@lala90 ik durf jou wel voorzichtig te feliciteren dit schijenen echt super betrouwbare testen te zijn Las ik in het testen topic 😉 Wanneer is jou nod ?
De nieuwe predictor early zijn normaal idd zéér betrouwbaar, het is de oudere versie die vaak valse streepjes gaf... Op hoeveel dpo had jij nu voor het eerst getest Lala? Was toch heel vroeg, niet? Thx voor de knuffels meiden, doet me deugd, het is even mijn dag niet!
Hallo, Mag ik nog meeschrijven? Mijn NOD is 20 november. Maar ik wil eigenlijk pas 21 november testen omdat mijn cyclus soms wat varieert. Dan weet ik vrijwel zeker dat ik niet meer ongesteld wordt. Ik heb vandaag de testen in huis gehaald, ben wel een beetje zenuwachtig. Heb sinds mijn vruchtbare dagen een soort ongesteldheidsgevoel en ben met vlagen misselijk. Zo benieuwd! Ik duim voor jullie allemaal mee!
Trutje, hij staat op de 18de, maar mijn app zegt dinsdag de 17de. Vandaag pas 10 dpo. Ik had juist gelezen dat er ook kranen en mannen positief hebben getest met predictor early (of is dat zo'n broodje aap verhaal?). Jij in ieder geval ook gefeliciteerd hoor meis. Ik ben zelf nog wat voorzichtig als het gaat over mezelf zwanger bevinden, want er kan voor NOD nog zoveel misgaan. perdiz, het kan zeker je basale temperatuur beïnvloeden hoor! Hoop dat het inderdaad hierdoor komt!
dora inderdaad... op 8 dpo, afgelopen donderdag (schaamrood op kaken). Het is in ieder geval die roze verpakking en staat inderdaad "nieuw" linksboven in de hoek, zie ik nu.
Dat zijn de verhalen over de oude testen Lala, maak je daar maar geen zorgen over! De nieuwe zitten in een knalroze doosje en die hebben een uitstekende reputatie!
Had mijn bericht al aangepast. Dan ligt het in ieder geval niet aan de test! Blijft spannend hihi. Thanks voor het meedenken lieve dames!
Oké dus een kortere nacht zou die dip kunnen hebben veroorzaakt. Morgen weer werken dus normale tijd op en een normale nachtrust....
@lala90 dan loop jij 1 dagje voor op mij ... Het zijn inderdaad goede testen maar wel duur ... Heb hier al een digitale gehaald mocht het echt zo zijn deze x 😉test eerst morgen en overmorgen nog meet kV hoor ! Het is je in ieder geval super gegund !! X x
Jeetje, al 2 meiden met een mooi streepje!! Helaas ook al 2 op rood.. Dat is balen :x Stom :x Hier is sinds vanmorgen het roze/bruin weer weggebleven. Ik heb wel steeds krampen in mijn onderbuik, van die vervelende menstruatiekrampen. Daardoor denk ik steeds dat het ieder moment kan doorbreken. Wel ben ik ook echt verschrikkelijk misselijk. Ik word er zenuwachtig van. Ook ben ik zenuwachtig voor de rest van de meiden hier! Ik hoop het zo voor jullie allemaal!! Kan je die vroege test via internet bestellen? Of moet je die in de winkel halen? Mocht het nou zo zijn dat ik de komende dagen geen roze/bruin meer vind dan ga ik denk halverwege volgende week testen. Al heb ik nu het vermoeden dat de menstruatie morgen of overmorgen echt doorzet. We gaan het meemaken..
Trutje en Lala, voorzichtig gefeliciteerd! Dat zijn duidelijke streepjes hoor! ik hoop dat ze op blijven lopen. Dora, beterschap. Hoop dat je verkoudheid niet doorzet. Gio, Sterkte.
Perdiz; grappig..ik dacht altijd tot de 10e dag. Nou ik hoop het. Al ga ik er nog steeds van uit dat het niet is gelukt Vervelend dat je nog zo'n pijn in je rug hebt? Heb je ondanks dat toch een beetje kunnen genieten van de intocht? Is Sinterklaas in jullie stad ook veilig aangekomen Dora; mijn LF is na mijn bbz mk wat langer geworden, 15 dagen (eerder 14 of soms 13 dagen) Mariekje; de paar weken dat ik zwanger was lustte ik geen brood meer. Terwijl ik normaal gesproken echt enorm van brood houd! Ik zie trouwens dat men soms al vanaf 4 dagen voor NOD positief testen met een kruidvat 2v5 test (Cb heeft meer hcg nodig). Veertje: klinkt super spannend! trutje; whohohoooo ziet er hoopgevend uit meid! Ik hoop het zo voor je! Ik zag dat jij ook aan de granaatappel zit - ik drink deze maand alleen water dus ben begonnen met elke dag een verse granaatappel aan het begin van mijn cyclus. Ik vrees dat het minder effectief is Adrika; in jouw geval kan dat echt nog wel met een eventuele innesteling te maken hebben hoor! GIO: NEEEEEEEEEE!!!! Zo niet leuk!!! Knuffel voor jou meid. Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Hoop echt dat de stap die jullie gaan nemen wat rust mag gaan brengen bij jullie. *knuffel* Pluis; nee nee nee...ik wil het niet, ik wil het niet.... Hopelijk zet het niet door. Geen bloed geeft moed! Lala duidelijk nog een licht streepje hoor! Beterschap Dora! Nobely; natuurlijk! Welkom! Maar een waarschuwing is wel op z'n plaats: Wij gaan voor een 100% roze lijst Meiden; is er al een groep gemaakt (heb geen idee waar dat moet) Ik denk serieus nog steeds dat het em niet gaat worden. Vandaag weer echt flinke buikpijn gehad. Ik heb dit nu al een paar dagen. Vandaag ook een paar keer gedacht ongesteld te gaan worden, maar tot nu toe niks. Gebaseerd op mijn positieve ovulatietest verwacht ik morgen of maandag ipv de 17e. Ben benieuwd.
Net getest en denk als ik lang Tuur iets te zien.. Vandaag 9 dpo, is waarschijnlijk ook wel veel te vroeg
@water27 had je test al gevonden in het testen topic , ik zou denk ook voor een kV gaan als je die hebt ! Vind het lastig of ik wat zag op je test ! Spannend hopelijk een mooi streepje ! X x
@lieve meiden testje van 10 dpo vandaag ! Hij loopt mooi op he ? Tranen over me wangen .... Eindelijk na 15 ronde's !