Nou Lala, dan hoop ik dat ik jou ga volgen hahaha, gezien je testen!!! Adinka, das iid wel heeeeeel erg vroeg. Hopelijk een innesteling meid, hou ons op de hoogte oké? Nou Fora das ook apart, enig idee wat er anders is gegaan delaatste paar cyclussen omdat je afscheiding versndere na je ei? Ookal betekenen mijn 3 kwaaltjes misschien niets, hoewel kwaaltjes, die rugpijn is echt rottig aanwezig. Hoe ik ook lig, zit of sta, ik ben blij dat ik momenteel niet de enige ben!
Bah wat vervelend allemaal Rain! ik hoop dat de buikpijn dan maar bij de buikgriep hoort en dat je dan nu niet een eventuele late eisprong zou missen. Het is beide vervelend natuurlijk. Adrika; fijn dat je weer een beetje gerust gesteld bent. Best schrikken zo aanvankelijk. Heb je verder nog roze gehad? Gezien de tijd zou het ook met een eventuele innesteling te maken kunnen hebben. Kan inderdaad helder rood of enkel bruin zijn. Lala echt onwijs spannend joh!! Ik vind jouw testjes echt wel hoopvol hoor Gio; ik herken je angsten en onzekerheden heel goed hoor. Moet wel zeggen dat toen ik weg ging bij de huisarts er ook wel een last van mij af viel; het werd in elk geval onderzocht, in elk geval zouden we dan iets weten. Hopelijk mag het voor jou ook zo zijn. al hoop ik dat je helemaal niet hoeft te gaan natuurlijk. Ik zeg nog steeds: ROZE! Dora; helemaal mee eens meid! Echt een fijn NOD groepje dit. Trutje; ik dacht ook echt een licht streepje op je test te zien. Op die 2e test vind ik hem wel iets minder duidelijk. Maar kan inderdaad ook aan de foto liggen. Op je laatste test kan ik hem zeker zien Emma en Gio; vind het een top idee van die eigen club. Count me in! Hapjes; 2 hihihi...dat zou wat zijn joh! Bertula; ouch! das niet fijn. Beterschap! Perdiz; het kunnen zeker beginnende zwangerschapssymptomen zijn. Maar helaas kan ons lichaam ons vaak ook echt voor de gek houden. Wordt nog wel een lange week voor je Hier echt al een paar dagen serieuze buikpijn. Donderdag tijdens koken een paar behoorlijke steken. Maar ja, zou wel iets te laat zijn voor een innesteling (gezien ik zondag 2 weken geleden een positieve ovulatietest had). Verder niet echt ergens last van. Ga er dus nog steeds van uit dat het niet raak is
Bedankt voor jullie lieve, bemoedigende woorden! Sinds vanmiddag geen bruin/roze meer gehad. Wel krampen in m'n onderbuik. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte! Succes iedereen weer met wachten....
Appelboompje, ik las toch echt dat een innesteling 6 tot 12 dagen vanaf de eisprong kan plaatsvinden. Dus bij jou kan het ook nog zeker wel hoor! Vind ik Wat ik niet zo snap trouwens, wat bedoel je met dat je lichaam je voor de gek kan houden. Beeld je je kwalen dan in of heb je ze echt maar betekent t niets? Ik heb serieus een heel reëel zware/zeurende onderbuik en m'n rug, joh ik wou dat ik dat niet voelde... Moet morgen zwarte Piet spelen in de stad met onze Sinterklaasintocht....
Oh Pfff Perdiz, dat zal morgen niet mee vallen. Ga je zwarten pieten in Meppel? Ik bedoelde inderdaad dat je lichaam heel veel symptomen kan hebben, maar dat ze niets betekenen. Ik heb zo vaak gedacht; nu MOET het wel raak zijn want dit heb ik nog nooit gehad... nou ja...je ziet het resultaat...ronde 24 en still counting. Is de innesteling inderdaad tot 12 dagen? Ik dacht tot 10? In elk geval; succes morgen! Adrika; Spannend!!
Kijk hier maar eens appelboompje Innesteling van de bevruchte eicel - 24Baby.nl En dan heb je ook nog zoiets als een vroeg en late innesteling heb ik gehoord, maar weet niet of dat waar is. Nee ik ga niet naar Meppel hoor, maar mijn eigen stad doet morgen ook een intocht. 7.00 uur worden we geschminkt.... Ik ga maar snel naar bed nu.... Slaap lekker iedereen!
