@Vlindertje95 Echt heftig hoor.. Heel veel sterkte met herstellen en hoop voor je dat er geen rest verschijnselen overblijven. inderdaad stukje bij beetje.
@Vlindertje95 meid sterkte & succes met het herstel! @prulletje2 ik wacht ook, ben veel te benieuwd. Ook voor de laatste meiden die nog wachtende zijn: Ik duim dat jullie de lijst net zo roze mogen kleuren, zoals deze begonnen is Balen voor de meiden op rood Succes de volgende ronde Hier gaat het goed, alleen pijnlijke borsten!
@Vlindertje95 fijn dat je weer thuis bent! Veel sterkte met je herstel X Succes dames op rood, hoop op nog wat goed nieuws en anders succes volgende ronde Hier alles goed, eerste kwaaltjes dienen zich langzaam aan, over twee weken eerste echo, erg spannend!
Oh dat klinkt echt al weer snel over 2 weken de echo! Al zal het voor jou als heel lang wachten voelen. Hoop ook dat je al een mooi hartje te zien krijgt!
Thanks meiden , ja duurt eeuwen nu voor mn gevoel! Gun het niemand zo lang moeten wachten tot het eindelijk lukt, dus hoop voor jullie allemaal snel raak! Xxxxx
He verdorie, kreeg geen meldingen meer, vond het al zo stil! Heb weer van alles gemist @Vlindertje95 Fijn dat je weer thuis bent! @Rooz86 Whoehoe, kwaaltjes! Hoe voel je je verder? En @Maarr, hoe gaat het bij jou? @prulletje2 ben je al aan het testen? Kan nu bijna al toch? Dit weekend misschien? @Leen31 Ik heb goede ervaringen met ovulatietest van sensitest. Niet duur, wel betrouwbaar. Ga overigens deze ronde merkloze ovutest via bol.com proberen, nog goedkoper (12 euro voor 25 testen geloof ik ). Mijn eisprong is nooit eerder dan dag 17 of 18, maar ik start meestal met testen op dag 12 of 13 (voor de zekerheid, haha). Het ziekenhuis gaf aan dat als je een regelmatige cyclus van 28 dagen hebt, je het beste kunt starten op dag 10. Succes!
Er is ook niet meer zoveel gepraat zie ik. Ik ben nog niet aan het testen. 6dpo vandaag. Heel misschien zondag op 9dpo maar ik vind dat nog wel vroeg.
Tis rustig hier inderdaad.. Ik start dit weekend met ovulatietesten denk ik.. maar gok dat Mn ei pas volgend weekend of erna komt.. Gisteren bij de dokter geweest ivm zeurende pijn in onderbuik, maar was niks. Ook niet echt een duidelijke opmerking gehad wat het kon zijn.. Kunnen we de naam van dit gesprek niet veranderen? Aangezien de datum al verstreken is.. of sluipt dit langzaam weg?
4 dagen overtijd... negatief getest vanmorgen dag 33 van deze cyclus.. flinke uitschieter (heb een gemiddelde van 28 dagen) ... spannend liefssss
@prulletje2 ja best wel ene moment veel krampen andere moment niets al paar dagen zo. Na 7 NOD ga ik nog een keer testen als niet doorzet. wachten wachten ..
Ja beetje stil inderdaad! Maar van mijn kant komt dat vooral omdat ik gewoon lekker rustig zit te wachten op mijn eisprong en die komt pas rond 2 februari. Dat voelt nog als een eeuwigheid haha. En natuurlijk maandag de afspraak bij gyneacoloog. @prulletje2 ja duurt lang he dat wachtbankje. blegh... Ik probeer meestal ook tot 10-11 dpo te wachten maar is soms heel moeilijk. @bambiniheart wat een onzekerheid inderdaad! Mijn moeder testte bij mij ook pas 10 nod licht positief...
Toevallig de testen van test-it? Goede ovulatietesten maar wel gevoelig dus snel streepjes maar ook een duidelijk piek. Succes!
Dankjewel voor de tip!! Ik ga starten op dag 10 heb een aardig regelmatige cyclus. 12.00,- is een goede prijs! Ga ik mij ook eens in verdiepen. Alleen worden die door de brievenbus gegooid? Ik heb namelijk een te nieuwsgierige buurvrouw haha! Zij neemt vaak pakjes aan voor mij omdat ik overdag werk. Nouja en anders moet ik maar wat verzinnen zijn temperatuurmeters voor mijn konijn haha
Goed idee om de datum van dit topic te veranderen! Ik denk dat de meeste of zwanger zijn of ongesteld. Mogelijk is het daardoor nu ook even wat rustiger hier? Ik weet niet wie de naam zou kunnen wijzigen? En moeten wij niet een nieuw overzicht maken met NOD dagen? Ik ga trouwens dit weekend ook starten met ovulatietesten! Maar inderdaad mijn ei is gok ik ook pas volgende week. Hopelijk wordt het snel duidelijk wat de zeurende pijn in de onderbuik veroorzaakt!
Fysiek gezien wat kwaaltjes, mentaal is het een rollercoaster. Gaan zoveel gedachten door me heen en gevoel verandert continu; onzeker, blij, angstig, verdrietig, enthousiast.. ik moet het allemaal nog bevatten, maar zal na de eerste echo’s hopelijk allemaal beter gaan Nog even en dan kun jij testen! Spannenddd