NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ik zie dat de lijst een update heeft gehad, maar ik sta er nog niet tussen? Ik weet niet hoe ik dat zelf zou moeten doen dan.....

2. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    ♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡

17. (7)
    Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje
    MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje
    Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3de kindje

18. (1)
    Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje

19. (4)
    Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje

20. (4)
    Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje
    Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1ste kindje

21. (4)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5
    Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

22. (4)
    Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje
    minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde.
    Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2de kindje

23. (2)
    Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje

24. (1)
    Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje
    Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1ste kindje

Datumloos. (2)
    Water27, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje
    Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2de kindje.

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Ik heb je opgezocht tussen alle berichten en je er tussen gezet.

4. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Dankjewel! :)

5. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor het op de lijst zetten!

Dora: mag je gewoon vragen hoor!
    Van mijn zoontje ben ik ook dmv IUI zwanger geworden. In ronde 26, na bijna twee jaar.

Ik ben vijandig om het maar zo te zeggen :D. Zaadjes kunnen niet naar binnen bij mij en dan is zwanger worden lastig.

We wilden al snel voor een tweede kindje en hebben eerst zelf geprobeerd, het kan namelijk na een zwangerschap en bevalling anders zijn, maar de kans is klein. Na een aantal rondes heb ik t ziekenhuis weer gebeld. Bij de tweede hoef je gelukkig niet eerst weer alle onderzoeken door. Dus we mogen nu weer met IUI starten. Superfijn!

6. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Zo ik kijk even n dagje niet en ik moest gelijk 5 pagina's bijlezen.
    Heb wel alles gelezen, maar weet niet meer goed welk verhaal bij wie hoort, sorry. Zal volgende keer weer proberen persoonlijk te reageren. Ik ga nu slapen, weltrusten meiden!

7. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben t ook even kwijt.... Als het deze ronde lukt zijn we echt midden in de zomer uitgerekend. Dat leek me eerst niet zo ideaal, maar nu kan het me echt niets meer uitmaken.

8. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Er vroeg iemand hier (kan het ook niet zo goed bijhouden!) welke supplementen er gebruikt worden. Wij gebruiken inderdaad ook de halve "De Tuinen", maar we voelen ons er (los van zwanger worden) beiden ook wel lekker bij.

Ik slik de linker vier: tarwekiemolie (voor de opbouw van baarmoederslijmvlies en ter bevordering van de innestelling en het werkt ook nog eens super voor een betere huid), Gravitamon "zwanger worden" (en dan met name voor de vitamine D, B, visolie en foliumzuur die erin zit), Teunisbloemolie (voor het ondersteunen van een normale cyclus en het houdt ook mijn temperatuur stabieler) en agnus cactus (om mijn cyclus in te korten, en ook deze met succes). De laatste twee slik ik tot aan de eisprong en dan ga ik over op kinderaspirine (voor een betere doorbloeding van de baarmoeder en daarmee grotere kans dat de innestelling lukt).

Wij zijn pas deels vorige maand, deels vanaf de afgelopen menstruatie, begonnen, dus het is wat vroeg om van resultaat te spreken, maar voelen ons beiden wel fitter en mijn cyclus was duidelijk korter (de agnus cactus slik ik al wel een hele cyclus). We hebben deze samenstelling op advies van een vriendin die gynaecoloog is. Wel in België weliswaar, maar daar krijgen ze ook kindjes toch? 😉

ML slikt zink en selenium voor de hoeveelheid en kwaliteit van de zwemmers en daarnaast vanaf deze maand "multi extra man" met ook als belangrijkste bestanddeel vitamine B, D en volgens onze vriendin vooral (!) Foliumzuur. Schijnt een belangrijk bouwstof van sperma te zijn. Wist ik ook niet, maar heb Google om hulp gevraagd en het blijkt te kloppen. 200 mcg is genoeg!

Hopelijk heb je er iets aan 😊. Ben trouwens ook wel eens blijven liggen na de seks, maar wordt dan standaard uitgelachen door ML die dan vraagt "ja schat... denk je nou echt dat mijn zwemmers zo beter bij je eitje kunnen?" Hihi 😅.

P.s. ik ben naar de huisarts geweest en mijn hcg was (iets) afgenomen. Hij gaf aan dat dit waarschijnlijk wel een uitgestelde eisprong betekend, maar dat we in principe gewoon deze maand weer zwanger kunnen worden (alleen dan een weekje of 2 later dan gehoopt, dus misschien niet meer op deze NOD-lijst, maar ik blijf toch hier hoor!!!).

9. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hi ladies,

Ook ik moet me (helaas) hier weer melden. Wil iemand mij op de lijst zetten? Thanks alvast!
    Beeb1987, 28 jaar, ronde 16, 1e kindje

NOD op 22 november en aankomende week een HSG. Vanaf januari als het nodig is IUI, al hopen we natuurlijk van niet.

Liefs

10. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    @emma hoe ben je daar achter gekomen? Dat je 'vijandig' bent?

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡

17. (7)
    Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje
    MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje
    Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3de kindje

18. (1)
    Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje

19. (4)
    Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje

20. (4)
    Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje
    Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1ste kindje

21. (4)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5
    Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

22. (6)
    Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje
    minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde.
    Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2de kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 16e ronde, 1e kindje

23. (3)
    Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje

24. (1)
    Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje
    Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1ste kindje

Datumloos. (2)
    Water27, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje
    Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2de kindje.

