Ik lees nu dat we voor een hele roze lijst gaan. Dan voel ik me wel verplicht om misschien morgen toch nog maar een keertje extra te klussen. Ik wil niet dat ik straks als enige op rood moet natuurlijk.
Welkom nieuwe meiden en veel succes gewenst! @minimee: Die ziet er héél goed uit! Ik zou vanavond nog eens testen, kans zit er dik in dat morgen je piek alweer voorbij is... En als jullie zin hebben, zou ik het gewoon vandaag én morgen nog even gezellig maken... Wij hebben dat deze ronde ook gedaan en volgens de gyn is dat eigenlijk geen enkel probleem...zolang je het maar niet de hele maand door elke dag gezellig maakt dan gaat een man blijkbaar zijn 'reserves' opgebruiken en is de kwaliteit nog niet zoals het moet zijn. @Appelboompje: Gewoon weer moe hier denk ik hoor! Korte nachten soms met een pup in huis Vanavond kan ik nog wat op mijn gemak doen, morgen een lange dag en vergadering om 16.00 uur dus waarschijnlijk laat thuis. Maar woensdag weer een feestdag en dus ook thuis! Donderdagnamiddag ook weer thuis voor onze afspraak, al bij al een redelijk rustige week dus! @Whuz: Ik meet inderdaad de hele cyclus door... De temperatuur na je eisprong zou in stijgende lijn (of hoog in ieder geval) moeten blijven als je zwanger bent... Als je temperatuur weer gaat dalen, komen hoogstwaarschijnlijk de dag nadien je rode duivels eraan...Daarom vind ik het wel fijn, ben je ergens toch een beetje voorbereid! Heb ook al wel eens gehad dat mijn temperatuur pas de 2de dag van mijn menstruatie daalde, toen had ik dus wel wat hoop, maar helaas! @Lauren: Een geluk bij een ongeluk dan Wat fijn dat jullie nu toch weer voor een kindje willen gaan! @Gio: Het zou héél fijn zijn om met z'n allen door te schuiven naar een andere (meer roze!) lijst... Hier had ik gisteren ook een beetje hetzelfde gevoel, maar op 4dpo is dat natuurlijk weer veel te vroeg! @Pluis: In het begin begon ik steeds te testen op 10dpo... Maar op die manier ging ik dan op 12dpo nog eens testen en heb ik dus ook redelijk wat testjes 'verspild'. Normaal neem ik me nu altijd voor om op 12dpo te testen... Ik weet niet of ik dat deze ronde ga halen eigenlijk, ben precies weer 'extra' benieuwd door het goede voorgevoel dat ik over deze ronde heb... Nog een interessante link over wanneer je positief kan testen of wanneer je nog te vroeg kan zijn... Je kan de aantal dpo veranderen en dan kijken hoeveel kans je al hebt dat je positief test of negatief omdat je te vroeg test... Daardoor ga ik ook een beetje uit van 12dpo denk ik, je moest maar eens een late tester zijn! Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Goedenavond ladies, Volgens mij is mijn ei al geweest zonder dat ik een echte piek heb gevonden. Heb deze ronde ook een hsg gehad (afgelopen woensdag), iemand er ervaring mee die ronde een vroeg ei te hebben gehad? Gister en eergisteren wel een wat donkere ovu, maar geen knal. Vandaag was het alweer een heel vaag streepje.... Vind t extra spannend deze ronde meiden! Ik hoop zo op een hele roze lijst! Sorry dat ik niet heel actief meeschrijf, maar hele drukke periode hier. Lees wel mee hoor! Fijne avond! Xx
Appelboompje wij konden volgende week al terecht. Maar dan konden we zelf niet het is nu 2-12, dat is al heel snel gelukkig.
@ Appelboompje: we hebben inderdaad al een prachtige dochter van 2. Bij haar is het zo snel gegaan dat ik niet eens heb kunnen stil staan bij het zwanger worden. Echt een kado dat het zo ging en dat besef ik me goed!! Nu we voor de 2e gaan ben ik er op de een of andere manier veel bewuster mee bezig. En nu dus ook met ovulatietesten. Deze ronde voor de 2e keer. Vorige ronde heb ik die van Kruidvat gebruikt. Toen ook geen piek gehad. Deze ronde heb ik ze van CB... En ook nu dus nog geen piek gehad. Maar hopen dat we vroeg genoeg zijn begonnen deze maand met het gezellig te maken! @ Veertje: misschien dat ik de volgende ronde wel ga tempen... Maar ik sta meestal al rond 5.30u op om te gaan werken dus heb dat tot op heden niet gedaan... Dank voor de tip!!
