NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je baalt maar ik zou het straks gewoon nog gaan proberen als ik jou was..

2. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Heb met mijn man hier wel over gehad of die het wel of niet wil weten en uiteindelijk heeft hij aangegeven dat hij het wel wil weten. Het is een beetje afhankelijk van de maand de plankenkoorts, vorige maand voelde hij een ontzettende druk, deze maand ging het allemaal relaxter

3. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ze zeiden straks in het zh tegen mij dat ze 24 uur tot 48 uur blijven leven, dus ze zou in principe moeten kunnen. Mss vanaaf nog een keer voor de zekerheid.
    Herken de onzekerheid, vanochtend in het zh zelfs gevraagd of een echo nu geen kwaad kon na mijn eisprong al te hebben gehad.

4. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie heel wat ei-stress dames!
    Het voelt dan idd niet fijn he als je ei ineens geweest is.
    Maar volgens mij, als ik het zo lees, wordt het vaak gezellig gemaakt overal, dus het is niet zo dat alle kansen meteen verkeken zijn! Positief blijven, ik ben er van overtuigd dat dat helpt!

Ik heb vanmorgen echo gehad voor mn ei. Rechts een klein eiblaasje en links een mooie van 15 mm en nog eentje van 11 mm. Het zal dus een links eitje worden! :)

Vanaf vandaag doe ik ook ovulatie testen en ik denk dat ik vrijdag of zaterdag de IUI heb.

5. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Mag ik er nog bij? Ik lees 'stiekem' al een tijdje mee. Wilde eigenlijk wat afstand nemen van dit forum, maar ik ben er nou eenmaal mee bezig en dan is delen ook fijn.

Marrieb, 29 jaar, 1e ronde na MK, Partiële Mola in Juni, 2e kindje
    NOD: 17 nov (mijn verjaardag, hoe mooi zou dat zijn...)

Ik ben niet bezig met testen, dat wil ik nog liever niet, maar we hebben het wel heel bewust heel gezellig gemaakt de afgelopen dagen. Spannend

6. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Marrieb!

Spannend op je verjaardag. Dat zou zeker een mooi cadeau zijn!

7. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Heeeel mooi cadeau zou dat zijn, marrieb :)
    Spannend Emma

8. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo dames!

Zie dat de eerste al op het wachtbankje zitten, en anderen nog op hun ei wachten of dat ie nu komt!
    Spannend allemaal hoor!
    Het blijft wat klussen betreft altijd lastig timen vind ik..
    Je weet nog precies wanneer je ei springt..gelukkig heeft de natuur het zo geregeld dat sperma langer blijft leven! Maar nu denk ik ook weer, hadden we niet... Maarja het is zoals het is en probeer het maar wat los te laten.

Ik heb de afgelopen dagen steeds een zeurderig gevoel in m'n onderbuik.. Beetje zoals ei pijn.. (Heb ik ook)
    Probeer er niet teveel op te letten omdat ik immers nog maar 4 dpo ben!
    En vandaag ook weer m'n na ei-afscheiding gespot... :(
    Het is bij mij dan altijd veel en melkachtig...maar meestal komt dat pas een week na m'n ei....en nu dus nu al..

Heb er al wat dingetjes over gelezen (stomme Google, moet ik ook niet doen..) maar weet iemand of je afscheiding perse moet veranderen als de bevruchting gelukt is? Of het juist veel of weinig moet zijn?

9. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    En welkom marrieb, wel spannend op je verjaardag, ik hoop dat je een heel mooi cadeau krijgt! ;)

10. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel,
    Even kijken of ik mezelf zo heb toegevoegd.
    Gio, ik kon het geloof ik wel merken aan mijn afscheiding, vorige zwangerschappen. Maar, toen wist ik nog niet dat het met je ei-sprong ook verandert. Zegt dus nog niets...

Lala90;19179751]♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡

17. (8)
    Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje
    MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje
    Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3de kindje
    Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2de kindje.
    Marrieb, 29 jaar, ronde 1 na MK: partiele mola in Juni, 2e kindje.
    18. (3)
    Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Mirte85, 30 jaar, ronde 18 (2e ronde clomid), 1e kindje
    Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze wegens MA), 1e kindje

19. (4)
    Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje

20. (4)
    Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1ste kindje

21. (4)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5
    Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

22. (7)
    Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje
    minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde.
    Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2de kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    maimarni, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje

23. (3)
    Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje

24. (3)
    Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje
    Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1ste kindje
    MamavanHayden, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje

Datumloos. (1)
    Water27, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 37

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

11. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Trutje; kan ook zijn dat het misschien een dagje scheelt; maar dat je Luteale fase nu gewoon iets langer is.
    Misschien is het trouwens goed vooraf op te schrijven voor jezelf wat je precies wilt - en dat je dan wat steviger in je schoenen staat als de afspraak is. (helpt mij soms echt, om vooraf bijvoorbeeld wat vragen en punten op papier te zetten). Want zoals je al schreef; ze zijn geen wonderdokter want zonder onderzoek ect weten ze echt niet van te voren dat het goed komt

Pluis; joh! Hopelijk hebben jullie wel 'goed gezeten'?

Dora; inderdaad afwachten is nu het enige wat je nog kan doen. Ik duim mee!

Rosa; heb jij met die follikel groei ook dat het de ene cyclus gevoeliger is dan de andere? Ik heb daar wel verschil in.

Whuz; Vooraf heb ik het gevraagd wat hij wilde. En hij gaf aan het wel te willen weten. Dus wij gaan er gewoon altijd een beetje op een luchtige manier mee om. Ik maak er een grapje van (a la: vanavond niks plannen hoor, je hebt andere dingen te doen ;) ) Maar ik moet wel zeggen dat ik pas na ruim een half jaar ben gaan testen met ovulatietesten. Eerst gewoon relax geprobeerd. Tussentijds gestopt geweest, maar omdat cyclus nu wat anders is geworden, test ik nu de afgelopen maanden weer wel.

Emma; fijn dat jij ook weet dat je eisprong aanstaande is. Moet je nu vrijdag pas weer terug of morgen nog een meting?

MarrieB; welkom! Ik zie dat je een mola zwangerschap hebt gehad. Heftig! :( Ik hoop dat je een prachtig verjaardagscadeautje mag ontvangen. Mochten jullie direct weer starten? Of moest je een cyclus afwachten?

Gio; ik kan er nooit zo'n wijs uit jammer genoeg.

Queenie; och dat is balen ja. Ik zou het zeker vanavond nog wel even doen. Je weet nooit!

12. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    ♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡

17. (8)
    Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje
    MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje
    Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3de kindje
    Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2de kindje.
    Marrieb, 29 jaar, ronde 1 na MK: partiele mola in Juni, 2e kindje.
    18. (3)
    Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Mirte85, 30 jaar, ronde 18 (2e ronde clomid), 1e kindje
    Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze wegens MA), 1e kindje

19. (4)
    Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje

20. (4)
    Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1ste kindje

21. (4)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5
    Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

22. (7)
    Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje
    minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde.
    Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2de kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    maimarni, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje

23. (3)
    Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje

24. (3)
    Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje
    Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1ste kindje
    MamavanHayden, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje

Datumloos. (1)
    Water27, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 37

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

13. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb mezelf even op t wachtbankje gezet :D

En MarrieB, het is ook eigenlijk gekkenwerk..ik hoop gewoon dat ik t niet aan m'n afscheiding kan merken, dat t gewoon hetzelfde blijft..dan kan ik me er ook niet druk om maken. :p haha..

14. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt Appelboompje. Het was een erg heftige tijd, vooral psychisch. Sinds 2 weken hoef ik niet meer naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Het hcg moest 0 zijn voor we weer verder mochten. Dat heeft ongeveer 5 maanden geduurd.
    Nu dus weer de 1e ronde, erg spannend... Moet het vertrouwen in mijn lichaam weer een beetje terug krijgen.

Gio89, op een gegeven moment ga je overal iets achter zoeken he, vreselijk. Ik wil er ook niet obsessief mee bezig zijn hoor, maar ja, als je graag iets wilt....

15. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Meiden denk dat ik toch goed zat kwa gevoel , gister niet geklust en eergister wel dacht na aanleiding van de ovutest van gisteravond dat we misschien gister beter wel hadden kunnen doen ! Maar omdat we al 2 dagen ervoor gezellig hadden gemaakt ... Denk toch dat ik nog optijd ben onderste ovutest is van net ...

@appelboompje thanks dat is misschien wel goed idee dat opschrijven .. Hmm of deze ronde gewoon een knaller van een zw test 😜

X x

16. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Fijn, Trutje.. Zie je wel, je gevoel opvolgen is niet altijd slecht!
    ;).. Alleen wat betreft zwkwaaltjes probeer ik het maar te negeren, whaha..

Marrieb, fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan, inderdaad weer vertrouwen in je lichaam krijgen! Maar blijf positief, dat is toch het beste en fijnste voor jezelf!
    En inderdaad, als je iets graag wilt.. Ik probeer ook gewoon een soort bevestiging te zoeken van wel of niet, maarja zo werkt t gewoon niet..
    Soms zou t gewoon fijn zijn als we ergens een lampje hebben die gewoon gaat branden als je bent bevrucht en groen wordt als de innesteling ook nog is gelukt is...

Sorry m'n fantasie slaat n beetje op hol volgens mij.. ;) pff hihi..

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @whuz: Ik meet het vooral voor mezelf hoor, ik zeg niet vaak tegen mijn vriend dat het 'tijd' is of 'het moment' is... Soms zegt hij op het eind van mijn cyclus; we zullen nog eens gaan 'oefenen'. En dan zeg ik hem wel dat het al 'te laat' is omdat mijn eitje al geweest is. Ik laat hem het ook niet volgen hoor, daar zou hij ook alleen maar stress van krijgen. Als ik maar weet wanneer mijn ei is, dan kan ik ervoor zorgen dat we gedurende de vruchtbare periode zeker intiem zijn geweest ;)

@Queenie: Denk dat je vanavond zeker nog wel op tijd bent hoor! Je met rekenen dat een eitje pas springt 1-2 dagen na je posi test... Dus zou er wel eens 'bonk op' kunnen zijn! Je eitje is dan ook nog 12-24 uur vruchtbaar, maar de kwaliteit van je eitje neemt wel af met de uren die verstrijken. Meestal zeggen ze dat het best is dat er een voorraadje klaar ligt, maar het snelste sperma bereikt normaal in 1 uur je eitje...Dus ik geloof dat jullie wel goed zitten, nog niet panikeren!

@Pluis: Spannend meid! 7mm is inderdaad heel mooi!

@Emma79: Spannend zeg! Fijn dat er alvast mooie eitjes in aantocht zijn!

@Marrieb: Welkom! Zet je er gezellig bij!

@Gio: De verandering van mijn slijm heb ik nooit in het oog gehouden rond de bevruchting... Kan je er zelf weinig over vertellen! Ben anders ook wel benieuwd, hopelijk kent iemand anders daar meer van! Na mijn eisprong ben ik eigenlijk meestal 'compleet droog'.

@Trutje: Goede timing! Nu maar afwachten!

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @gio89 zw kwaaltjes heb ik volgens mij elke ronde me lichaam neemt me ieder maand goed in de maling 😂...
    Ik doe alleen aan accupunctuur na de eisprong .. En drink deze ronde voor het eerst na de eisprong biologische pure granaatappelsap .. En gebruik af en toe Preseed .. Met alles denk ik baat het niet schaat het niet hihi ...
    Moet toch wel toe geven dat ik het een gezellig nod forum vind 😉
    Heb er wel eens in gezeten en dan praatte er maar heel weinig met elkaar
    X x

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Sommige groepjes zijn idd wat actiever dan andere... Ik vind deze ook weer héél gezellig :D

20. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Appelboompje: nee hoor, ik hoef niet terug. Ik moet nu ovulatietesten doen en als hij positief is mag ik bellen en dan is de IUI de volgende dag.
    Bij twijfel of vragen mag ik uiteraard ook bellen.
    Als ik zondag nog geen positieve test heb, dan moet ik bellen en krijg ik die dag nog een echo om te kijken.

Dus nu gewoon (nou ja, gewoon, vind het toch wel spannend) wachten tot m'n ei er klaar voor is :D

Deel Deze Pagina