Ook ik heb wat berichtjes gemist @Ilona0 he verdorie! Ontzettend rot om te lezen, hoop zo dat je lichaam snel hersteld en er een echte menstruatie door breekt. @Suuster ik wilde je heel graag feliciteren, maar lees nu je onderschrift! Nee wat verdrietig zeg @Nora92 hoe gaat het met jou?
Helaas zit bub wel in mijn eileider.. in verband met de bloedziekte is het allemaal wat gecompliceerder en mag ik dus niet naar huis. Zaterdag 15.45 moet ik weer bloedprikken om te kijken hoe hoog de waarde is. Als hij verhoogd is gaan ze direct opereren.. als hij lager is maakt mijn lichaam het zelf schoon. Nu dus wachten.. ik zit bij mijn schoonouders omdat naar huis rijden te ver zou zijn. Als ik hevige pijn krijg tussen nu en zatedag is mijn eileider al gesprongen en moet ik met spoed naar ziekenhuis voor de operatie. Positief puntje hier in is wel dat we zwanger kunnen worden op de normale Manier.. maar we hadden het toch liever wat anders gezien. Ik word binnen nu en een paar uur gebeld Of ik vandaag nog geopereerd moet worden.. het is te gevaarlijk allemaal ivm de ziekte Voor nu dus game over..
Wat heftig en onzeker voor jullie! Ik duim heel hard dat je lichaam het vanzelf mag opruimen en dat een operatie je bespaart blijft. Dikke knuffel en heel veel sterkte ❤
Momenteel even heel beroerd . Maar ik ben ook wel heel blij met de klachten want het geeft ook wat vertrouwd. Maandag as 1e echo! Hoop zo dat het goed zit.
@Suuster Oh nee wat vreselijk verdrietig zeg. Bah, had het inderdaad liever anders gezien. Het is zo dubbel zo'n miskraam. Ergens ben je blij dat het dus wel kan na zoveel rondes maar liever gewoon je kindje gezond in je armen na 40 weken... Heel veel sterkte voor jullie beiden. Ik kom net een paar uur geleden terug uit Amerika. Dus sorry voor late reactie. Meteen een test gedaan want ben nog steeds niet ongesteld. (22 mei curretage) vanaf 8 juni waren de testen wit. En raad eens... Een dikke streep op de predictor early... CB zegt niet zwanger. Kan het niet geloven... Als de CB over een weekje wel zwanger zegt, ben ik gewoon meteen weer zwanger na de miskraam. Ben echt bang, blij, in de war en ongerust tegelijk... Zo bang dat het weer niet goed gaat... Eerst 16 rondes nodig voor zwangerschap en nu gewoon niet eens ongesteld geworden na de curratage.. Wat kan het toch vreemd lopen allemaal...
Noraaaaa wauw ik hoop het zo voor jullie, die zie ik zonder te turen!! Wat ontzettend spannend, maar dit ziet er veelbelovend uit hoor! Mijn duimen draaien ❤️
Waaaah te gek!! Jij bent gewoon weer zwanger hoor . Clear blue is minder gevoelig. Onze oudste is een Amerikaantje en erg goed gelukt al zeg ik het zelf . Ik ga duimen voor mooie oplopende testen!
Wow wat bijzonder! Voorzichtig gefeliciteerd! Zo ging het ook bij onze oudste, wel een streep maar cb zei niet zwanger. Dan zut je gewoon nog flink voor je nod, ik toen 4-5 dagen. Alles was goed op de echo!! We zagen een prachtig kloppend hartje!!
Sinds gistermiddag 16 uur bloedverlies. Oh bah wat spannend dit. Ga straks weer een predictor halen. Hoop op oploop en een onschuldige bloeding. Aan de predictor early te zien zit ik nog ver voor NOD. En ook omdat de CB negatief aangaf. Dus hoop heel stiekem op een innestelingsbloeding. Maar het is wel helder maar zonder stolsels. Gisterochtend geklust, redelijk intens (sorry voor de informatie haha) We blijven duimen... Hoop toch echt niet dat het weer mis gaat. Wel even gebeld met de VK. Die denkt nieuwe zwangerschap. Mag maandag bellen voor afspraak. Oh meiden hoop toch zo op een fellere test straks en dat het bloeden stopt....
Ja mijn zwanger en kids testjes lopen wel op sinds de 20e avond. Dus ongeveer 36 uur geleden. Maar die zijn niet zo fantastisch. Bij vorige zwangerschap gaven die pas echt een mooie streep een week na NOD.. Maar het is het enige wat ik in huis heb nu. Nog een half uurtje wachten tot de AH open gaat...
Helaas. De test is weer helemaal wit... Derde keer op een rij. lichaam was er blijkbaar nog niet aan toe. Teleurstelling zeg... Maar wel een fijn idee dat alles weer werkt.. Hoop aankomende maand nog te proviteren van de verhoogde vruchtbaarheid.. Bah, waarom mocht ook dit beebje niet blijven plakken...
Ja hoop dat mijn lichaam nu eindelijk de handleiding van mijn baarmoeder gevonden heeft. Nu nog een goed vruchtje dat blijft zitten....