Ja spanned inderdaad! Heb de afspraak pas net gemaakt maar kan nu al bijna niet wachten haha. Te nieuwsgierig. De rondes worden steeds minder leuk als je weer omo witte testen hebt.. :/
Jaa... ronde 19 voor jullie pfff zeg. Snap helemaal waarom jullie het nu proberen zonder de mmm. Je hoopt toch dat je lichaam het nu begrijpt of zo.
Hier helaas nog geen positieve ovutest. Was er zo van overtuigd toen ik die van gister zag dit duurt laaaaaaang!!!!!
Ja dat van de hypofyse klopt inderdaad, dat had ik toen ook uitgezocht. Ik moest ook door de MRI ivm mogelijke tumor op de hypofyse, gelukkig niet aan de orde. Was een mooie bijkomstigheid dat we in Amerika waren, want was binnen twee weken de medische molen door haha, dat had hier iets langer geduurd denk ik . Hahaha, ja ik heb ook al heel wat visite tussen mijn benen gehad van artsen . Ach ja op een gegeven moment geloof je het allemaal wel toch? Fijn dat je zo snel kan en wat een fijne tijd. Hier zijn de openingstijden van de huisartsen nog vrij ouderwets. Ben benieuwd wat het advies zal zijn!
Hahaha! Ja dat is zeker waar. Je gaat steeds makkelijker met de benen wijd. Scheren laat ik al achterwege. Ben zeker blij dat ze hier een avond spreek uur hebben. Toch wel erg fijn als je fulltime werkt. Ben heel erg benieuwd naar de opties die mij aangeraden worden. Toch het eerste kleine stapje de mmm in...
Dat is balen! en de dagen gaan opeens zoooo langzaam als je zwanger probeert te raken. pffff waar is de tijd dat weken voorbij vlogen?
Waar ik gisteren nog dacht dat mijn ei nog héél lang op zich liet wachten, had ik vanmorgen opeens een knipperende smiley op mijn cb test! Het is nog geen stilstaande, maar ik vind het nu wel heel spannend! Ik snap echt niks van de lengte van mijn cyclus nu weer. Ik schreef ook al bij het volgende nod topic omdat ik toch dacht dat mijn cyclus langer is. We gaan het zien. We hebben het gisteren nog wel gezellig gemaakt. Mijn man zei nog, deze is gewoon voor de fun. Omdat hij ook dacht dat er nu toch nog niks kon gebeuren. En ik zei nog dat ik er niet op durfde te gokken dat we zo veilige seks zouden hebben (hoeft ook niet natuurlijk haha). Nou we zullen zien wanneer die test echt knalt! Heb overigens laatst wel ergens gelezen dat ze met nieuwe onderzoeken bezig zijn. Dat je lijf blijkbaar ook eerder kan besluiten je eitje te laten springen als er sperma in de buurt is. Omdat dat zo de natuur is. Maar daar was nog niet zoveel over bekend. Dus wie weet!
@prulletje2 aah wat fijn zeg, een stapje dichterbij! Hopelijk snel een constante @Lalaatje90 hè verdorie, benieuwd naar je ovu van vandaag
Me too!! Test van gisteravond was weer een stukje lichter dan de vorige... maar zodra ik nog geen eipijn voel dan springt ie ook nog niet haha
@prulletje2 Spannend! Hoop dat je snel de stilstaande smiley mag bewonderen hihi. En tot die tijd is klussen voor lol ook wel even fijn. @Nina Sanders Snap dat het spannend is! Je kunt het. @Lalaatje90 Zo verwarrend hè als die test dan weer lichter is... Zucht. Wij doen deze maand even au naturel... Ook wel even een verademing of zo.
Er wordt al lekker veel gekletst op dit forum. Ik moest veel terug lezen Ik ben deze maand ook voor het eerst begonnen met ovu testen. Ik heb ze van de Etos. Gewoon waar je overheen moet plassen en dan 2 streepjes of niet. Met een groen dopje. Tot nu toe nog geen twee even donkere streepjes maar verwacht mij ei ook pas over een dag of 5. Ik zie dat sommige van jullie 2 keer per dag testen. Is dat bij elke test nodig? Ik heb nu 2 avond rond dezelfde tijd getest. Mis ik hem dan sneller? Allemaal nieuw voor mij dus weet het eerlijk gezegd nog niet zo goed
@Nina Sanders de behandeling zelf is een eitje, komt goed! @prulletje2 mooi, een knipperde smiley! Bijna! Houd er rekening mee dat het nog wel een paar dagen kan duren voordat het een vaste is. De knipperende geeft aan dat je oestradiol gestegen is, dat is voorafgaand aan het stijgen van je lh. Ik had vorige keer 6 dagen een knipperende smiley, maar heb ook wel eens maar 1 dag een knipperende gehad. Ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken en moet morgen weer. Ze verwachten maandag of dinsdag ovulatie en dus de IUI, dus ik schuif een paar plekjes op. Liefs allemaal!
Ja ik heb heel erg het vermoeden dat het lang een knipperende smiley gaat zijn. Terwijl ik de andere keren echt maar 1 of 2 dagen een knipperende had. Maar we zullen zien.