NOD 17 T/M 23 JANUARI 2019 17 januari (5) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Podex, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 na spiraal Sumer93, ronde 10 (3e ronde mmm) Leen31, 31 jaar, 1e kindje, ronde 1 18 januari (4) USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pyaar, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Rooz86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 27 19 januari (5) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Vlindertje95, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Kvinne, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Samm30!, 31 jaar, 1e kindje ronde ? MammaM1291, ? jaar, ?e kindje, ronde ? 20 januari (3) hallo123456789, 1e kindje, ronde 7 Nora92, 1e kindje, ronde 13 (pcos) Suuster, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 21 januari (5) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 (eerste IUI) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 5 IUI (3e na bbz) JONI, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 22 januari (1) Mamvan4, 36 jaar, 6e kindje, ronde 1 23 januari (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje , ronde 4 Arendje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 19 Langmuts, ?? jaar, 3e kindje, ronde 4 Sjaantje91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 29 januari (1) Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 (nod verschoven naar +/- 29 jan.) Totaal: 27 Wachtbankje (11) Ongesteld (6) Zwanger (4) Twijfel-/tuurtest (1) Negatieve test (4) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Ik wou vanochtend testen, maar met mijn slaaphoofd zat ik al op de wc en had het pas door toen het al te laat was hahahaha pffff
Vandaag is trouwens de eerste officiële NOD dag van de lijst , wat zijn we eigenlijk nieuwsgierig he als je al het nieuws nu al verwerkt ziet in de lijst
Hoi meiden, Gisteravond op 8 dpo ineens bloed en vandaag nog steeds. Als ik niet Zou hopen op innestelingsbloeding dan zou ik zeggen het is een menstruatie. Ik weet dus echt niet wat ik moet denken. Het is helderrood en nod is eigenlijk de 22ste volgende week dinsdag. Heb wel echt maandverband nodig... Maar 5 a 6 dagen te vroeg is wel vrij veel en heb eerder een langere cyclus dan korter...
En je bent zeker van je ei? Want ik dacht dat mijn ei afgelopen vrijdag was, maar ik word nu ongesteld.
Vorige week maandag bedoel je? Ja, dan zit je op 8 dpo. Dan hoop ik voor je dat het met innesteling te maken heeft en niet dat je nu al ongesteld wordt...
Ik heb in m'n eerdere zwangerschappen nog nooit eerder een innestelingsbloeding gehad dus verwacht het ook niet daardoor maarja de korte cyclus kan ik ook niet plaatsen. Als het bij een veeg was gebleven had ik me niet druk gemaakt maar het druppelt wel door zeg maar....
Het komt ook meer niet dan wel voor, maar wel vreemd dat het nu al is. Ik heb meestal ook een paar dagen wat bruinverlies en dan ineens breekt het door.
Het is stil hier? Nog nieuws van iemand? @Nina Sanders hoe gaat het nu met jou? Eerste keer IUI raak denk je?
Ben ook benieuwd. Ik moest werken vandaag dus kon niet zo actief zijn hier. Ik vraag me wel iets af: Als je ovulatietest lichter wordt na de piek, is je ei dan gesprongen of is dan alleen je piek voorbij en zegt het niks?
Zegt alleen dat het lh hormoon minder wordt, maar niet persé dat je ei ook is gesprongen. Spannend, jij nu ook op het wachtbankje
Ik wacht geduldig op nieuws van jullie! (En iets minder geduldig op de volgende eisprong Haha maar dan zijn we weer honderd jaar verder)
Ja dus mocht iemand de lijst nog bijwerken dan mag diegene mij op het wachtbankje zetten, maar ik ben hier eigenlijk illegaal dus het hoeft niet per se. Als het goed is weten jullie straks allemaal al hoe je ervoor staat en duurt het bij mij nog heel lang. Ik verwacht niet dat jullie daarop wachten hoor.