NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lala: Hier voel ik me eigenlijk nog wat hetzelfde als de vorige dagen... Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken... Voel me echt grieperig eigenlijk; maar alles blijft hetzelfde; beetje last van een verstopte neus, beetje hoest, maar niet verschrikkelijk hard. Ook al een goede week lichte hoofdpijn, spieren die wat strammer zijn en gewrichten die wat pijnlijk zijn... Over het algemeen redelijk vermoeid, geen fut om iets te doen etc. Regelmatig echt last van mijn maag... Allemaal symptomen waarvan ik denk; goh, het zou wel eens kunnen.

Omdat ik eigenlijk ook al lange tijd écht last heb van pijnlijke borsten heb ik vanmorgen ook een testje gedaan op 10dpo, ik denk iets te zien, maar anderzijds ook weer niet. Denk dat je voor 10dpo vast ook al wel een duidelijk streepje had moeten zien met de predictor early. Daarna nog even met dezelfde urine een kruidvat gedaan, maar daar blijft het ook bij een schaduwlijntje. (of ik wil het lijntje zien!) En de kruidvattesten geven ook wel vaker van die lichte lijntjes ook al is er niks aan de hand...

Gisterenavond toen ik ging slapen heb ik even gevoeld hoe het ermee zat en toen schrok ik eigenlijk, leek alsof ik een bobbeltje voelde in mijn rechterborst. Dus ik schoot meteen een beetje in paniek. Heb nu de afgelopen week al zeker last van die pijnlijke borsten, moest ik nu deze ronde toch niet zwanger zijn en de pijn blijft duren, ga ik toch maar eens even laten checken wat dat is... Misschien zijn het klieren ofzo, geen idee, maar schrok er wel meteen van!

Ik plaats later de foto wel... Als ik op mijn temp moet verder gaan, had ik gisteren en eergisteren een dipje, net op en boven de basale temperatuur... Dus moest dat een innesteling geweest zijn, ben ik misschien nog wat vroeg met testen... Vandaag is mijn temp weer lichtjes gestegen. Maar de klachten die ik heb zijn al langer aanwezig, vanaf de (eventuele) bevruchting kan je normaal toch niks voelen hé...

Weet het niet goed, is allemaal een beetje dubbel. De pijn in mijn borsten is écht sterk aanwezig, maar ik hoop mezelf niks wijs te maken... En ben eigenlijk bang dat ik dat wel aan het doen ben...

2. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Dora26 wat vervelend dat je je nog steeds niet fit voelt. Doe maar rustig aan. Ik zou misschien morgen wel ff de huisarts bellen als je zeker weet dat t n bobbeltje is en t anders aanvoelt dan normaal, kun je dat beter ff goed laten checken ipv in onzekerheid af te wachten. Ik weet ook niet goed vanaf wanneer je symptomen kunt hebben, denk ook dat ik vanalles voel, maar of t bij n zwangerschap hoort, geen idee.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Lastig hé Mariekje; de twijfel tussen: 'voel ik dit nu echt' of 'maak ik het mezelf wijs omdat ik het zo graag wil'...
    De laatste maanden ging dat wat beter bij mij, maar sommige klachten blijven bij mij nu echt wel lang duren, waardoor ik weer ga twijfelen ;)
    Jeetje, wat een rollercoaster is het toch!

4. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Oh Dora wat spannend, het kan van alles betekenen maar ik duim voor je dat het de eerste verschijnselen van een zwangerschap zijn.

Hier heb ik last van mijn onderrug, maagzuur en wat buikpijn. Het is lastig te omschrijven maar ook dit kan van alles zijn. Ik denk ook dat ik mijzelf weer gek zit te maken want het is nog wel erg vroeg voor symptomen (dpo 5)

5. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo hehe, toch even tijd!

Ben maar eens begonnen bij gistermiddag haha

Pluis, nee toch? Dat is balen zeg! Hopelijk is de korte LF gewoon een eenmalig iets. Ik heb ook wel eens een hele korte cyclus gehad zomaar tussendoor. Ik weet niet of dat een vroeg ei of een korte LF was, maar soms (eigenlijk meestal) is het vrouwenlijf maar raar.
    Mocht het al echt zijn doorgebroken; succes in deze ronde Pluis, dit wordt hem! Dikke knul

Lala ik zie nog steeds lijntjes bij jou. Ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat? Zo spannend!