@Dora26. Dank voor je uitleg! Zo leer ik hier ook nog eens wat tijdens het wachten. Kan me voorstellen dat je het fijn vindt om zo nog een beetje in de gaten te houden of je zwanger zou kunnen zijn. Maar voor mij zou het niks zijn. Dan zou ik er echt te veel mee bezig zijn (ook in mijn hoofd) en dat is uiteindelijk juist weer niet zo goed als je zwanger wilt worden. @allemaal: Wachten jullie netjes tot je echt voorbij je NOD bent of testen jullie stiekem al eerder? Of sowieso alleen als je het idee hebt dat je hier en daar een zwangerschapsverschijnsel voelt of denkt te voelen. Vorige maand voelde ik me een beetje anders dan anders en kon ik mezelf echt niet bedwingen een dag voor NOD. Spierwitte test en dan toch nog blijven hopen, want je leest hier wel eens van die verhalen van vrouwen die pas na een week eens positief testen.
Dat heb ik ook whuz ik neem me voor te wachten tot mijn NOD, 2 dagen daarvoor krijg ik de kriebels en ga toch eerder testen....idd n spierwitte test maar toch hopen dat ie t mis heeft en k toch zwanger ben. Heel herkenbaar verhaal van jou dus. Nu weet k nog niet wat k ga doen met testen....
Ik wacht in principe tot een dag na NOD. Behalve deze maand denk ik. Manlief gaat een paar dagen weg en komt op 12 dpo terug. Lijkt me een leuke verrassing als ik een positieve test kan laten zien. De 3 dagen erna hebben we ook geen momentje met z'n tweeën tot pas heel laat in de avond. Dan zou ik het dus heel de dag en avond voor me moeten houden als het raak is. Mssn moet dat uiteindelijk nog steeds maar wie weet... 😆
whuz ik zat er net over na te denken.. Aan het begin van de maand stond m'n nod op de 17e. Maar eisprong is eerder geweest en m'n nod is volgens FF a.s. zaterdag.. Ik houd zelf a.s. Zondag aan.. Ben nu 9 dpo, dan 15 dpo... Ik twijfel nog, aan de ene kant kunnen ml en ik zondag samen testen.. Aan de andere kant wil ik m'n menstruatie afwachten..maar dan zou ik halverwege de week toch willen testen en dan moet ik dat alleen doen voor ik moet werken en dat vind ik zo'n domper... En echt een dikke week over tijd zijn en die week niet testen lijkt me zo'n marteling! Dus om een lang verhaal kort te maken, ik weet t nog niet, ligt er ook aan of t normale bruinverlies voor ms begint van t weekend.. Iemand anders al plannen, ben benieuwd!
Hangt er echt vanaf... De ene keer wacht ik tot m'n nod de andere keer test ik eerder. Maar meestal kan ik mezelf niet in houden. Ik denk wel dat de kans deze maand heel groot is. We waren beide relaxed en hebben 2 kids op de wereld gezet zonder problemen was 2x snel zwanger. Dus ik denk dat ik zeker eerder ga testen hahah. Op dit moment heb ik echt veel last van mijn baarmoeder. Sinds na m'n ei.. Vind het echt zoo spannend!!
Jeetje wat is er al weer veel bijgeschreven. Ik wacht ook mn NoD af, tenzij ik ervoor pijnlijke borsten zou hebben oid... Wel superspannend, ik was de vorige keer direct zwanger en ga er daardoor een beetje van uit dat het nu weer snel raak is. Maar zit ook niet lekker in mn vel, na mijn miskraam, dus denk ook dat het daardoor waarsch niet raak is. Succes iedereen! Ben benieuwd!
Miessemuis wat voel je dan? Ik heb ook al n paar dagen n soort van steekjes linksonder in mijn buik, maar weet niet of dat iets met evt innesteling te maken heeft of dat t gewoon mn darmen zijn...
Ik heb dat ook als ik een stuk wandel, alsof ik gegeten heb en te snel sport, is dat dan 'innestelingspijn'? Of maak ik mezelf dan gek