Oow lieverd, ik ken dat gevoel zo goed. Maar niet je hoofd laten hangen! Bij jou gaat het ook een keer echt raak zijn. Ik gun het je zo! En op de rotte dagen mag je best even sip zijn dat het lang duurt.
Super lief, dankjewel. Ik probeer echt te geloven dat het echt wel eens raak gaat zijn maar toch blijf je jezelf in bescherming nemen.. Koop nog niks zwangerschap gerelateerd behalve foliumzuur.
Inderdaad erg jammer! Hopelijk heb je toch nog goed nieuws.... Ik hoop voor je dat het zeer binnenkort raak is!
Heb toevallig echt net getest! Weer negatief. (was geen early trouwens) Voel me overigens prima. Nergens last van. Denk dat eisprong deze maand wat later was, voorspelling was dat ik morgen ongesteld moest worden maar normaal heb ik wel buikpijn een dag van tevoren. zit vandaag denk ik op 9 of 10 DPO.
Nou dames hier lichte paniek. Zoals jullie weten stond ik vanaf deze ronde op pauze. Vandaag is mijn nod dag en normaal gesproken breekt het al vroeg in de ochtend door. Nu nog nergens bloed of de gebruikelijke kwaaltjes te bekennen. Alleen wat gelig bruine afscheiding. Maar ook echt maar 1 veegje op het maandverband. Deze had ik al voor de zekerheid in gedaan. We houden het maar gewoon op stress denk ik? Natuurlijk wil ik heel graag een kindje, maar het zou verre van ideaal zijn met de situatie nu. En ik heb dan ook niet voor niks gepauzeerd deze ronde. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik hoop dat ik snel rood in aantocht zie.. Zo dat moest ff van mijn hart hoor dames.
Nou zojuist weer ongesteld 8 dagen na m'n ei net als vorige cyclus. ..... Heel gek was altijd zo mooi regelmatig maar nu ... En vorige maand ei op cd 15 en menstruatie op cd 23, nu ei pas op cd 21 en menstruatie op cd 29. Ben benieuwd wat de volgende ronde gaat doen. Ik ga weer tellen iig
He meiden, ik spiek af en toe nog mee hoor. Zie alweer wat testmomentjes langskomen en helaas ook rood. Ik duim voor jullie! Wij hebben vandaag 8 weken echo gehad. Hartje mooi aan het kloppen en kindje precies groot genoeg. Erg gelukkig dus ❤️
Goh dat is gek inderdaad! Dan krijgt het eitje ook weinig kans om in te nestelen lijkt mij... Super frustrerend...
Ja dat is mijn gedachte ook @Nora92, nou ben ik al heel gezegend met kinderen dus geen man overboord mocht het niet lukken,maar het zou wel super zijn.
@Nora92 jammer meid Ik blijf voor je duimen! @Vlindertje95 wat spannend zeg! Vandaag meer duidelijkheid gekregen? @Mamvan4 aah frustrerend, hopelijk heb je snel weer een regelmatige cyclus! @USAbaby wat leuk, we lopen gelijk
@Maarr ik had zojuist een tuurtest. Maar ik krijg hem niet goed op de foto. En beschouw hem daarom maar als negatief. Ik wacht nog op de rode duivels..