NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Hahah thanks... Jij ook veel plezier!!!
    Laat die mannen maar raal schieten :D :D :D

2. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Mijn ei is nog niet in aantocht. Vandaag laatste ongidag. Vanaf woensdag begin ik weer met de ovulatietesten en gezien de historie verwacht ik mijn ei op cd15 (vandaag cd6) Hopelijk gaat het deze maand lukken voor mij en voor iedereen hier in de lijst.

Fijn dat alles goed lijkt Dora, moet je zeker gerust stellen.

3. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Wat fijn Miessemuis dat je je weer zoveel beter voelt!! :) En goed dat je gewoon zegt waar het op staat. Een beetje minder werken mag ook wel hoor...

Veel klusplezier alvast deze week dames! :)

Mijn eitje is ook in aantocht, ik gok dat het eitje woensdag of donderdag springt. Precies zoals het zou moeten. Ben benieuwd :D

4. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier echt een voorgevoel dat mijn ei eerder gaat komen !
    8/9/10 cyclusdag ... Het is al weer 2/3 maandjes geleden dat ik ze gebruikt heb vond ze zoveel onrust geven ... Nog geen knaller toch ?

X x

5. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Nog niet Trutje, maar duurt niet zo lang meer zo te zien. Nog even doortesten

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik volg Hapje, gaat inderdaad niet lang meer duren! Veel plezier gewenst :)

7. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Pluis en appelboompje de kraamvisite was eigenlijk heel erg leuk T is n tweeling, geboren met 35 weken en nu eigenlijk pas 38 weken oud. Ze waren zooo klein en schattig. Ik heb n fles mogen geven en stelde me voor dat zo'n klein mensje in je buik groeit...zo onwerkelijk! Nu wil ik alleen maar nog liever een kindje van mezelf.....

8. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ik kon het toch niet laten en ging vandaag even ovu test doen, al vrij donker, ik snap er niks van want verwacht mijn ei pas as vrijdag ofso. Ik ga even kijken hoe het hier werkt om een foto te plaatsen

9. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    dora26, jaaaaa, wat een goed nieuws! Heel fijn voor jullie. En fijn dat jullie ook zo serieus genomen werden, zeker na hoe jullie de vorige keer weggestuurd zijn!

trutje, ik denk ook dat het niet lang meer zal duren. Misschien morgen/overmorgen een knaller en dan nog een dagje voor je ei springt. Veel plezier 😊..

miessemuis , inderdaad! Laten we het hopen voor ons allemaal, hihi.

hier, nog geen ei! Ook niet echt naar verwachting hoor. Moet deze maand van de HA de gehele cyclus LH bijhouden, dus vandaar de vele testen hihi. Ik test nog even door!

10. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Even kijken of t gelukt is.
    Als de foto erbij zit, deze is al best donker toch wat vinden jullie?
    Is nog niet donkerder dan controlestreep

Bijgevoegde bestanden:

11. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Moest even bijlezen :)

Gio89 ik heb nooit gehoord dat er symptomen zijn die bij vijandig slijm horen. Ik denk ook niet dat die er zijn. Dat het sperma terugloopt is heel normaal hoor. Er zijn miljoenen zaadjes en een groot deel daarvan zal (bij normaal slijm) heel snel binnen zijn.
    Dat het terugloopt hoef je je geen zorgen om te maken!

Beeb1987 klopt, IUI is dan inderdaad de oplossing. De zaadjes worden voorbij het vijandige stukje ingebracht.
    Het is wel lastig met die onderzoeken. Het maakt je een beetje onzeker als ze niet in elk ziekenhuis hetzelfde doen. Je krijgt vanaf januari IUI, ik hoop natuurlijk dat je eerder zwanger bent. Maar anders vol goede moed. Miss is jouw slijm ook niet optimaal en dan is de IUI voor jullie misschien wel de manier om zwanger te worden. Dat zou super zijn!

Appelboompje had je gevraagd om de samenlevingstest? Er gaan verschillende verhalen de ronde over die test. Ik heb zelf het gevoel dat die test wel wat zegt. Bij mij is drie keer niks gevonden, dat zegt toch ook wel iets? En met IUI meteen zwanger! Is natuurlijk ook een groot geluk, maar toch.
    Ik hoop toch zo dat jij snel zwanger bent, het is je zo gegund! Ik vind het bizar dat je zo lang moet wachten tot je hulp krijgt. Ik heb ook gehoord van de regel dat als je twee jaar bezig bent zonder resultaat dat je dan sowieso hulp krijgt. Maar dat zal ook wel per ziekenhuis verschillend zijn?