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Heb mezelf even op de 23e gezet dan ga ik uit van 27 dagen... maar hij kan nog naar voren gaan.

13. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Hihi die foto Lala :D baadt het niet schaadt het niet toch?! Ik slik alleen vitaal zeanger van de kruidvat. En probiotica. Manlief krijg ik er niet aan haha

14. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    De laatste loodjes van de zwangerschap midden in de zomer lijkt mij ook niet ideaal, maar al die verjaardagen die daarna in de tuin kunnen, lijkt me dan wel weer heel fijn! Nu hebben wij drie verjaardagen in de donkere dagen. Wij hebben wel zin in tuinfeestjes. Haha.

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Emma: Waauw, dan hebben jullie voor de eerste ook lang moeten wachten hé! Gelukkig kan je nu zo verder zonder de hele poespas nog eens door te maken! Hopelijk is het snel weer raak!

@Betula: Inderdaad, ik wou ook liever niet midden in de zomer hoogzwanger zijn... Stel je voor tijdens een hittegolf ofzo... Maar nu zou ik al blij zijn als het eens lukt! Alhoewel ik toch nog minder voorkeur heb voor de wintermaanden (november, december en januari), gewoon omdat het dan zo'n donkere periode is...en ik ben ook eerder een buitenmens, in de tuin, in het zonnetje! Maar zoals je zelf zegt, ik zal ook al blij zijn als het eens een keertje lukt! Je zal wel zien dat het bij mij net zal lukken om in putje winter uitgerekend te zijn hoor, ik ken mezelf ;)

@Lala90: Jij bent ook van België, ik ook :) Ik vroeg me af wat kinderaspirine eigenlijk is... Zijn dat echt aspirines voor kinderen of wat? Is dat dan medicatie die jij inneemt?
    Ben blij dat het hcg toch aan het afnemen is, ben je gelijk ook zeker dat het een beetje 'veilig' is... Hopelijk heb je snel weer een eisprong!
    Mijn vriend neemt inderdaad ook al geruime tijd foliumzuur, is inderdaad goed voor de zwemmers, dus hopelijk heeft het zijn effect :)

@Beeb: Ook weeral een volgende ronde... Pfff, hopelijk is het raak vooraleer jullie het iui-traject starten! Spontaan zou toch wel leuk zijn hé! Zie je het zitten de HSG? Want er gaan daar zoveel horrorverhalen over rond ook; ik wil je geen schrik aanjagen hoor, bij de ene valt het super mee en bij de andere dan weer niet! Hopelijk loopt het bij jou goed!
    Wat de vijandigheid betreft...er bestaat zoiets als een 'samenlevingstest', maar vraag me niet hoe dat in elkaar zit ;) Heb het enkel maar eens gelezen!

Hier ben ik vandaag dan toch écht ziek gevallen...Keelpijn, oorpijn, hoesten, snuiten... Morgenavond sowieso nog eens langs de huisarts en hopelijk snel opgeknapt tegen dat mijn eitje eraan komt!

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh stom. ..Zie net dat ik vergeten ben datum Door te geven voor de lijst. Dat zal de 17e zijn....

Vinden jullie wachten ook niet altijd enorm vervelend....pfff maar goed gelukkig hebben wel nog een zachte herfst dus genoeg te doen

17. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Ik zie bij heel veel meiden pendel onder hun naam staan.....waar kun je dat laten doen en hoe werkt zoiets?

18. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Een antal drukke dagen gehad, dus hier niet komen bij buurten. Intussen even bijgelezen.

Even een onpersoonlijk welkom aan alle nieuwe namen in de tussentijd.

Lala; tjonge das wel effe heftig. Toch zwanger geweest dus. Beetje edn dubbel gevoel of niet? Laatste stukje hcg duurde bij mijn bbz mk ook heel lang. Hopelijk wel een normale cyclus hierna. X

Ik merk de laatste week bij mezelf behoorlijk wat boosheid en frustraties wat betreft het zwanger worden. Boos dat we nog zo lang op de gyn moeten wachten en boos en gefrustreerd omdat het zo lang duurt en de fantastische zwanger en echo en kamer inrichting verhalen van mijn zwangere schoonzus (als mijn zwangerschap goed verlopen was loopt zij 4 weken voor op hoever ik was geweest, een zeer pijnlijke confrontatie dus). Hoop dat ik gauw het weer los kan laten en weer een beetje mezelf wordt.

19. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Als je naar het forum gaat en helemaal naar beneden scrolt dan staat daar het onderwerp pendelen. Bovenste topic geeft uitleg en de andere topics zijn van de dames waar je een pendel bij kan aanvragen.

20. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Dat is inderdaad confronterend met je schoonzus. Ik kan mij je boosheid en frustatie wel voorstellen. Het is al vreselijk genoeg dat het bij jou mis is gegaan en dat het dan ook nog zo lang duurt... Gooi het hier op het forum maar uit, hopelijk lucht dat een beetje op.
    Ik hoop voor je dat jij ook snel weer aan de beurt bent en dat je snel een mooie lieve gezonde baby krijgt

Deel Deze Pagina