echt niet meer horen.Waarom zo jong al? Omdat ik ziek ben en hoe ouder ik ben, hoe zwaarder een zwangerschap zal zijn voor mijn lichaam zegt de arts... dan zie je de meeste mensen die deze vraag stellen toch wel even kijken. Want ja ik heb er goed over nagedacht. Toch wel ff lekker om je frustraties van je af te schrijven. Hahah m'n klaag uurtje is weer voorbij hoor. Ben gewoon ontzettend humeurig vandaag.
Dankjewel Ilona0 een geruststelling! Heel benieuwd of ik donderdag mijn menstruatie heb. Al moet ik zeggen dat ik hier wel van uitga, mijn lichaam heeft weer alle kwaaltjes die ik altijd heb voor mijn menstruatie. In ieder geval wel fijn! Hoef ik geen vervroegde test te doen. Testen hier dames al eerder dan de menstruatie? Of raden jullie aan op tot je NOD dag te wachten?
Hahaha! Dat is inderdaad wel eens heerlijk. En wat een lekkere *** opmerking inderdaad. Zou reageren met: nah ik heb mijn baby born nu al een paar jaar en dacht ik wil wel eens een echte.
Ik was van plan pas dit weekend te testen maar heb voor het eerst een vroege test in huis. Heel erg geneigd om deze morgen ochtend te doen. Maar heb ook weinig hoop deze ronde inderdaad. Blijf hoop houden!
Hahaha ja sorry. Was het vandaag echt even helemaal zat. Maar ben nu klaar. Het is er uit. bedankt voor het luisteren!
Heerlijk ik klaag even met je mee! Bij mij de opmerking laatst; Heb jij nog geen kinderen jeetje dat is laat zeg.....Uhhhh wat zeg je precies? Wil je ze niet? Uhhh wie ben jij om dit aan mij te vragen? Je weet wel dat de vruchtbaarheid na je 30ste enorm omlaag gaat toch? Huhhhhh pardon ik ben nog niet bejaard hoor???? Bemoeizuchtige mensen zeg! Nou ik begin er nu mee omdat ik er nu klaar voor ben, lijkt mij toch ook wel van essentieel belang Heerlijk om dit van mij af te schrijven!
Ik hoop voor je een positieve test! Als je besluit om te gaan testen! Lijkt mij zo gruwelijk spannend! Ook als is het niet het nieuws wat je graag zou willen , blijf hoop houden! Succes!
Hahah moet zeggen dat ik ondanks m'n humeur toch echt met eem glimlach zit hoor door deze opmerking hahaha heerlijk.
Dankjewel! En ja super spannend en zeker weer teleurstellend en verdrietig als hij weer negatief is. Maar we gaan dan gewoon door. @Vlindertje95 Haha fijn! Zo zie je maar. Twee rot humeuren maken van elkaar weer een beter humeur. @Leen31 Zucht... Wat een ongevraagde meningen allemaal. Die mensen hebben maar snel een dagboekje nodig. Kunnen ze daar lekker hun gedachten inzetten met een groot slot er op. Mijn moeder was 32 hij de eerste en 37 bij de laatste. Dat was ik. Is tot nu toe nog niks mis met me hoor. Het was een beetje stoffig daar binnen maar verder niks te klagen gehad. Hahah!