NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Trutje, wat jammer zeg. Maar... Wie weet wat er nog gebeurt.

Hapje, fijn dat je ei(tjes) toch gesprongen zijn. Opluchting! Dus nu officieel welkom op de wachtbank. Ik ga zo verse thee zetten. Wil jij twee kopjes dan om twee eitjes warm te houden? :p

2. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Adinka, jouw kaartje is lastig te interpreteren. Ik zie dat je je temp niet op het zelfde tijdstip meet. Ik hoop voor je dat je temp hoog blijft en dat je over een aantal dagen een mooie positieve test in handen hebt.

Trutje hou hoop, je was ook wel erg vroeg met testen. Hopelijk heb je over een paar dagen een test in handen met 2 mooie duidelijke strepen.

Jammer queenie, zit er niet een kleine kans in. Hebben jullie helemaal niet op het juiste moment geklust of alleen iets minder dan dat je zou willen. In dat geval heb je nog steeds een kans. Je hebt maar 1 snelle gretige zwemmer nodig :)

3. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Hoi Adinka, het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar ik denk dat je eisprong pas zondag 8 november is geweest...sorry...als je namelijk de uitschieter van zaterdag weghaald is je temp pas echt gestegen vanaf maandag...

Fijn hapje35!! Kan je ook lekker gaan aftellen!!

En trutje het is nog vroeg! Het kan nog alle kanten op..

Hier vanochtend een flinke tempdip, zit op 8/9 dpo dus wie weet...wel nog steeds 0,2 boven basaal. Hopelijk morgen/overmorgen weer een stijging...

4. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik temp wel iedere dag zo goed als op hetzelfde tijdstip, namelijk 06.00 uur. De open bolletjes zijn van de keren dat ik ongeveer een half uur voor de wekker wakker werd en het mij beter leek om op dat moment mijn temp op te nemen ipv een half uur te wachten en klaar wakker te zijn.

Als mijn eisprong maandag pas is geweest vind ik dat ook helemaal prima! Ik heb sinds mijn pilstop alleen maar cycli gehad van 6 weken of langer. Dus zelfs als m'n eisprong maandag pas geweest is, is deze keer al een heel stuk korter!

Vanmorgen na het plassen had ik wat roze bij het afvegen.... Oh ooohhhhhh!!!

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik hier alle temperatuurverhalen enzo langs zie komen ben ik heel blij dat ik dat niet bijhou. Ik zit nu een paar dagen na mijn eisprong en voel helemaal niks aan mijn lijf en hoef ook niks te voelen bij temperatuurdippen en -sprongen. Ik ben heel goed in mezelf gek maken. Ik voel zelfs al de spanning voor iedereen hier die wel al in de buurt van NOD komt. Kom maar op met die positieve testen!!

Eigen groepje is leuk. Ik ben gewoon heel benieuwd naar alle verhalen, zeker van de meiden die al langer bezig zijn of die bij artsen lopen. Zou het fijn vinden om te weten dat jullie ook op een gegeven moment een mooie dikke buik hebben en daarna een mooi kindje (of twee Hapje met al die eitjes die bij jou tegelijk springen!).

6. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Tempen zorgt bij mij juist voor rust, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Vooral in het begin was ik bang dat ik inmiddels te oud ben maar met de ovulatietesten en de temp methode weet ik iig dat ik wel een eisprong heb. Gelukkig heb ik altijd maar 1 ei die springt alleen deze ronde wou de rechter eierstok na al die jaren ook weer een keer meespelen.

Maar ik kan mij zelf ook aardig gek maken maar heb met mijzelf afgesproken dat ik dat niet meer wil (sinds ronde 3 ben ik daar mee gestopt) en dat maakt het leven een stuk relaxter

7. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Dit was hem van vanochtend !
    Wel onduidelijke foto hoor ... 😂

8. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    als ik inzoom lijk ik wel heel licht iets te zien, hopelijk loopt hij de komende dagen op

9. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ooooh een dag niet online en ik mis hier alweer een hoop.
    De eerste vroege testers zijn al begonnen

Trutje is moest ook even inzoomen en heeeel iets lichts zie ik op.
    Duimen omhoog dat ie gaat oplopen de komende dagen
    Op welke dag zit je nu? En 2 pendels in november oeeeeh spannend.

Een 100% pink groepje vind ik helemaal leuk al, ons doel :)

Ik ben een beetje grieperig dus zit alweer te stressen over deze ronde. Denk dat het dan bij voorbaat al niet lukt of ben ik nu te negatief??

10. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik lees op de achtergrond lekker mee. Wat spannend allemaal. Ik voel (zoals iedere maand) ook weer aan van alles dat het raak is en kan niet wachten om te gaan testen. Heeft totally geen zin nu maar toch...

Hoop dat jullie testjes mooi gaan oplopen. Ik denk dat ik woensdag een testje waag.

Ik vroeg me wel even af... Jullie hebben het vaak over pendelen. Wat is dat precies? Heb wel enig idee hoor maar zie t steeds vaker voorbij komen inene.

11. LientjeLief

6 nov 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hoop berichtjes en ontwikkelingen! Spannend hoor dat de eerste dames al aan het testen zijn... 100% Pink zou geweldig zijn!!

Deze ronde merk ik helemaal niets bijzonders aan mijn lichaam. Behalve als ik eraan denk... Bijzonder hoe lichaam en gedachten zich dan verenigen. Herkennen anderen dit ook?
    Qua testen ben ik van plan om gewoon te wachten tot ik ongesteld wordt.. Mijn gevoel zegt me dat het deze maand niet raak is. Ook omdat ik geen positieve ovulatietesten heb gehad. En ik weet dat dat niet alles zegt, maar toch... 😔
    Zet 'm op dames!! Knuffel voor jullie allemaal!!

12. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @pluis79 ik had 4-11 een positieve ovutest dan uhm volgens mij pas 8 dpo 😂

X x

13. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    oooh dan zijn we even ver zit vandaag op 8 dpo
    Spannend hoor, hoop het zo voor je

14. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @pluis79 Ah wat lief ja hoop het eindelijk ook een x maar heb er geen vertrouwen in hoor hihi !

Xx

15. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    #695 Lala90, 13 nov 2015
    Laatst bewerkt: 13 nov 2015
    Hebben action-testen meer hcg nodig dan kv2v5? Vertelde net tegen beste vriendinnetje dat ik gisteren een heel heel heel licht lijntje zag op de kv2v5. Die rende naar de badkamer en kwam terug met een action-test en de "opdracht" om maar even te plassen. Hahaha..
    Lijntje lijkt iets lichter dan gisteren, dus hoop eigenlijk dat dit door de test komt 😦...

P.s foto is pas na thuiskomst gemaakt. Vond dat wat gek met haar erbij, dus de lijn kan misschien zelfs (weet het niet zeker) al wat donkerder zijn door indroging, maar stond er vrijwel meteen

16. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    trutje, weet je zeker dat hij omo-wit is? Want dan heb ik echt iets aan mijn ogen hihi..

17. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lala90 wel spannend al die lichte streepjes! Je krijgt al een mooie verzameling. ;)

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @lala90 ja ok weet het niet hoor ...
    Denk vaak ook iets te zijn en dan is het niks ...
    Zelfbescherming pas als ik echt een duidelijke test heb dan ben ik pas blij .

X x

19. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    spannend al die testen zeg, volgens mij zie ik iets lichts hoor Lala

20. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    nou lala90 dat ziet er zeker hoopgevend uit!!

Deel Deze Pagina