Dora wat fijn dat alles er goed uitziet! Dat lucht vast op.
    Als je morgen je knaller verwacht, dan springt je eitje 24 tot 48 uur daarna toch? Dan zou ik het vanavond en overmorgen gezellig maken. Elke dag is niet goed voor het zaad hebben ze mij verteld.

Pluis79 wat een moeilijke en mooie dag hebben jullie gehad. Het lijkt me onvoorstelbaar moeilijk om je kindje te verliezen. Dikke knuffel en sterkte!

Hier: ik ga vanaf morgen ovulatietesten doen. Mijn eitje is meestal rond dag 10-12. Ik heb woensdag een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Ik denk dat ik komend weekend de IUI heb! Spannend!

12. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Met wat voor ovulatietesten testen jullie? Ik heb action of kruidvat. Maar misschien hebben jullie goedkopere tips...

13. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Ik ben vorige ronde begonnen met de testen van Sensitest. Relatief goedkoop en je kunt ze lekker anoniem via internet kopen. Ik vond het toch wel lastig om ze in de winkel te kopen met het risico dat ik een bekende tegenkom. Wij houden het nog geheim dat wij bezig zijn voor een 1ste kindje.

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Pluis: Die ziet er inderdaad al redelijk donker uit! Misschien morgen ook nog eens kijken wat hij zegt?

Ik koop ook de ovulatietesten van Action, gelukkig kom ik daar zelden of nooit bekend volk tegen (is ook wel enkele kilometer vanwaar ik woon), dus ik hou het bij de Actiontesten...Weet niet of je er veel goedkopere gaat vinden!

15. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Emma[B/], bedankt voor je reactie! Maar wel fijn dat iui uitkomst kan bieden voor jullie! Hopelijk heb je de komende week je iui, alvast veel succes!

Pluis, ik denk dat je ei eraan zit te komen hoor, je hebt al best een donkere test!

16. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    hee meiden
    Vanochtend ook nog een test gedaan met de CB en daar was al een smiley op te zien, geen knipperende maar een blijvende, volgens de gebruiksaanwijzing de piek van de vruchtbaarheid.

Even vraagje nu voor te klussen, we hebben zondag en gisteren al geklust vandaag dan maar even overslaan en morgen weer?

Had hem nog niet verwacht mijn ei en ben beetje bang dat we te laat begonnen zijn met klussen nl

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    He Pluis,
    Het hangt er een beetje vanaf hé... Volgens de ene is elke dag oké, volgens de andere dan weer beter om de dag...

Ik verkies persoonlijk om de dag, omdat de zaadjes normaal toch 2-3 dagen blijven leven en dan zou de kwaliteit het beste zijn...

Hier gisterenavond een bijna-knaller en vanmorgen toch ook een knaller! Ben alvast blij dat we het gisteren nog gezellig hebben gemaakt! Hier ook een vroeger eitje en waarschijnlijk dus nod ook vroeger, we zullen het zien als mijn temp stijgt!

18. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Dora, ja daar heb je ook gelijk in, ze blijven toch even leven.
    Ben me direct weeer druk ah maken, afgelopen zaterdag de bruiloft en wat wijntjes gedronken, nu mijn ei zo vroeg is denk ik oh mss beter wat minder kunnen doen...zucht...nou ja ik heb het toch niet in de hand. Het enige wat ik nu kan doen is maar gewoon klussen ;)

Spannend Dora, dus bij jou ook een eerder gesprongen ei. Ik hoop zo dat je voorgevoel klopt deze maand..

19. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee. Zwaar verkouden/grieperig. Hoop dat het snel overgaat en we deze maand nog een poging kunnen wagen. En ik moet dan natuurlijk niet ook nog mijn lief aansteken, want dan neemt de kans op een beetje gezelligheid nog meer af. Ik temperatuur niet en gebruik ook geen testen, maar hou het een klein beetje bij in een app. En dan zou ik maandag mijn eisprong hebben, dus hopelijk ben ik tegen het weekend weer fit en heb ik weer zin om het gezellig te maken. Moet er nu niet echt aan denken. Ben al buiten adem en duizelig als ik een klein beetje beweeg.

20. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb tóch maar ovu testen gehaald..!

Deel Deze Pagina