@Perdiz: Ik heb werkelijk geen idee... Misschien begint mijn lichaam nu pas goed te functioneren ofzo? En zwarte piet spelen, waauw wat leuk! Veel plezier en hopelijk morgen wat minder pijn, slaapzacht! @Appelboompje: Ik heb ook het idee dat een innesteling mogelijk nog wel zou kunnen hoor! Hoe lang is jouw LF normaal ongeveer? En een late innesteling is inderdaad tot 12 dpo ongeveer... had het ook al gelezen en natuurlijk is niet elke vrouw hetzelfde, bij de ene zal het vroeger zijn als de andere... Zeker de hoop nog niet opgeven hoor! @Adinka: Jij ook succes meid! Hopelijk blijft het overige rood weg voor een 8-9 maanden Hier vandaag ook een 8-9dpo en vanavond ook een 'gewrongen' gevoel in mijn onderbuik, kan het niet goed beschrijven, buikpijn, kramp, branderig en zeurend gevoel... we zullen het zien over enkele dagen! Duimen draaien maar voor iedereen hier!
Nou pff kvoel helemaal niks meer. Had tot paar dagen terug rommelende darmen en steken in onderbuik. Heb ook geen afscheiding meer. Nod is op 17 nov. Zal denk maar op mn menstruatie wachten
Jeetje meiden wat kunnen jullie kletsen zeg. Heb ongeveer 15 pagina's bij moeten lezen dus weet niet meer precies wat bij wie hoorde, sorry hiervoor. Erg mooi om te zien hoe lief iedereen hier voor elkaar is, vind ik echt top! Ik zie toch stiekem ook wel hele lichte streepjes op de testen die hier voorbij zijn gekomen, meiden ik duim voor jullie, dit is het begin van onze ROZE lijst.... Lijkt me leuk om een eigen groep te maken om elkaar te kunnen blijven volgen... Heb wel al n aantal dagen wat klachten, buikpijn, hoofdpijn, gevoelige borsten, maar of dat nou echt zwangerschapssymptomen zijn weet ik niet. Ook heb ik dat ik een soort van afkeer tegen bepaald eten of drinken heb, dronk altijd graag cola en nu smaakt het me op een of andere manier niet. Denk dat het nog niet te linken is aan een zwangerschap aangezien het nog erg vroeg is... Heb wel een heel goed gevoel bij deze maand, maar durf nog niet al te hard te hopen. Ik zou mijn NOD (denk ik) de 21e hebben, vanaf wanneer zou ik dan kunnen testen?
Oeh... Temp vandaag (gelukkig) weer flink gestegen na dip gisteren... Zou het....? Begint toch wel spannend te worden. Zou het zo leuk vinden manlief te kunnen verrassen als hij dinsdag (12dpo) thuiskomt. Maar ben geen vroege tester als ik afga op mijn eerdere twee zwangerschappen.... Zijn er vandaag al testers?
Ik was toch een beetje nerveus na het streepje van gister vandaag toch nog maar ff een kV gedaan ... Zou het dan echt raak zinn voor het eerst in 15 maanden 😉 X x
trutje, ik zie hem duidelijk. Hier voel ik ineens niets meer. Heel gek. Ik test morgen, maar stel me in op een witte test. Mocht het dan meevallen, dan is het een mooi cadeautje.
@lala90 duimen ... Ik duim ook voor mezelf ... Ik had dit ook niet verwacht haha .. Maar wachten rustig af ! X x
Oh trutje dat ziet er goed uit. Die gaat de komende dagen echt oplopen. Het is je ook echt wel gegund na 15 ronden.
@hapje35 ik hoop het zo zo echt onwijs gaaf zijn zeg ... Maar ben nog terughoudend hoor ff afwachten ... Dan kan ik wel zeggen dat die granaatappelsap wonderen doet haha grapje .. Deze ronde wel voor het eerst gebruikt . X x
Ik hoop voor je dat die granaatappelsap jou wel helpt. Ik gebruik het nu een paar maanden en deze maand eet ik er ook nog verse granaatappels bij maar tot nu is het mij nog niet gelukt.