Welkom Nobely, gezellig dat je ook aanschuift. Hoop dat je lievelingskleur ook roze is? Je hebt al gelezen dat we voor de meest roze lijst ooit gaan?

Adinka, kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt. Hoe gaat het nu?

Appelboompje niet de moed opgeven hoor. Die buikpijn kan ook echt iets positiefs zijn. Ik hoop het echt zo voor je!!

Water, heb je een foto? Wij turen graag met je mee!

Mariekje, nee dat doe ik nooit eigenlijk. Hoe werkt dat precies? is dat met of hij hoog of laag zit en zacht of hard voelt en open of dicht? Teveel gedoe voor mij denk ik hahahaha

Dora, wat rot dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat het om een erg mooie reden is! Dat bobbeltje is wel even schrikken. Meestal zijn het klieren (de naam zegt het al) dus hoop dat hij snel weer weg is.

Ik ben benieuwd naar je foto!

liefs!

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @dora26 ik teste met de nieuwe predictor early in dat roze doosje op 8 dpo al licht positief ! 😱
    Heb je een foto ?

X x

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja had een foto bij testen staan maar het bleek een indroog streep helaas. Was niet zo'n goede test.
    Vanochtend kV gedaan en die was Omo wit.. Helaas.

8. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    :( ow das balen!
    Maar je zit pas 10 dpo, dus hou de moed er in er kan nog van alles gebeuren!

9. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    o, nou vergat ik het nog.

Zal eens kijken om een groepje aan te maken. Zal ik dat bij Zwanger worden clubs doen, gewoon een topic openen? Of willen we echt een club, dat is dan besloten toch?

Maakt mij echt niet uit.

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Trutje gefeliciteeerd.

*Ik breek even in*

Vorige nod lijst was een roze lijst dus hoop voor jullie allemaal een positieve test en dat het hier ook een roze lijst wordt. Ik duim voor jullie..

* breekt uit*

11. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @water27 he gadsie meis erg he die indroogstreepjes weet er zelf alles van helaas ! Maar je bent nog vroeg duimen draaien voor je hoor !!

X x

12. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Jammer water, maar misschien heb je gewoon te vroeg getest. Over een paar dagen nog maar eens testen en dan natuurlijk een mooi tweede streepje. Ik zal voor je duimen

13. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    wow trutje!! wat fijn meid!

14. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gisterochtend geen bruin en roze meer gehad!
    Had gisteravond steeds krampen in m'n liezen die doortrokken naar mijn benen. Vanmorgen wel weer wat last van menstruatiekrampen, maar valt nu weer reuze mee!
    Ik durf alleen amper te gaan plassen omdat ik bang ben erachter te komen dat ik ongesteld ben geworden :(

15. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff spannend hoor! Ik duim voor je!

16. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Spannend adinka! Water..niet leuk :( rot indrogers! Maar geen bloed geeft moed! Ik zit nu 5dpo..geen tekenen van innesteling te bekennen.. voel/merk je dat altijd? Wat waren jullie symptomen op 5dpo? Merk veel doorzichtig slijm. Maar misschien zegt dat wel geen klap :p hihi

17. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw.. wat n fijn gevoel he!!
    Gefeliciteerd!!! xxx

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb zelf veel buikpijn krampen de laatste dagen denk dat mn hoop is vervlogen..

19. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    #839 whuz, 15 nov 2015
    Laatst bewerkt: 15 nov 2015
    dubbele post

20. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Trutje. De eerste roze op de lijst!

Balen Gio. Dikke knuffel.

Mijn lijf is kennelijk ook op hol. 24 nov is mijn NOD en ik heb nu megabuikpijn en al wat bloed bij het vegen. Ik heb altijd een lange cyclus (33-34 dagen) en kom nu niet eens op 28 dagen als dit doorzet. Ik verwacht dat het doorzet want ik heb nare buikpijn en gisteren ook al een onverklaarbare huilbui om niks. Tsja die hormonen. Ik ben alleen in mijn hele vruchtbare carrière zonder de pil nog nooit maar dan ook nooit zo snel weer ongesteld geworden. Raar. En ik ga mezelf niet voor de gek houden met het beeld van innestelingsbloedingen. Al zou ik op ongeveer 6dpo moeten zitten.

Deel Deze Pagina