NOD-lijst 17 t/m 23 januari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 21 dec 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Nog wel wit ja, maar wie weet! Ik heb ook eerst wit getest en later (2 dagen) toch een streepje...

prulletje2 vindt dit leuk.
  2. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nog even geduld hebben dus. :( Ik begin morgen met de eerste ovulatie test in de middag. Gisteravond kwam het slijm op gang dus toch maar een dagje eerder beginnen met testen. nog geen vruchtbaar slijm hoor. zit vandaag op dag 9. Vroegste was tot nu toe op dag 13 en dan een LF van 12 dagen dus cyclus van 25 dagen. Veel korter zal het wel niet worden.
    Morgen dus naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze dan al een rijpend celletje kunnen zien...

Suuster, Vlindertje95 en USAbaby vinden dit leuk.
  3. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Succes morgen!
    Ik ben vandaag ook weer begonnen met ovutesten.. veeeeel te vroeg, maar beter te vroeg dan een ei gemist toch!
    Eigenlijk stom.. hoe snel dit weer gaat.
    Eerst lijkt een week een eeuwigheid te duren tot je eindelijk die zwangerschapstest doet en ongesteld wordt en nu is het ineens weer tijd voor ovu testen.. je blijft ermee bezig (leuke hobby :D)

4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha ja het houdt je van de straat he... Je let op alles zeg als je zwanger wilt worden. Ergens vind ik daarom die eerste week ongesteldheid wel lekker. Als ik dan eens zere borsten of steekjes voel dan denk ik niet meteen aan een zwangerschap. :p

Vlindertje95 en Sjaantje91 vinden dit leuk.
  5. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Pff ja dat heb ik ook hoor
    En elke keer denk ik ‘O he! Dit heb ik nog nooit gevoeld! Zou het raak zijn?’ Belachelijk eigenlijk!

6. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    vrouwen brein, waar zit de uitknop :eek:

7. Leen31

Leen31 Actief lid

6 jan 2019
    135
    147
    43
    Vrouw
    Haha als dat toch eens kon je gedachten uitzetten! Dat zou inderdaad minder stressvol zijn. Ik begin morgen ook met de ovu testen! Ben benieuwd Succes allemaal met de nieuwe ronde en voor degene die in het wachtbankje ziten!

8. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    haha ja herkenbaar! Ik heb ook geen idee wat ik zou moeten voelen. Ben nog nooit zwanger geweest of een MA gehad of wat dan ook..

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik voelde ook nooit echt wat hoor. Moet het echt van de test hebben die me dat vertelt of het zo is. Dus dat kun je ook nog hebben.

Nora92 vindt dit leuk.
  10. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Vannacht niet zo fijn gedroomd. Dat ik pril zwanger was en dat ik een soort bloederig zakje verloor. Ik maakte het open en daar zat het kindje in, maar dan echt allemaal botjes en een schedeltje enzo, heel klein. Brr. Hoezo veel mee bezig?! o_O

Vanmorgen weer getest. Ik maak mezelf weer gek. Eerst met een dipstick (hcg) en een gratis innovita test. Ik dacht een vaag schaduw lijntje te zien, op de dipstick vooral. Die innovita test is zo stom. Echt zo'n mini schermpje met ook nog een plastic glaasje ervoor wat natuurlijk enorm reflecteert. Als je een duidelijke streep hebt zie je dat natuurlijk wel gewoon, maar met turen is het een ramp.
    Dus toch maar de predictor nog gepakt maar die lijkt toch weer wit. Ik weet het niet zeker. Het is nu ook donker en ik heb hier alleen slecht badkamer licht. Zal zo nog eens in een andere kamer proberen het op de foto te krijgen.
    Misschien is het gewoon niks.

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik wil de foto's wel uploaden, maar ik weet niet wat er dan van overblijft. Moet natuurlijk toch gewoon morgen of overmorgen weer testen, want dit zegt niks. Maar even speculeren :)

Bijgevoegde bestanden:

12. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @prulletje2 ik zie alleen iets op die foto met die pijl er bij... Ja vreselijk moeilijk dat wachten! Ik droomde vannacht dat ik mij had verslapen voor de afspraak straks hahaha. Zie je wel waar ik bezig mee ben. Vorige cyclus had ik ook zo'n droom over een miskraam! Maar die was denk ik zo'n 14 weken oud. Was niet verdrietig gek genoeg. Was heel blij dat ik eindelijk mijn baby vast kon houden of zo... Hoop dat het deze keer raak is voor je! Je hebt lang genoeg op dat ei gewacht!

13. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Spannend @prulletje2! Ik zie ook alleen bij/ door die pijl iets... misschien straks bij daglicht beter te zien?

Succes straks @Nora92

Nora92 vindt dit leuk.
  14. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Op mijn telefoon is de kwaliteit te slecht om het te zien @prulletje2 ! Maar ik duim voor je

15. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Ik ben benieuwd Prulletje!

16. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Hier precies dit, maar blijf voor je duimen @prulletje2

@Nora92 wat spannend voor jou vandaag! Succes meid

Nora92 vindt dit leuk.
  17. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Nog even hoop houden @prulletje2, je zit nog ruim voor je NOD. Ik had een heel vaag lijntje
    4 dagen voor NOD en volgende dag al wat beter. Maar hoor vaker dat meiden pas op NOD iets zien.

@Nora92 veel succes vandaag! Het is ook wel fijn om weer even te weten waar je aan toe bent. Ik vond de afspraken op de poli altijd vervelend, maar ook fijn te weten als er een eitje zit, hoe groot die is en je niet alles zelf in de gaten moet houden met testen enzo.

Nora92 vindt dit leuk.
  18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben weer terug van de gyneacoloog. Het zag er allemaal erg goed uit vond ze (en ik hihi). Zit vandaag op dag 10 en mijn slijmvlies was al 7 dik. Maar vooral interessant waren natuurlijk mijn eierstokken. Beide hadden bijna geen cysten meer! Minder dan 20 (dus dan kom ik wat dat betreft niet meer in aanmerking voor de diagnose PCOS, een diagnose die ik natuurlijk graag verlies). In beide zaten ongeveer 3-4 blaasjes. (was voorheen meer dan 20 per eierstok) Maar nóg mooier was dat er in beide eierstokken een eitje klaar staat om te springen! 10-12 en 10-11 mm dus kans op een tweeling deze maand.
    Ze gaat nu mijn bloed onderzoeken. Vrijdag op mijn 14e dag en volgende week vrijdag op mijn 21e dag. Kijkt ze naar mijn hormoon levels en of daar het probleem ligt. Ze was heel tevreden met mijn regelmatige cyclus en ik moest stoppen met testen. (haha makkelijker gezegd dan gedaan). Ik moet de 25e van februari weer terug komen voor de uitslagen.

19. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Jeetje was een mooi nieuws allemaal @Nora92!! Wat zijn je blij zijn :)

Nora92 vindt dit leuk.
  20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Spannend! En fijn nieuws! Zou je een tweeling ook prima vinden?

Nora92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina