NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

mijn lijf ook pff..

2. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Hieronder een foto van mijn tests. De eerste 2 zijn van gister, de onderste van nu net. Lijkt me n duidelijke streep. Maar volgens de app wanneer ik op mn vruchtbaarst ben is dat pas de 9e...wordt hier n beetje onzeker van...heb elke maand dezelfde cyclus qua lengte van 31 dagen. Of zou t kunnen dat ik eerder vruchtbaar ben? Ik weet t ff niet meer....

Bijgevoegde bestanden:

3. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @mariekje28 hij ziet er inderdaad positief uit ... Mijn ei kwam paar dagen eerder deze maand 🙈het kan wel eens verschuiven .. Ik zou doortesten en het ondertussen gezellig maken !

X x

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Bella: Jij ook veel plezier gewenst! :)
    Mijn lijf heeft me hier trouwens ook al dikwijls in de maling genomen hoor!

@Mariekje: Je ei kan wel eens vroeger of later zijn hoor! Ik heb de eerste 7 maanden steevast mijn ei gehad op dag 17-18 (toen een cyclus van 30-31 dagen). De laatste maanden kreeg ik mijn ei op dag 14-16 en dus ook een cyclus van 28 dagen... Ik zou er gebruik van maken en desnoods maak je het voor de zekerheid wat langer gezellig ;)

Hier een beetje twijfel... Gisteren was mijn temp gestegen. Gisterenavond kreeg ik even een opstoot van koorts met veel spierpijn, misselijkheid etc. Heeft al bij al 2 uurtjes geduurd... Nu vanmorgen is mijn temp weer lager... Zou nu 2dpo moeten zijn, maar mijn temp lijkt niet echt gelijk te gaan... Of zou dat door die koorts van gisteren komen?

5. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    20151106_091545.jpg

Kijken jullie even mee?

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    3 4 5 & vandaag n test..

7. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Knallen vanavond ;)

8. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er helemaal geen verstand van hoe die testen werken, maar kan wel zien en ik zie dat die vandaag lichter is dan die van gisteren.

9. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand voor het eerst weer geprobeerd zwanger te worden en ik dacht gelijk ook allerlei zwangerschapskwaaltjes te voelen. Hihi. Van vorige keer herinner ik me nog dat ik hele pijnlijke borsten had. Pas als ik die voel, mag ik nu voorzichtig denken dat ik zwanger ben.

Wij zijn nu nog in de gezelligmaakfase. Dus ik hoef nog helemaal niet te voelen of mijn lijf anders doet.

Doordat ik hier testen enzo zie, vraag ik me wel een beetje af of ik ook niet eens zou moeten testen. Ik volg altijd braaf een app die het berekent op basis van cyclus. En ik maak het altijd een paar dagen ervoor en erna gezellig. Lijkt me dat je dan altijd wel één of twee keer in de buurt van je eisprong zit. Vorige keer ook zo gedaan en dat heeft ook uiteindelijk een dikke buik opgeleverd.

10. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel ;)

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben ze gaan gebruiken omdat ik 2x een enorm lange cyclus had.. en wilde eigenlijk deze maand niet maar heb ze toch gehaald gaf me wat zekerheid..

12. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    @ bella ik zie de testen al wat oplopen toch? Moet zeggen dat ik zelf ook niet zon held ben in die testen maar dit is iig wat ik zelf zie.

@whuz vorige zwangerschap ook met die app gewerkt en het heeft me ook een dikke buik opgeleverd. Mijn cyclus is nu nog niet helemaal de oude dus ben wel blij met af en toe een testje en het gevolgd worden door het zh

@hier, vind het wachten nu al lang duren. Ergens ben ik wel blij dat mijn ei nu al geweest is. Het zijn moeilijke dagen nu de sterfdag van onze dochter (10-11) dichterbij komt, ben dan ook absoluut niet in the mood nu.

13. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Zijn er ook meiden die geen ovu-testen gebruiken en niet tempen? Wij klussen om de 2/3 dagen en zijn begonnen met Preseed sinds vorige ronde. Word helemaal zenuwachtig en gestresst door al die testen en temperaturen dus gebruik t niet haha

14. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het ook op de ouderwetse manier. Gebruik alleen een app om mijn cyclus bij te houden. Dat vind ik gewoon handig. Maar als het bij mij ook lang zou gaan duren, dan zou ik het misschien ook gaan gebruiken. Zonder testen en temperaturen ben ik al een keer zwanger geworden, dus het werkt wel prima. Ik zou er denk ik ook een beetje zenuwachtig van worden. Als je dan een piek hebt en je hebt het idee dat je het dan op het verkeerde moment gedaan hebt. Nu weet ik dat niet en weet ik na ongeveer twee weken of het goed gegaan is of niet.

Ik zie ook wel de voordelen. Als je het een paar maanden bijhoudt dan weet je wanneer je eisprong ongeveer is. Zou zonde zijn als je al bijna een jaar bezig bent en het blijkt dat je eigenlijk net steeds te laat bent met gezellig maken ofzo.

15. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Moederwensje, afgelopen 4 rondes niet gebruikt, maar nu ben ik het juist aan het proberen in de hoop erachter te komen of wij wel echt rond op het juiste moment klussen. Bovendien, mocht het niet lukken en we straks naar de dokter moeten, dan hebben we het temperaturen alvast gehad.
    Sterkt Pluis..
    Ik ben ook een aantal dagen enorm afgeleid geweest door andere dingen, maar vanochtend was mijn temperatuur iets lager dan gemiddeld, dus vind het nu weer spannend.

16. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Pluis79 Veel sterkte over een paar dagen. Kan me goed voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat.

17. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Wil iemand misschien mij op het wachtbankje zetten 😜en mijn nod verplaatsen naar 19 nov denk toch dat me cyclus iets korter is deze ronde ... Me eisprong was ook eerder 😂

X x

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Hoi Bella28, je zegt dat je een knaller had, maar op basis van deze foto zou ik echt zeggen dat er geen knaltest te zien is (overigens naar mijn idee niet eens een positieve test!). Nog even doortesten hoor! Na een positieve test duurt het nog 12 tot 36 uur voor je ei springt.

Een positieve test is: teststreep even donker (bij voorkeur donkerder) dan de controlestreep en tevens even breed. Zelfs na indrogen blijft een echte knaller nog zeker even donker 😊.

Succes!

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    hai hai!

Ik heb mijn ei gevonden en zou er graag bij willen op het lijstje. Ik ben niet mega actief, maar dat komt omdat ik me er echt niet TE veel mee bezig wil houden :)

Dubbeltje: ronde 10 (7e na mk), 3e kindje, nod 20 november!

Wil iemand mij erbij zetten? Dank je!

20. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Wij klussen om de dag vanaf de dag dat ik niet meer ongi ben en dat dan 2 weken ongeveer. Geen ovu testen of tempen. Bij onze eerste heb ik dat nooit gebruikt. Bij de tweede wel maar toen ik het gebruikte gebeurde er niets en toen ik er mee stopte was het raak hahah. Dit is onze eerste echte ronde.. Dus we zullen zien...

Deel Deze Pagina