Als we toch met de gore praat bezig zijn... ongelooflijk veel waterige afscheiding. Het loopt er gewoon uit en nog steeds last van kramp ook. Ik denk echt dat ik op rood ga een deze dagen.
@Suuster aahhh verdorie maar het goede nieuws is dus geen korte lf! @Vlindertje95 ik dacht dat veel afscheiding toch juist goed was? Dat kan toch duiden op zwangerschap? Ik weet het niet hoor, ik heb steeds een beetje menstruatieachtige kramp en ook best veel afscheiding. En om in de vieze praatjes te blijven: ik heb rommelige darmen...gasvorming en veel ontlasting Maar dit had ik dus vorige zwangerschap (bbz) ook...ik weet het echt niet meer. Ik verwacht NOD maandag, maar nu nog te vroeg om te testen (6dpo).
Woehoe! Geen korte LF.. alleen beetje smerig en stom (Bruin telt nog niet als ongesteld toch?) Nog even duimen draaien!
Ik duim voor je! Geen idee. Ik heb wel vaker afscheiding voor mijn memstruatie. Maar nu wel heel veel. Aghja we zien het vanzelf wel. Valt nu toch niks aan te doen.
Hello allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, en kwam toevallig deze groep tegen! Als het goed is, heb ik zaterdag de 19e mijn NOD.. dus we zitten in hetzelfde schuitje. Op 5 DPO heb ik sochtends 3 felle steken gevoeld. Vanaf toen elke dag met vlagen ongi krampjes. Normaal heb ik wel wat afscheiding voordat ik ongesteld moet worden, maar nu vanaf mijn eisprong eigenlijk bijna niks!! Herkennen jullie dit? Ik wil proberen om niet voor zaterdag te testen.. Vorige rondes mezelf helemaal gek getest met early testen, maar het is iedere keer zo'n teleurstelling
Ik geloof nooit zo in kwaaltjes die voelbaar zijn tussen 1 en 8dpo. Dan is er toch nog geen hcg en kunnen de kwaaltjes niet van een zwangerschap komen. Ik heb in al die jaren mezelf helemaal gek gemaakt met kwaaltjes en heb ze ook allemaal wel eens gehad. Maar ik was nooit zwanger. Daarom ben ik juist een voorstander van vroeg testen. Zo’n test geeft mij meer duidelijkheid dan wanneer ik mezelf gek maak met welke symptomen ik juist wel of niet heb.
Dankjewel voor je bericht! Erg geruststellend! Hopelijk lukt het mij ook via de natuurlijke weg! Dit geeft in ieder geval hoop!
Net getraind met voetballen en toch weer angst. Thuis uit paniek opnieuw getest. Nu kunnen we denk wel gaan geloven. Bovenste gister ochtend urine. En onderste net, en heb niet extra op gespaard voor concentratie van urine
Gefeliciteerd @sumer93! Sterkte meiden waarbij het niet is gelukt, op naar een mooiere ronde! @Lalaatje90 en @prulletje2, eisprong dichterbij al?? Vanmorgen hier echt een duidelijkere test. Ben nu 11/12 dpo. Heel gelukkig mee